חיפוש מאמרים

12314 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
איך כתיבת ספר זכרונות הפך לטרנד?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוחים פלסטיים ניתוח פסטי מנתח פלסטי plastic surgery

נושא המאמר: ניתוחים פלסטיים plastic surgery
מאת: ניתוחים פלסטיים   שמור מאמר למועדפים

לאור ההתפתחות הטכנולוגית ועליית הרמה הרפואית בארץ ובעולם ניתוחים פלסטיים צוברים תאוצה ויוצרים שוק חי ובועט של צרכנים וצרכניות של ניתוחי אף, שאיבות שומן, הגדלת, הקטנת והרמת חזה, ומה לא. כמו כן, בחמש השנים האחרונות גם ניתוחים פלסטיים מתקדמים יותר הוזלו משמעותית ונעשו נגישים כמעט לכל אחד ואחת, כמו למשל ניתוחים פלסטיים לעיצוב פטמות ואף ניתוחים לעיצוב שפתי הוגינה והדגדגן. בכל העולם יותר ויותר נשים נחשפות לרפואה האסטטית ולאפשרויות שפעם כלל לא עלו על הדמיון בכל הנוגע לעיצוב הגוף. ניתוחים פלסטיים מחולקים לתחומים שונים בעיקר על פי האזור בגוף בו הם מבוצעים. ישנן שיטות אחרות של חלוקה על פי סוג הפעולה הכירורגית ועל פי החומרים בהם משתמשים אך במדריך קצר זה נספר לכם על חמשת אזורי הגוף העיקריים בהם מקובל לבצע ניתוחים פלסטיים. ניתוחים אלו נעשו פופולאריים בעיקר בעשור האחרון. מה שפעם היה נחלתן של נשים עשירות מבוורלי הילס וקיסריה, הולך והופך להיות חלק נורמאלי מכוס התה הפלסטי של נשים ואף גברים רבים. ניתוחי פנים כוללים בראש ובראשונה ניתוח אף וכמובן את ניתוחי הרמת עפעפיים שנשים רבות בגיל העמידה פונות לבצעו. יש להזכיר כאן גם את ההליכים הכירורגיים של החלקת קמטים ושימוש בבוטוקס שהוא חומר מרפה שרירים ומונע קמטי הבעה. אזור הפנים כולל גם הזרקות סיליקון טהור לניפוח השפתיים ולעיצובים שונים של תווי הפנים. ניתוחים פלסטיים באזור הבטן - אזור הבטן הוא אזור בעייתי בעיקר בגלל נטיית השומן להצטבר בו. שאיבת שומן פשוטה ומעוטת סיכונים יכולה לשפר בהרבה את המראה והגזרה. ניתוחים פלסטיים באזור החזה - אלה אולי ניתוחים פלסטיים מהסוג הוותיק ביותר. הרמת חזה לנשים ששדיהן מידלדלות עקב הזדקנות או לאחר ההנקה. הגדלת החזה בעזרת שתלי סיליקון לשיפור מראה החזה ולהתפחתו. ואף ניתוח הקטנת חזה שמקל על אלו בעלות חזה כבד ומעיק שמקשות לשפר את הרגשתן לא פחות ממראיתן. ניתוחים פלסטיים באזור הגפיים - עם הגיל, לעיתים עקב תזונה לקויה ואורח חיים חולני, הזרועות נוטות לאבד את מוצקותן ולפתח כיסי עור מידלדלים היוצרים מראה רופס ולא אסתטי גם אצל ספורטאים ובעלי שרירים למיניהם. ניתוח פלסטי להצרת היקפים בירכיים שמנות מדי. ניתוחים פלסטיים באזור האגן - שאיבת שומן מתוך הישבנים יכולה להיפטר אחת ואולי לתמיד מבעיית הצלוליטיס הידועה לשימצה. לסיכומו של דבר, הרי אתן רואות לפניכן כיצד תחום הניתוחים הפלסטיים מקיף וכולל בתוכו כמעט כל בעיה אסתטית שעשויה להתגלות בגוף האדם. רק לפני שאתן רצות אל חדר הניתוחים זכרו לבדוק שהמרפאה בה בחרתן לעבור ניתוח פלסטי היא מרפאה עם תעודות ממשרד הבריאות ורישיון לעיסוק בניתוחים פלסטיים. אף על פי שרוב הניתוחים הפלסטיים נחשבים כחלק בלתי נפרד מתרבות טיפוח היופי ובאים כהרחבה לטיפולים הקוסמטיים, עדיין מדובר בניתוחים לכל דבר ועניין ויש להתחשב גם בסיכונים בריאותיים אותם כדאי לקחת בחשבון. בכל ניתוח הדורש הרדמה מלאה קיים סיכון מזערי של נזק מוחי ואף תרדמת אבל בימינו כל מנתח פלסטי מקצועי יידע כיצד להתמודד עם כל סיבוך אפשרי. במידה ותחפשי חומר על ניתוחים פלסטיים ברשת תמצאי מגוון רחב של כתבות ואתרי בית של מרפאות ובהם מידע רב ערך לשימושך ולהנאתך.


 plastic surgery

www.estetica.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניתוחים פלסטיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]