חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שיזוף בהתזה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אתר הכרויות הכרויות

נושא המאמר: טיפים ליצירת כרטיס אטרקטיבי באתר הכרויות
מאת: אמיר צור   שמור מאמר למועדפים

אז קיבלתם את ההחלטה שהשנה תמצאו אהבה, שבסילבסטר יהיה לכם עם מי להתנשק ובאירוע הבא כבר לא תגיעו לבד.
פתחתם כרטיס באתר הכרויות וכל מה שנותר לעשות הוא לבחור את האביר (על הסוס הלבן) או את הנסיכה (הקסומה).

נשמע סיפור פשוט, לא אגדה, אבל על מנת שכרטיסכם לא ישאר יתום מפניות כדאי לשים דגש על כמה דברים שיקדמו אתכם צעד נוסף לעבר המטרה הנכספת.

לפניכם מספר נקודות שכדאי לשים אליהם לב בבואכם ליצור כרטיס באתר הכרויות.

כרטיס הביקור שלכם – נכון לפעמים תהליך מילוי הכרטיס יכול להיות מעייף ומייגע, אבל זכרו! זה כרטיס הביקור שלכם. אף אחד לא יודע איזה בחור נהדר אתה, או כמה את רגישה, עוזרת לזולת וסבלנית. הכרטיס שלכם הוא הדרך שלכם לשווק את עצמכם. חישבו על הכרטיס כעל אפשרות שניתנה לכם לקדם את עצמכם וקחו אופציה זו בשתי ידיים פתוחות. כאשר הכרטיס שלך יהיה כתוב היטב, העץ שלך יבלוט בין שלל העצים ביער.

השאלות הפתוחות – טוב, אז מילאתם את הכינוי, ואת שאר הפרטים היבשים, ועכשיו הגיע שלב השאלות הפתוחות. ברוב האתרים קיימות שאלות פתוחות שנועדו לכך שתוכלו להוסיף מעט מידע על עצמכם. זה החלק שבו הרבה אנשים מתייאשים או נתקעים, אבל זה החלק החשוב ביותר. זה נכון שזה יכול להיות קשה לפעמים אבל אין להשוות בין כרטיסים שיש בהם מלל לבין כרטיסים שאין בהם מלל. כולנו אוהבים שיש מה לקרוא. כולנו זקוקים למידע. אז בואו ניתן אותו! בחלק זה תוכלו באמת לייחד את הכרטיס שלכם משאר מאות הכרטיסים שישנם באתר הכרויות. בחלק זה רצוי ליצור עניין וסקרנות על מנת שתזכו לפניות.

סגנון כתיבה – לא כולנו נולדנו עם כישרון כתיבה, אולם חשוב מאוד שהכרטיס יהיה רשום ללא שגיאות כתיב ובפיסוק מתקבל על הדעת. אם אתם קצת חלשים בתחום הזה, ממש כדאי להתייעץ עם חבר שקצת מבין, ולבקש הגהה וחוות דעת נוספת.

התמונה – כדאי מאוד להעלות תמונה לכרטיס. תמונה הופכת את הכרטיס להרבה יותר מוחשי, ומוסיפה מידע שיכול לעיתים קרובות להכריע את כף המאזניים לכאן או לכאן. העיניים הן ראי הנפש. לא להעלות תמונה עם משקפי שמש.

הומור – חוש הומור הוא דבר שמושך מאוד אנשים. כרטיסים עם קריצה או שנינות יכולים להיות מאוד אטרקטיבים ויכולים לשנות את ההחלטה של הקורא גם אם דברים אחרים פחות מתאימים.

בלי רצינות תהומית – לא כדאי לרדת לפרטים עמוקים מידי, לא כדאי לרטון או להתלונן. לא רצוי לספר כאן סיפורי קורעי לב. לשמור על קלילות וחיוניות – הרבה יותר מושך.

סקרנות – אם אפשר ליצור סקרנות – מה טוב. אם אפשר ליצור עניין להמשך ורצון להכיר, בכלל מצויין. מה מושך ומעניין? אתם! זה מספיק. לא להוסיף מחמאות מוגזמות. זה גורם לתוצאה ההפוכה.

לשקר אין רגליים – חוק בל יעבור הוא לא לשקר בנוגע לשום פרט. שקרים קלים בנוגע לגיל לעיתים עוברים בשלום, אבל ככלל רצוי מאוד להימנע משקרים. בדרך כלל שקרים סופם להתגלות ואז חזרתם לנקודת ההתחלה. אומנם העובדה שאת בלונדינית חטובה יכולה לעזור לעיתים לפרטנר להגיע לדייט, אבל לא לאורך זמן תוכלי להסתיר את העובדה שיש לך כשלושים קלוגרמים עודפים. גם לא לעולם תוכל להסתיר את העובדה שחסרים לך כ 20 ס"מ על מנת להגיע לגובה שרשום בכרטיס.

לחשוב חיובי – לא לכתוב על דרך השלילה מה אתה לא מחפש או לא רוצה. לכתוב חיובי. מי אתם ומה אתם מחפשים. זה תמיד יותר ברור, וגם עוזר למשוך את האנשים המתאימים לכם.

www.kesher4u.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אמיר צור שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]