חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חלונות לגגות רעפים – איזה חלון גג לבחור ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחקרים עזרא

נושא המאמר: מחקרים PRAVACHOL , MEVACOB
מאת: קובי עזרא   שמור מאמר למועדפים

מחקרים - קובי עזרא שמן נר הלילה - יכול לסייע לתפקודם של מע' העצבים שניזוקו ממחלת הסוכרת. מינון שניתן לחולים: 12 כמוסות שהכילו 480 מ"ג של ח' גמה-לינולנית (GLA) ח' GLA נוצרת בגוף באופן טבעי משמן צמחי שנקרא ח' לנולאית (להבדיל מלינולנית) שמקורה במזון ואולם אצל חולי סוכרת נוצר קושי בהפיכת ה-ח' הלינולאית לח' GLA וכך נוצר מחסור ב-GLA ומשתבש תהליך שריפת המזון (מטבוליזם) בצורה שמגבירה את הפגיעות לדלקות, נזק לכלי הדם ולעצבים. נטילת התוספת תורמת לשיפור המצב. גם תוספות של ויטמינים C , B6 והמינרלים אבץ ומגנזיום וכן הקטנת השומנים במזון, תורמות לצמצום הגרעון ב-GLA. GlA מסייעת גם לטיפול במצבים אחרים, כמו דלקת פרקים ריאומטית, פסוריאזיס, PMS והיפרכולסטרמיה בדם. קו - אנזים Q10 : מספר תרופות אמריקניות להורדת רמה גבוהה של כולסטרול בדם ולמניעת התקפי לב, התגלו כפוגעות ביצורו של קו-אנזים 10 Q (פרודה שמפעילה אנזים), שהוא מרכיב חיוני בתהליך יצירת האנרגיה בגוף. אותן תרופות מנמיכות את רמת ה Q10 בדם בשיעור שבין 30 לבין 50 אחוזים. כמוכן, הן מורידות את רמת ה Q10 בשרירים. כמובן שמתן Q10 ללב פגוע, יסייע להשיב אותו לכושר. התרופות מנמיכות הכולסטרול שעליהן נערך המחקר , הן: PRAVACHOL , MEVACOB , בישראל חלק מהתרופות נקראות בשמות אחרים וכדאי להתייעץ עם הרופא. סימנים: חשים עייפות או כאבי שרירים. טאמרין: מדללת את הדם, מתן 500 מ"ג טאורין. שלוש פעמים ביום , לחולי סוכרת, בולם את נטיית טסיות הדם שלהם להתקרש. הטאורין מגדיל את השפעת הדילול של האספירין, הן אצל חולים ובריאים. ניתן לבדוק את רמתה בדם. להביס את החורף: הצטננות: הרבה מנוחה ונוזלים כדי למנוע התייבשות , גרם אחד של ויטמין C כל 4 שעות, אבץ עד 50 מ"ג ליום ושום. שיעול: שתייה מרובה, שאיפת אדים חמים בצורה הבאה: הוסיפו מספר טיפות שמן אקליפטוס לסיר ונשמו דרך הנחיריים. כאבי גרון: סירופ טיבעי: כוס תה חם, 2 כפיות דבש, 2 כפות גליצרין וכפית אחת של מיץ לימון, חממו ושתו. להמנע משהייה ממושכת בחדר מחומם יתר על המידה או מלאי בעישון - אלה יחריפו את היובש בגרון. אף סתום וגדוש: שאיפת אדי מים רותחים, מהולים במספר טיפות שמן מנטה או שמן אקליפטוס, תביא להקלה. הזלפות מספר טיפות של שמנים אלה על נייר טישו ושואפים.

www.2all.co.il/web/sites/diet-kobi


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קובי עזרא שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]