חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם כל אוטם שריר הלב (אירוע לב) מוכר כתאונת עבודה





    קישורי טקסט (לפרטים)




בוקינג הוטל הזמנת מלון בחול במחיר הנמוך ביותר!
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת משקפיים הסרת משקפיים בלייזר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ניתוחים פלסטיים

נושא המאמר: ניתוח הסרת משקפיים בלייזר
מאת: ניתוחים פלסטיים   שמור מאמר למועדפים

נמאס לכם לקום בבוקר ולחפש את המשקפיים ?העדשות גורמות לכם לדלקות ולאי נוחות? אתם ממש לא לבד בעניין. עד לפני כ- 20 שנים יכלו בעלי המשקפיים רק להתאונן על מר גורלם, אל למרבה השמחה בשנים האחרונות יש למצב פתרון – ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. בגלגוליו השונים הפך הניתוח במעיין מורכב עם אחוזי הצלחה מפוקפקים להליך נפוץ, מוצלח וקליל למדי.

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר אינו מצריך יותר מעשרים דקות, אינו מצריך אשפוז ובמרבית המקרים אין אפילו צורך בהרדמה. העיקרון לפיו עובד הניתוח הוא שינוי צורת הקרנית ועובייה באמצעות קרן לייזר, וההבדלים בסוגי הניתוחים קשורים בטכניקת השיוף. בניתוח הסרת משקפיים בשיטת PRK, או בשמה האחר LASEK, מגיעים אל חלק הקרנית הזקוק לשיוף ע"י קילוף מלא של האפיתל (שכבת הקרנית העליונה). לאחר מספר ימים צומחת השכבה העליונה מחדש, אולם לשם כך נחוצים כמה ימי מנוחה.

ניתוח להסרת משקפיים בלייזר בשיטת ה –LASIK, לעומתו, משאיר את שכבת האפיתל במקומה, אך במהלכו מתבצע חתך בשכבה זו כדי לשייף באמצעות הלייזר את השכבה העמוקה של הקרנית. אמנם התיאור של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר עלול להישמע כואב, אולם למעשה הטיפות המאלחשות המטופטפות לעיני המטופל מונעות כל תחושת כאב, למעט תחושת אי נוחות קלה. בשני סוגי הניתוח צפויים כאבים מסוימים, אולם אלו של ניתוח הלאסק נחשבים כואבים וממושכים יותר. גם במהירות שיפור הראייה יש יתרון לשיטת הלאסיק, שאינה מקלפת את מלוא השכבה העליונה, ולמעשה מי שעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר בשיטה זו יכול לחזור לתפקוד מלא יומיים או שלושה אחרי ההליך.

מי שעבר ניתחוח בשיטת לאסק, לעומת זאת, יזדקק בד"כ לכמה ימי מנוחה. ישנה תת-שיטה של לאסיק, הנקראת אינטרלאסיק, ובה מבוצעים כל ההליכים – לרבות בחירת מידת השיוף וחיתוך האפיתל – באמצעות הלייזר. שיטה זו יקרה יותר מהאחרות ואינה נפוצה כ"כ בישראל, אך זמני הריפוי בה קצרים במיוחד. לכאורה נשמע כי שיטת הלאסיק עדיפה בהרבה על הלאסק, אולם יתרונו הגדול של הלאסק נעוץ בכך שהוא מתאים לחתך אוכלוסייה רחב יותר.

ככלל, ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מתאים רק לכשני שליש מפגועי הראייה, והאחוזים עוד קטנים כשמדובר בטיפול מסוג לאסיק או אינטרלאסיק. כדי לברר מהו ההליך המתאים ביותר עבורכם חובה לערוך לפני הטיפול בדיקה קפדנית. הקפדה על איכות הבדיקה, בחירה במנתח מיומן ושיתוף פעולה עם ההוראות שלאחר ניתוח יכולים להעלות את הסיכוי להצלחת הניתוח להסרת משקפיים בלייזר. כמו בכל ניתוח, גם כאן יש סיכונים ותופעות לוואי אפשריות, אולם באופן יחסי אחוזי ההצלחה של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר גבוהים למדי.

www.hasarat-mishkafaim.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניתוחים פלסטיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]