חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לעבוד באנגליה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוחים פלסטיים ניתוח אף plastic surgery

נושא המאמר: ניתוח אף
מאת: estetica   שמור מאמר למועדפים

ניתוח אף היה ועודנו הניתוח הפלסטי הנפוץ ביותר. הסיבה לכך נעוצה בהיותו איבר מרכזי, תרתי משמע, במרכז הפנים ובעל השפעה מכרעת על הצורה הכללית של הפנים. רופאים פלסטיים רבים מחשיבים את ניתוח האף לניתוח שהוא פאר הכירורגיה הפלסטית שכן, ניתוח אף הינו ניתוח מורכב ביותר שתוצאתו הרת גורל לגבי המנותחים. תיקון של ניתוח אף כושל אינו מומלץ כלל וכלל וזאת הסיבה שמומלץ לפנות אל רופא ניתוחים פלסטיים ותיק בעל ניסיון ועשייה מוכחת מאחוריו. מורכבות נוספת בניתוח האף היא העובדה שבהליך הכירורגי מעורבות ארבע רקמות מסוגים שונים. סחוס, עצם, רירית ועור. הצלחת ניתוח אף תלויה במיומנותו של המנתח הן במה שנקרא פיסול האף והן בהחלמה המיטבית של ארבעת הרקמות ובדאגה לצדדים הבריאותיים לצד התיקון הקוסמטי. המנותח מורדם בהרדמה כללית או חלקית ומחברים אל כלי הדם שלו אינפוזיה. בנוסף לעירוי, בדים ספוגי חומר מרדים מוחזקים ברירית האף, בחלל האף הפנימי. ניתוח אף מבוצע לצרכי הצרת נחיריים, תיקון גשר האף או פיסול מחודש של הצורה הכללית. הטכניקות בהן משתמשים לרוב נעות בין השיטה הפתוחה לשיטה הסגורה. בשיטה הפתוחה פוערים חתך בקדמת האף ובשיטה הסגורה עובד המנתח מבפנים. השיטה הסגורה היא הנפוצה יותר וגם לוקחת פחות זמן, מה גם שלעיתים השיטה הפתוחה מותירה צלקת קטנה הנראית לעין. לאחר ניתוח אף יחלפו יומיים שלושה בטרם תחזור המנותחת למוטב. יש להקפיד על מנוחה ועל החדרת ספוג דמוי טמפון אל תוך הנחיריים למשך ימים מספר. אם מופיעים שטפי דם מסביב לעיניים אין מה לדאוג. לרוב הם יחלפו תוך מקסימום שלושה שבועות. בכאבים המלווים את המטופלים שעברו ניתוח אף ניתן לטפל באמצעות משככי כאבים מיוחדים אך חשוב לשמור על מנוחה של מספר שבועות לפני חזרה לפעילות גופנית. בתקופה הראשונית מומלץ להימנע משתיית משקאות חמים כמו קפה או תה שכן הם עלולים לעורר דימום. התוצאה האסתטית הסופית של ניתוח אף מתגלה במלוא תפארתה כעבור שנה בערך ולכן יש להצטייד במעט סבלנות. זאת עוד סיבה למצוא רופא אמין שיידע להרגיע אותך על סמך ניסיונו, אם את מתחילה לדאוג. ניתוח אף הוא בטוח מאוד יחסית להליכים פלסטיים אחרים מאחר ובוצעו מיליוני ניתוחים כאלה ברחבי העולם והצטבר ידע רפואי רב בנושא. עוד במאה הקודמת ידוע שלא אחר מדוקטור זיגמונד פרויד עבר ניתוח אף בעצמו. לא כל ניתוח אף מהווה פעולה פלסטית גרידא. לעיתים (גם במקרה של פרויד דרך אגב) תוך כדי תיקון ועיצוב קוסמטי משתמש הרופא המנתח בהזדמנות בכדי לרפא פגם שהפריע לתפקוד הסדיר של דרכי הנשימה. ניתוח פלסטי באף מבוצע גם במקרים של "אף פינוקיו", תסמונת מנגיומה בה יש גידול שפיר בקצה האף, וכן תיקון כל מיני עיוותים אם כתוצאה מתאונה או כתוצאה מפגם מולד. הזמן המוקדם ביותר לביצוע ניתוח אף הינו גיל 16 שכן בגיל זה האף משלים תשעים אחוז מהתפתחותו. בעשר אחוז מן המקרים נערך ניתוח שני לתיקון, אך יש להמתין מחצית השנה מביצוע ניתוח האף הראשון. כיצד נדע לתאם בין רצוננו לבין התוצאה הסופית? לשם כך קיימות הדמיות מחשב ופגישות ייעוץ בין הרופא למטופל ובה עושים תיאום ציפיות והבהרות לגבי מה אפשרי ומה לא. כך תוכלו להיות רגועים יותר כאשר אתם מתכוננים לעבור ניתוח אף.


 plastic surgery

www.estetica.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י estetica שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]