חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ערים באיטליה | ישובים באיטליה | רשימת ערים וישובים באיטליה | מקומות באיטליה | היגוי נכון באנגלית לערים באיטליה | אתר חדש באינטרנט GREECE-ISLANDS.CO.IL





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משקפיים ניתוח

נושא המאמר: להוריד את המשקפיים
מאת: אוסנת אברמוב   שמור מאמר למועדפים

כמעט כל בחור או בחורה שנאלצים להשתמש במשקפיים חולמים על ניתוח הסרת משקפיים. מעבר להרגשה ושיפור המראה הנוחות היא הגורם החשוב ביותר, לא עוד לסחוב את המשקפיים לכל מקום, לאבד, לשכוח ולשבת עליהם בטעות עכשיו יהיה קל יותר ולא יהיה בהם עוד צורך.

ניתוח הסרת משקפיים הוא ניתוח די בטוח, הסיכונים מועטים והתוצאות כמעט בכל המקרים הם לכל החיים, הטיפול זמין וכל מי שסבל שנים ממועקה ואי נוחות שנגרמו ע"י המשקפיים יכול תוך שעה של טיפול ללכת ולראות ללא משקפיים.

איך עושים את זה?
הרופא מקלף את השכבה העליונה של קרנית העין ומשייף בעדינות את חלקה הפנימי של הקרנית, לאחר מכן הוא מחזיר את החלק העליון והטיפול מסתיים- את התוצאות תראו לאחר כמה ימים! את הבדיקה הוודאית עורכים לאחר כמה חודשים אז כבר אפשר לדעת טוב יותר מה מידת ההצלחה.

שיטה נוספת היא לבצע חתך קטן בקרנית ע"י מכשיר הלייזר ולאחר מכן שיוף הקרנית. גם כאן, התוצאות מהירות וגם משך הטיפול. בכלל, טיפולי הסרת משקפיים הם טיפולים בטוחים ועם מינימום כאב.

הטכנולוגיה והרפואה מתקדמים כל הזמן, מי היה מאמין שאחרי שעה של טיפול תוכלו סוף סוף להניח את המשקפיים ולראות היטב.

כמה זה עולה?
מחיר הסרת משקפיים כבר לא רק לבעלי הממון היום כל אחד יכול לעבור ניתוח ו- 80 אחוזים מהאוכלוסייה נמצאים כשירים לעבור ניתוח כזה.

מחירים הניתוחים עולים בין בממוצע 5000 – 8000 ₪ והם תלויים בסוג הטיפול. מחיר המתאים לכל אחד.

ומה עוד? רוב האנשים יכולים לעבור ניתוח עיניים להסרת המשקפיים. נשים בהריון או לאחר הריון והסובלים ממחלות כרוניות וגם מי שלוקח תרופות באופן קבוע לא יוכלו לעבור ניתוח, אבל כל מקרה לגופו ויש להיוועץ ברופא מוסמך.

לניתוח הסרת משקפיים בלייזר יתרונות רבים, תופעות לוואי מועטות , סיכון נמוך לסיבוכים ותוצאות טובות לכל החיים. אם יש לכם מספר גבוה בעיניים ייתכן שתזדקקו למשקפים גם בשעות הלילה וגם לנהיגה, אבל התוצאות ישפרו את חייכם במהרה.

ניתוח מוצלח והחלמה מהירה.

www.b66.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אוסנת אברמוב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]