חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אלרגיה למזון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: משקפיים משקפי שמש משקפי ראייה

נושא המאמר: מדריך לבחירה וקניית משקפיים דרך האינטרנט
מאת: רן   שמור מאמר למועדפים

הבעיה
ישנה תפיסה מוטעית לגבי קניית משקפיים באינטרנט.
לקוחות מרגישים שבגלל שאינם יכולים למדוד את המשקפיים הם בעצם לא יודעים מה הם מקבלים.

הפתרון
כל שעליכם לעשות הוא:
1. לגשת לאחת מחנויות האופטיקה הקרובה לביתכם.
2. לבחור ולמדוד את זוג המשקפיים הרצוי.
3. להסתכל על זרוע המשקפיים, שם בודקים את מספר הדגם, קוד הצבע
ומידות המשקפיים ( להסבר על מידות המשקפיים לחצו כאן (.
4. לחזור לאתר ולוודא שהמחיר נמוך מהמחיר בחנות .
5. לבצע את הרכישה ישירות מהאתר או להתקשר ולבצע הזמנה טלפונית,
והמשקפיים יגיעו אליכם עם שליח עד הבית!
מדוע המחירים באינטרנט זולים מהמחירים בחנויות
לחנויות יש עלויות רבות אשר אינן קיימות באתר אינטרנט כגון:
צוות גדול של עובדים, שכירות, תחזוקה ועוד.
עלויות נוספות אלו מגולמות במחירי המשקפיים!
אתרי אינטרנט, חוסכים עלויות אלו, ואתם נהנים ממחירים הרבה יותר זולים.
מהי קרינת UV ?
קרינת UV הי נה קרינה אולטרא סגולה המגיעה יחד עם קרני השמש .
קרינת ה UV גורמת לשיזוף בעור, ועלולה לגרום לבעיות עיניים שונות כגון קטרקט, פגיעות רשתית וכו' .
חשיפה ממושכת לשמש, מסוכנת לעין ממש כפי שהיא מסוכנת לעור.
עקב חוסר המודעות אנשים רבים מתעלמים מחשיבות משקפי שמש שתפקידם לסנן את הקרינה, ורוכשים משקפיים בהם סינון הקרינה אינו וודאי. למידע נוסף על קרינת UV לחצו כאן .
נזקי השמש
חשיפה ממושכת לשמש ללא משקפי שמש גורמת לעין נזקים המצטברים לאורך שנים. בין נזקי העיניים הנפוצים אפשר למצוא תופעות כגון קטרקט, נזקים ללובן העין, נזקי עור לעפעפיים, שומות וקמטים בעור וכן תופעה בשם "פטיריגיום" שמשמעותה צמיחת רקמת חיצונית באזור הקרנית של העין, שנראית כנקודה צהבהבה על לובן העין. הטיפול בתופעות אלו הוא מניעתי, פשוט צריך להרכיב משקפי שמש .
סוגי עדשות
יצרני משקפיים משתמשים בחומרי גלם שונים לייצור העדשות. לכל אחד מחומרי העדשות יתרונות וחסרונות משלו, וכל אחד מתאים לצרכים שונים.
משקפי שמש בעלות עדשות זכוכית
משקפיים בעלות עדשות זכוכית מאופיינות ברמת צלילות גבוהה ונטייה להישרט פחות, אך עדשות זכוכית עלולות להכביד על האף. אם אתם מעוניינים במשקפי זכוכית איכותיים,כדאי שתבחרו בעדשות זכוכית מחוסמת. זכוכית זו נשברת בצורה שלא תחדור ותזיק לעין.
משקפי שמש בעלות עדשות פוליקרבונט
משקפיים בעלות עדשות פוליקרבונט עמידות יותר מפני שברים מאשר משקפיים בעלות עדשות זכוכית, אך הן יותר רגישות לשריטות. מצד שני, הן קלות ובטוחות. עדשות אלה מומלצות במיוחד לרוכבי אופניים ולעוסקים בספורט, מאחד שהן עמידות יותר בנפילות .
משקפי שמש בעלות עדשות פלסטיות
משקפיים בעלות עדשות פלסטיות עמידות יותר מפני שברים מאשר משקפיים בעלות עדשות זכוכית, אך חלשות יותר מאשר משקפיים בעלות עדשות פוליקרבונט. מצד שני, הן קלות מאד. משתמשים בהן כאשר אין צורך בעמידות מיוחדת מפני פגיעות ונפילות .
משקפי שמש בעלות עדשות מקוטבו ת (Polarized)
משקפיים בעלות עדשות מקוטבות מכילות בין שכבות העדשה פילטר שביכולתו להקטין את הבוהק המוחזר ממשטחים כשלג, פני הים בשעות מסוימות, כביש חם בזוית מסוימת ומשטחי זכוכית. מחירן של עדשות אלה בדרך כלל גבוה ממחירן של עדשות רגילות .

סוגי ציפויים לעדשות
קיימים מספר ציפויים אפשריים לעדשות משקפי שמש. כל אחד מהם ממלא תפקיד חשוב בהגנה על העיניים.
ציפוי נגד קרינת UV
זהו הציפוי החשוב ביותר מבין כל הציפויים הקיימים. הציפוי הינו שקוף לחלוטין ואינו משפיע על צבע העדשה. ניתן להשתמש בו גם עבור משקפי ראייה . באמצעות משקפי שמש ניתן לחסום את קרני ה UV המזיקות. חשוב לא להתפתות לרכישת משקפיים של חברות לא ידועות, במקרים אלה לא בטוח שהעדשות אכן מסננות קרינה או עומדות בתקן כלשהו .
ציפוי נגד השתקפות (אנטי רפלקס(
חשוב שיהיה ציפוי כזה מהצד הפנימי של העדשה, ציפוי זה מונע את השתקפות העין שלכם בצד הפנימי של עדשת המשקפיים. בנוסף, מונע הציפוי סנוור של העין מאור שמגיע מאחורה, ומשתקף על צידה הפנימי של העדשה .
ציפוי מראה חיצוני
בדרך כלל מותקן במשקפי סקי או משקפי שמש . תפקידו של ציפוי זה הוא לסייע לסינון נוסף של קרינה.

משקפי ראייה
חלק מאיתנו מחזיקים משקפי שמש להגנה על העיניים מפני השמש, אחרים לשם היופי ורבים לובשים אותם לצורך תיקון פגמי הראייה. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב מאד של משקפיים בעיצובים, סגנונות וגדלים שונים .
אנשים בוחרים משקפיים בדרך כלל על פי התאמה לעיניים הן מבחינת הראות והן מבחינת הגודל, אולם פרמטר נוסף החשוב לאנשים לא פחות בבחירת משקפיים הוא היופי שלהם. מסגרות של משקפיים הנמכרים היום בשוק הינם מסוגי מתכות שונות, מפלסטיק, זהב, טיטניום ועוד. למרות העלייה הבלתי פוסקת של השימוש בעדשות מגע וניתוחים לתיקון הראייה, משקפי ראייה נחשבים למוצר אופנתי, בעל חשיבות מדרגה ראשונה אשר מיוצר ע"י כל יצרני מותגי האופנה הגדולים בעולם .

משקפיים - קצת היסטוריה
המשקפיים הומצאו לראשונה במאה ה-14 באיטליה. בתחילת הדרך משקפי ראייה כללו עדשה קמורה אשר מתקנת רוחק ראייה בשל הזדקנות. ניקולס מקוסה היה האדם הראשון שגילה שניתן לתקן את בעית הראייה באמצעות עדשה מסוג זה. המדען האמריקאי בנג'מין פרנקלין היה זה שהמציא בשנת 1784 משקפי ראייה דו-מוקדיים אשר מיועדים לאנשים הסובלים מקוצר ראייה ומרוחק ראייה גם יחד. מסגרת המשקפיים המודרנית פותחה ע"י אדוארד סקרלט בשנת 1727. והיום, מסגרות משקפיים מתפתחות ומתקדמות משנה לשנה .
טיפים לבחירת משקפי ראייה
משקפי ראייה הפכו בשנים האחרונות לטרנד אופנתי. כיום ניתן להבחין בסגנונות שונים של משקפיים המשפיעים על המראה הכללי של הפנים.
הטיפ הראשון והחשוב מכל: על גודל המסגרת להיות פרופורציונלי לגודל הפנים. מסגרות קטנות יתאימו לפנים קטנות, וגדולות למבנה פנים גדול או רחב יותר.

משקפי ראייה עבור פנים אובאליות מוארכות
כמעט כל משקפיים מתאימות לפנים מוארכות: מסגרות ריבועיות, משקפיים עם עדשות קמורות המלוות את קימורי הרקות, מסגרות גדולות ועוד .

משקפי ראייה עבור פנים עגולות
מומלץ לחפש משקפיים ברוחב שווה או רחב מעט מהחלק הרחב ביותר של הפנים. קימורים למיניהם לא יתאימו. עדיף לבחור משקפיים בעיצוב משולש או זוויתי רך, משקפיים עם עדשות נפרדות המחוברות בגשר ייצרו אשליה של עין גבוהה ופנים מוארכות .

משקפי ראייה עבור פנים במבנה יהלום
מבנה פנים זה מתאפיין בעצמות לחיים רחבות וגבוהות ומצח וסנטר צרים. משקפיים אליפטיות ירככו את תווי המתאר של הפנים, וכך גם משקפיים עם מסגרת ריבועית קמורה. צריך להקפיד שהמשקפיים אינם רחבים יותר מעצמות הלחיים. משקפיים משולבות במסגרת מתכת עם גשר אף מפלסטיק הן בחירה טובה, מכיוון שהן מרחיבות את המצח ומצמצמות את הרקות ועצמות הלחיים.

משקפי ראייה עבור פנים ריבועיות
כדי לרכך את הזוויתיות של מבנה הפנים הריבועי, בחר משקפיים רכים ובעלי קימורים, שיעניקו לפנים צללית רכה יותר. משקפיים עגולות גדולות או בעיצוב עיני חתול תארכנה את הפנים . משקפי ראייה עבור פנים מלבניות משקפיים עגולים או רבועיים הם הפתרון. המנע מקישוטים מיותרים או זרועות רחבות, שירחיבו את מבנה הפנים.

משקפי ראייה עבור פנים משולשות
מבנה פנים זה מאופיין בלסת רחבה ומצח צר. יש לבחור משקפיים בעלות זרועות רחבות. מומלץ לבחור במסגרת עליונה עבה, ישרה ומודגשת האוחזת עדשות המתעגלות בתחתיתן לכיוון הפנים. משקפיים בעיצוב עיני חתול החורגות מרוחב הפנים יעזרו גם הן לריכוך קו הלסת הרחב. נסה גם משקפיים עם עדשות הממוסגרות רק בחלקן העליון .

משקפי ראייה עבור פנים בצורת לב
באפשרותך להצר את החלק העליון של פניך באמצעות משקפיים שאינן רחבות מרוחב המצח ומעוגלות בחלקן התחתון. זרועות המשקפיים צריכות להיות בעובי בינוני. משקפיים נטולי מסגרת יהוו בחירה מוצלחת. מומלץ ללכת על צבעים בהירים.

www.20off.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]