חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד לטעות בצורה נכונה ובהצלחה ? כיצד לטעות כמה שפחות ?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הגדלת חזה ניתוח הגדלת חזה ניתוחים פלסטיים

נושא המאמר: סיכונים בניתוח הגדלת חזה
מאת: ניתוחים פלסטיים   שמור מאמר למועדפים

ניתוח הגדלת חזה זוכה לפופולאריות רבה, שמורידה את הסבירות לסיכונים הנובעים מן הניתוח, אך חשוב שנשים שמעוניינות לעבור ניתוח הגדלת חזה יכירו גם את הסיכונים ותופעות הלוואי שעלולות לנבוע מניתוח זה.
ישנם כמה סוגים של סיכונים בניתוח הגדלת חזה, לעתים לא מתקבלת התוצאה הרצויה, יש סיכונים בריאותיים הנובעים משימוש בחומרי הרדמה כמו בכל ניתוח, יתכן שהניתוח יגרום לזיהום או שיהיה דימום אחרי הניתוח. אפשרות נוספת היא שיהיו כאבים חזקים במיוחד בימים אחרי הניתוח, אומנם לכל מטופלת יש כאבים בשדיים בימים שאחרי הניתוח, והן בדרך כלל מקבלות מרשם למשככי כאבים, אך יש סיכוי קטן לכאבים חדים ומטרידים באופן יוצא דופן.

האם הסיליקון מסוכן?

בעבר שתלי הסיליקון החזיקו מעמד לעשר עד 15 שנים, כשהמעטפת הייתה עשויה מסיליקון והמילוי היה נוזלי (תמיסת מלח). כיום שתלי הסיליקון עמידים יותר, והן המעטפת של השתל והן תוכנו מורכבים מסיליקון, כאשר בתוך השתל יש ג'ל סיליקון. היתרון הגדול של הג'ל הוא שגם אם המעטפת נקרעת, השתל שומר על צורתו, בשתלים המודרניים דליפה של השתל מאד נדירה. אין עדויות שמצביעות על כך ששתלי הסיליקון גורמים למחלות או מגדילים את הסיכון לסרטן השד. אומנם מנהל התרופות והמזון האמריקאי (FDA) הורה בשנות התשעים לא להשתמש בשתלי סיליקון עקב חשש שהם מסרטנים, אך תוצאות מחקרים שפורסמו לאחר מכן לא מצאו קשר נסיבתי בין שתלי סיליקון לבין שכיחות גבוהה יותר לחלות בסרטן השד. מומלץ לעבור בדיקת ממוגרפיה לפני ביצוע ניתוח הגדלת חזה, ולאחר הניתוח בעת בדיקות ממוגרפיה לדווח לרופא שעברת ניתוח הגדלת חזה, ואז יש צילום נוסף שמתבצע כדי לכלול חלק קטן מהשד שהשתל עלול להסתיר בבדיקת ממוגרפיה.

סיבוכים אפשריים בניתוח הגדלת חזה

יש סיבוכים מקומיים אפשריים בניתוח הגדלת חזה כמו התקשות של השדיים (מעטפת קשה שהגוף יוצר סביב השתל), תחושה של קפלים או צניחה של השדיים. יש סיבוכים חמורים יותר כמו דימום רב או זיהום, אך אלה נדירים והרופא המנתח מנחה את המנותחת ועוקב בעצמו אחר תסמינים לתופעות אלה, וחשוב שגם המנותחת תשים לב ותדווח לרופא במידת הצורך. במקרה של דימום משמעותי, הדימום יופיע לרוב בפרק זמן של 24 שעות אחרי הניתוח, ונוצר כאשר כלי דם מדמם לכיס אליו הוחדר השתל. במקרה של דימום, יש להוציא את השתל בהרדמה חלקית או מלאה, לנקז את הדימום ולהחזיר את השתל למקומו. במקרה של זיהום, מצב דלקתי הגורם לחום, נפיחות והפרשות ממקום הניתוח, יש להשתמש באנטיביוטיקה ובמקרים חמורים הרופא המנתח יוציא את השתל, האזור יישטף והשתל יוחזר למקומו.

ניתוחים פלסטיים הם הליכים מורכבים, וחשוב להיות מודעת לזה ולשקול ברצינות מדוע את עושה את הניתוח והאם יש סיבות אובייקטיביות שמצדיקות זאת. כשתקבעי פגישה עם המנתח הפלסטי, רופא אמין יספר לך גם על ההחלמה מהניתוח ועל סיבוכים וסיכונים אפשריים. כדאי לברר מידע על המנתח הפלסטי שאת בוחרת, כמה ניתוחים ביצע בעבר, האם הוא עובד במקביל בבית חולים, האם הוא מומחה בניתוח הגדלת חזה. כדאי גם לחפש המלצות לרופא בו תבחרי, ואומנם מנתח פלסטי מוכר ומוערך יהיה פעמים רבות יקר יותר, אך כשזה נוגע לבריאות שלך לא כדאי לחסוך. חשוב שתזכרי שתשלום יקר לא מבטיח ניתוח הגדלת חזה מוצלח, ולהיפך, אך איסוף מידע על הניתוח ועל המנתח חשוב.

www.estetica.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניתוחים פלסטיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]