חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יתרונות השיזוף בהתזה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת משקפיים הסרת משקפיים בלייזר

נושא המאמר: פרסבילאסיק Presbilasik
מאת: ד"ר שמואל לוינגר   שמור מאמר למועדפים

טכנולוגית לייזר חדשה זו מטפלת בזוקן ראייה של הגיל המבוגר, הושקה לראשונה ובאופן בלעדי בישראל ב"עיניים" הסרת משקפיים בלייזר, המרכז הרפואי ד"ר לוינגר.

מהו זוקן ראייה?
זוקן ראייה, פרסביופיה, המופיעה בדרך כלל מעל גיל 40, קשורה להחלשות שרירי העדשה ו/או לאובדן גמישותה, וגורמת לקושי בקריאה המצריך משקפי קריאה.
על פי נתוני מחקרים עולה כי 86% מבני 40 ומעלה נזקקים למשקפי קריאה. גם אלה שאינם סובלים מקוצר ראייה, בהגיעם לגיל 40-45 נזקקים למשקפי קריאה. הירידה בראייה לקרוב הינה הדרגתית ומתפתחת אצל כל אחד בקצב שונה. הביטוי לכך יכול להיות קושי בקריאת אותיות העיתון והספר, תפריט במסעדה ועד לקושי בקריאת האותיות על גבי מסך מחשב, אנחנו נוטים להרחיק את הספר רחוק ככל שניתן עד אשר "נגמרות הידיים".

מהו ניתוח הפרסבילאסיק?
החידוש העיקרי בשיטת פרסבילאסיק הוא שהלייזר מבצע עיצוב מולטי פוקאלי של הקרנית (בדומה למשקפיים מולטי פוקאליים), בשתי העיניים בו זמנית ומאפשר הסרת משקפי קריאה לכ-70% מהאנשים הזקוקים להן. ניתוח זה מחזיר לשתי העיניים את יכולת הראייה המולטי פוקאלית לכל טווח המרחקים: לרחוק, קרוב ולטווח הביניים.
הניתוח מתבצע באמצעות מכשיר visx star4, הנמצא מרכזי "עיניים": בבנין שערי העיר בירושלים, ובמרכז עזריאלי בתל אביב. מכשיר זה כולל טכנולוגיה ייחודית Iris Recognition- IR המזהה את הקשתית בשלושה מימדים באופן חד-חד ערכי, בדומה לטביעת אצבע, באמצעות 24 נקודות, וכך ממקם את קרן הלייזר במקום המדויק על פני הקרנית. כרטיס "חכם" מעביר את נתוני הבדיקה למכשיר הלייזר בשיטת ה WF -Wave Front המשפרת את תוצאות הניתוח ואת איכות הראייה. הניתוח מתבצע בשילוב עם מכשיר האינטרלאסיק המבצע פתיחת חלון טיפולי בעזרת קרן לייזר, ללא מגע יד אדם וללא שימוש בלהב כירורגי.
ההחלטה על סוג הניתוח נקבעת לאחר בדיקת התאמה קפדנית הנעשית ברשת "עיניים" הכוללת צילומים וסריקות מקיפות של העין, בדיקת אופטומטריסט ובדיקת רופא מומחה.

יתרונות השיטה
- הניתוח מאפשר הסרת משקפי קריאה לכ-70% מאוכלוסיית מרכיבי משקפי הקריאה.
- נותן מענה לטווחים: קרוב, בינוני ורחוק.
- הניתוח מתבצע בהרדמה מקומית וללא כאב.
- ההחלמה מידית.
- חיסכון השקעה במשקפי ראיה מולטי פוקאליות אשר עולות אלפי שקלים.
- ניסיון קליני החל משנת 2001 ב-12 מרכזים רפואיים באירופה באישור ה- CE Mark (תו התקן האירופאי).
למי מתאימה לניתוח?
הניתוח מתאים לבני 40 ומעלה לסובלים מרוחק ראייה 0.75+ עד 4.5+ המתקשים בראייה לקרוב או גם לרחוק.
הסובלים מקוצר ראייה בלבד אינם מתאימים לניתוח זה.

תוצאות מחקרים בעולם

עיקרי מאמר שפורסם בנובמבר 2006 עיתון הרפואי יוקרתי Euro Times :
הטיפול ברוחק ראייה מוצע בעולם מאז 2001, ומעורר עניין רב בכנסים מקצועיים של האקדמיה האמריקאית לאופטומטריה (AAO). לפני כחודש פירסם רופא אמריקאי בשם ד"ר ג'קסון את מסקנותיו מטיפול בפרסבילאסיק, עם טווח ראייה שבין 0.50+ ל-3.50+, של מטופלים בגיל ממוצע 55. בעקבות התוצאות החיוביות של המחקר, המליץ ד"ר ג'קסון לבצע את הניתוח כבר בגיל 43. מחקרים דומים נעשו בקנדה ובמצרים, עם תוצאות דומות של שביעות רצון המטופלים.
אחרי הניתוח, עקב ד"ר ג'קסון אחרי הראייה של מטופליו במשך 12 חודשים. המטופלים מילאו שאלונים מקיפים לפני הניתוח ובחודשים שאחריו, ומתשובותיהם עולה כי שנה אחרי הניתוח, כולם חשים שביעות רצון מחדות הראייה ומאיכותה – ביום ובלילה: המטופלים הצליחו להיפטר ממשקפי הראייה שלהם, בלי שנפגמה הרגישות לניגודיות. 70 אחוז מהעיניים שטופלו השיגו ראייה של 6:6, ומעל 92 אחוז מהעיניים הגיעו לראייה של 6:6.5. בבדיקה של שתי העיניים, 100 אחוז מהמטופלים הגיעו לראייה של 6:6.5 ומעלה. כדי לשפוט את איכות הראייה לקרוב, נבדקו המטופלים גם באמצעות בדיקות קריאה של חומרים מודפסים ושל צג המחשב: בשני המקרים נרשם שיפור בחדות הקריאה ובגודל האותיות, ונשמר קצב קריאה מהיר. שנה אחרי הניתוח דיווחו רב המטופלים שהם אינם נזקקים יותר כלל למשקפיים.

www.enaim.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר שמואל לוינגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]