חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השתלת שיער FUE והשתלת שיער סינטטי חדיש מתאים לכל סוג קרחות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הפסקת עישון להפסיק סיגריה

נושא המאמר: הפסקת עישון - התחום הפיזולוגי
מאת: תומר א   שמור מאמר למועדפים

איך מפסיקים לעשן ? התחום הפיזיולוגי

כן, זה לא קל להפסיק לעשן. אחרי שהתגברתם על ההרגל והתגברתם על הרגש והשכל נשאר רק להתגבר על הגוף. הגוף צריך את הסיגריות – הוא מ-כ-ו-ר. הפסקה פתאומית של סיגריות יכולה לגרום לכאבי ראש, בחילות, הקאות ושאר סימני מחלה למיניהם.

איך מתמודדים עם זה?

מילת המפתח כאן היא הדרגתיות. הפחתת כמות הסיגריות היומית בצורה הדרגתית ומבוקרת תאפשר מניעה מהסימנים המחלתיים ומה"דודא" הבלתי נסבלת לעוד סיגריה אחת אחרונה היום. כאן שוב המקום להזכיר את האופציה החביבה של רישום מספר הסיגריות שאתם מעשנים מדי יום.

מעבר לזה השוק היום מוצף בחברות, מוצרים ותכשירים שיעזרו לכם להפסיק לעשן. מבין האפשרויות המומלצות קיים הטיפול התרופתי (תרופות כמו צ'מפיקס או זייבן שמספקות למח את ההנאה שמספק הניקוטין), מכוני גמילה (כמו מכון אברהמסון שמציע טיפול פסיכולוגי בבעיה), מסטיקי ניקוטין או מכשירים דמויי סיגריות שמאפשרים את הגמילה ההדרגתית שדיברנו עליה, סדנאות תמיכה (כמו אלכוהוליסטים אנונימיים רק עם עישון) ודיקור סיני.



כל השיטות מציגות אחוזי הצלחה מסוימים ובאמת תמיד יהיה את זה שיספר לך שדווקא השיטה הספציפית הזאת פתרה לו את כל הבעיות. ככל הנראה, לכל אחד יש את השיטה שתעבוד בשבילו. אל תפסלו אף שיטה על הסף – לעולם אי אפשר לדעת.

באופן אישי אני מציע להרגיל את הגוף שלנו לספורט – ספורט יכול להיות הרגל שיתפוס אט-אט את מקומו של העישון בחייכם. בנוסף לכך בזמן פעילות גופנית מופרשים הורמונים הדומים בפעולתם לחומרים המופרשים כתוצאה מעישון. כלומר- אפשר להתמכר לספורט, וזאת התמכרות אחת שלא תפגע לכם בבריאות, אלא רק תשפר אותה.

smoking.awardspace.biz


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תומר א שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]