חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה בין דמיון ובריאות?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון עסקי ייעוץ עסקי אימון לעסקים קטנים מינוף עסקי

נושא המאמר: לפני שאני פוגש אותך- גוגל
מאת: אורן טוקר   שמור מאמר למועדפים

כיום מרבית בעלי העסקים לפי פגישה עם בעל מקצוע, בעל עסק, לקוח משמעותי, חברה, שותף עסקי, עובד – עושים עליו בדיקת רקע בגוגל- google.
מכאן הביטוי- google him/her/it הבדיקה הזאת משפיע- האם יפגשו איתך והאם יתבצע איתך עסקה או האם ישכרו את שרותך. התעלמות מכך היא גישה מיושנת שפוגעת בך, היה מקצוען ועדכני- אם זאת הצורה בה בודקים אותך- התכונן ופעל בנושא זה.


מהי בדיקת רקע בגוגל?
הקלדה של שימך, חיפוש מידע מקצועי עליך, חיפוש הערות חיוביות או שליליות עליך, חיפוש תביעות משפטיות עליך, חיפוש פעילות חברתית חיובית או שלילית, הבחנה בכמות נוכחות ברשת, הבחנה בקשרים חברתיים, הבחנה בפעילות מקצועית שלך בתחומך, אתר אינטרנט שלך, עצות שרשמת באינטרנט (כמו מה שאתם קוראים עכשיו) , חתימה על עצומות אינטרנטיות, כתבות בעיתונות, מאמרים שכתבת, המלצות של לקוחות ועסקים עליך, שיתופי פעולה שעשית ומה יצא מהן, פעילות עסקית שביצעת.

3 שיטות להכנה לפני חיפוש אינטרנטי עליך

1. היה נוכח - היה קיים באינטרנט, לא להיות קיים יכול לומר שאתה אנמי, לא מתקשר עם הסביבה ולא עדכני. פתח חשבונות ברשתות חברתיות, ובכרטיסים המתאימים את תחום המקצועיות שלך. היה פעיל בפורומים שקשורים לתחום המקצועיות שלך או לתחומי ההתנדבות שלך.
כל הפעילות הזאת יכולה להיות ללא עלות.

2. הזהר ממידע שלילי – מידע שלילי עליך ועל עסקך יכול להיות ברשת לא רק משונאיך אלא ובעיקר ממך ומחברך. אני אסביר בדוגמאות:
• אם חבר שלך העלה תמונה שלך מחזיק ג'וינט בגודל של נר ואתה מעוניין להצטרף לחברה מסוימת – זאת בעיה.
• אם ברשת החברתית הצטרפת לקבוצה אשר אופייה נוגד את אופי החברה איתה אתה רוצה לעשות עסקים- אתה בבעיה.
• אם שמך מקושר לתביעה בבית משפט ואתה מעוניין להיות שותף בחברה- זאת בעיה.
• אם העלתה לרשת לתמונה שבה אתה חשוף תחת עם בחורה- זה עלול להרתיע בעל עסק שמרני.
בחשיפה באינטרנטית למד לשמור גם על מידה של פרטיות. לא כל העולם צריך להיות חשוף לכל פרטי גופך, אופייך ומעשים שעשית עם חברך הקרובים. שמירה על הפרטיות היא עניין שלך ושל חברך בהתאם. שמור את עיקר אלבומי התמונות שלך לגישה מוגבלת של אנשים, ודבר על כך גם עם חברך.

3. דחק הערות שליליות – במקרה ומחפשים את שימך ועולה בעמוד הראשון תביעה משפטית או הערה שלילית באיזה פורום ונוצר עליך רושם שלילי- פעל!
הצף את האינטרנט במידע חיובי שידחיק את המידע השלילי. השקע בכך זמן ותשומת לב בבניית חומר חיובי ותומך, העזר בבעל מקצוע, אם צריך.

זכור- לפני שנפגשים איתך מוציאים עליך מידע וזה משפיע על הפגישה שלך ועל העסקים שלך- אל תתעלם- פעל ליצירת רושם חיובי!



דרך צלחה!
אורן טוקר
מאמן אישי ועסקי
054-7935936

www.ordanco.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורן טוקר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]