חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גמגום והפיזיולוגיה של המוח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודה בחו"ל עבודה

נושא המאמר: עבודה בחו"ל
מאת: אוסנת אברמוב   שמור מאמר למועדפים

ארצות הברית, המקום אליו מגיעים מיליוני אנשים מכל העולם לנסות להגשים את החלום האמריקאי, לעבוד, לעשות כסף גדול ולחיות את החיים הטובים.

זה נשמע טוב ואף מפתה, במיוחד כאשר אנחנו שומעים את סיפורי ההצלחה של ישראלים רבים, אבל יש עוד מספר דברים שצריך לקחת בחשבון לפני ההחלטה האם לחפש עבודה בארה"ב, הנה כמה עצות:

מי אתם?
האם מתאים לכם לעזוב את הכל, את הסביבה החמימה ולעבור למדינה אחרת? כדאי לכם לבדוק כמה דברים קודם ולראות האם זה מתאים לאישיותכם, למשל: מה עשיתם בשירות הצבאי? האם אתם ילדי אמא/ אבא? האם אתם עוזבים מקום עבודה טוב? זוגיות חשובה? לפעמים הוויתור לא שווה את הניסיון, לכן חשבו היטב האם זהו המהלך הנכון עבורכם.

ואם כבר לבד אז שיהיה בתנועה...
מגורים בחו"ל בסיבה לא מוכרת זאת משימה לא פשוטה, הבדידות יכולה להציק ואף לפגום במוטיבציה לעבוד ולעשות כסף, הרי זאת המטרה שלשמה הגעתם? בדרך כלל במקומות רבים ברחבי ארצות הברית ניתן למצוא ישראלים רבים שעברו לגור ולעבוד בערים שונות, בדקו היכן הכי כדאי לעבור מבחינה חברתית, למשל עבודה בניו יורק להעניק לכם כסף טוב, בילויים וגם חיי חברה טובים.

כמה כסף?
כמו שאמרנו קודם- יש אין סוף סיפורים ומעשיות על ישראלים שעברו לארצות הברית והצליחו בגדול, צריך לזכור שעל כל סיפור הצלחה יש אלפי ועשרות אלפי מקרים שמסתיימים בכישלון, לא בכל עבודה אפשר לעשות כסף ולפעמים אפשר לעשות קצת פחות בארץ אבל עדיין לחיות כמו שצריך.

בדקו היטב איזה עבודה מוצעת לכם, עבודה בעגלות, עבודה מדל לדת, הובלות וכו', כמה תעלה לכם השהות בחו"ל, כמה זמן פנוי יהיה לכם לבלות ועשו חשבון כמה כסף אתם באמת יכולים להרוויח. ניתן להרוויח סכומים יפים בארצות הברית אבל צריך לעבוד קשה למען המטרה.

לבד או יחד?
זוגות רבים מנסים את מזלם בחו"ל יחד, נסיעה כזאת בדרך כלל מסתיימת בפרידה, קשה לנהל זוגיות כאשר שניכם נמצאים בבדידות, תחת לחץ כלכלי, עומס עבודה ושהות מרובה יחד. לפני שאתם מחליטים ללכת על זה בדקו האם זהו הדבר הנכון עבורכם.

זכרו- עליכם להוציא ויזה לארצות הברית בטרם תתכנו את הטיול והעבודה.

www.usajob.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אוסנת אברמוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]