חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חברות בקשיים. איך להיערך? מה האלטרנטיבות? - מדריך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרמת חזה ניתוח הרמת חזה ניתוחים פלסטיים

נושא המאמר: למי מיועדת הרמת חזה?
מאת: ניתוחים פלסטיים   שמור מאמר למועדפים

ניתוח הרמת חזה הוא ניתוח המיועד לנשים עם שדיים נפולים, נשים שהחזה שלהן צנח בעקבות ירידה גדולה במשקל, אחרי לידות והנקה או בגלל התפתחות השד עקב מבנה מולד. ניתוח הרמת חזה מיועד לנשים בעלות חזה בגודל ממוצע או מעל ממוצע, שכן הניתוח גורם להקטנה מסוימת של גודל השד, על אף שזהו ניתוח עיצובי שלא כולל הקטנת שד בפועל. ככל שהשד קטן יותר, החזה לרוב מורם, מעוצב וזקור יותר.

הרמת שד מיועדת למקרים בהם יש צניחה של הפטמה. מנתחים פלסטיים מחלקים את צניחת הפטמה לארבע קטגוריות על פי מיקום הפטמה ביחס לקפל תת שדי (קפל העור המתחבר אל השד), כאשר צניחות שד מדרגות 3-4 מיועדות לטיפול הרמת חזה. יש ניתוח הרמת חזה ללא שתל סיליקון וניתוח הרמת חזה עם שתל סיליקון, המשלב גם הגדלת חזה ומיועד בעיקר לנשים שנפח השד שלהן מדולדל.

לרוב ניתוחי הרמת חזה כוללים הסרה של עודפי עור בשילוב עם הקטנה ומיקום מחדש של הפטמה. בניתוח מבצעים חתך סביב הפטמה, וחתך נוסף לכיוון קפל בסיס השד, ומהדקים את רקמות השד. הניתוח נערך בבית חולים, אורך כשעה וחצי ומבוצע בהרדמה מלאה.

שיטת ההרמה הנפוצה ביותר, שמתאימה לנשים עם צניחות שד בכל הדרגות, היא הרמת חזה דרך הפטמה בשילוב צלקת אורכית, ניתוח זה מבוצע עם או ללא החדרת שתלי סיליקון, שניתן להכניס דרך החתך המבוצע בעת הניתוח. בניתוח זה תישאר צלקת סביב העטרה של הפטמה, וכן צלקת נוספת כתוצאה מחתך היורד מהפטמה לכיוון הקפל התת שדי.

עבור נשים שיש להן נפילה מינימאלית של השד, מומלצת הרמה על ידי שתלי סיליקון. לרוב נעשה שימוש בשתלי סיליקון מיוחדים, שתלי סיליקון בעלי פרופיל גבוה או שתלים אנטומיים. זהו ניתוח המיועד לנשים המעוניינות גם בהגדלת חזה וגם במראה מעוצב יותר של השד.

נשים שיש להן שדיים לא גדולים ונפילה קלה של השד ומעוניינות בהרמת ושיפור מראה השד לקבלת מראה טבעי, כדאי לעבור ניתוח הרמת חזה דרך הפטמה. בניתוח זה מבוצע חתך סביב הפטמה, ומי שמעוניינת בהגדלת חזה, תוכל בניתוח זה להוסיף לשדיה שתלי סיליקון. ניתוח הרמה דרך הפטמה מאפשר להקטין את גודל העטרה של הפטמה.

יש סיבוכים ותופעות לוואי לניתוח הרמת חזה שהם מאד נדירים. במקרים ספורים יהיה נמק חלקי או מלא של הפטמה, עלולים להיווצר שטפי דם או זיהום בפצע הנוצר כתוצאה מהחתך בניתוח. פחות מחמישה אחוזים ממי שעוברות את הניתוח יסבלו מהפחתת תחושה באזור הפטמה, אך במרבית המקרים התחושה חוזרת כעבור שנה. יכולת ההנקה עלולה להיפגע, ויש לבדוק נושא זה לאחר ביצוע ניתוחים פלסטיים כאלו. לרוב מומלץ לנשים שהן בשלב של אחרי לידות והנקות, ושלא מתכננות לידה נוספת, לעבור ניתוח הרמת חזה כך שגם אם תהיה פגיעה ביכולת ההנקה הן לא יסבלו מכך.

הרמת חזה מיועדת לנשים שיש להן סבלנות, תוצאות הניתוח לא תמיד מיידיות, ויש לחכות מספר חודשים עד שמתקבלת צורת השד הרצויה הסופית. נשים רבות סובלות מצניחת שד אם עקב הנקות רבות, אם עקב התפתחות מבנה הגוף או בעקבות דיאטה מאסיבית. צורת השד עשויה לפגוע בביטחון העצמי ובהנאה מהגוף, ויש מקרים בהם כדאי לעשות ניתוח הרמת חזה כדי להרגיש יותר טוב בקשר לגופכן.

www.estetica.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניתוחים פלסטיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]