חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסיבת רווקות או לא להיות!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אסטמה בחתולים שיעול בחתולים משאף לחתול קשיי נשימה בחתולים

נושא המאמר: אסטמה בחתולים
מאת: יוני פרס   שמור מאמר למועדפים

אסטמה בחתולים

אסטמה בחתולים הינה מחלה של דרכי האוויר, המתפצלות מקנה הנשימה. דרכי אויר אלו, הנקראות "ברונכים" (סימפונות), מאפשרות את מעבר האוויר אל הריאות ומהן. כאשר הברונכים נחסמים או מוצרים, התוצאה הסופית הינה פגיעה ביכולת להעביר חמצן אל הריאות ומהן לשאר הגוף.
המחלה נובעת בד"כ מרגישות יתר של מערכת החיסון לגורמים נשאפים.

הסימנים הנפוצים הם: שיעול קבוע, מחזורי או עונתי, קשיי נשימה ו/או צפצופים. שיעול מאומץ יכול להיראות כמו ניסיונות הקאה. הנשימה יכולה להיות מהירה או מאומצת, ובמקרים קיצוניים החתול נושם בפה פתוח.
סימנים אלה אינם ספציפיים ויכולים להצביע על מחלה אחרת, כדוגמת כשל לב, דלקת ריאות או אפילו גידול בדרכי הנשימה. על כן, אם החתול מראה סימנים אלו חשוב לבצע אבחון נוסף.
הבדיקות המבוצעות כוללות בדיקות דם, צילומי רנטגן של בית החזה ולעיתים גם נטילת דגימת תאים מקנה הנשימה והברונכים, בדיקתם תחת מיקרוסקופ וניסיון לבודד מהם את גורם המחלה.

עקרונות הטיפול:
הפחתה למינימום את חשיפת החתולים לעשן, אבק ותרסיסים למיניהם.
הפחתת משקל בחתולים בעלי משקל עודף.

טיפול תרופתי:
מרחיבי ברונכים (כגון "ונטולין") וסטרואידים, המסייעים בהקטנת התגובה הדלקתית. כיום קיימים משאפים מיוחדים לחתולים אשר מאפשרים טיפול בסטרואידים תוך הקטנה למינימום של תופעות הלוואי. מידע נוסף ניתן למצוא באתר: http://www.aerokat.com 

קיימת חשיבות רבה לביצוע ביקורות ומעקב אצל הוטרינר והפרוגנוזה להחלמה משתנה ממקרה למקרה.
כאשר מדובר בצורה האקוטית והגורם הראשוני זוהה, הסיכוי להחלמה הינו מצוין. כאשר נגרם נזק קבוע לדרכי האוויר, המחלה איננה ניתנת לריפוי, אולם ניתן למתן את הסימנים הקליניים ולהאט את הנזק על ידי טיפול תרופתי מתאים. המחלה מתאפיינת באפיזודות ("התקפים") של קשיי נשימה, ובמקרים חמורים, למרות הטיפול, לעיתים לא ניתן להציל את בעל החיים.

www.vvc.co.il/info-pages.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוני פרס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]