חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המדריך לרכישת ולהתקנת מערכת אזעקה לבית ולעסק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוח אף ניתוחים פלסטיים ניתוח אף פלסטי ניתוח פלסטי

נושא המאמר: ניתוח אף פלסטי לשינוי מראה הפנים
מאת: ניתוחים פלסטיים   שמור מאמר למועדפים

ניתוח אף הינו אחד הניתוחים הותיקים בתחום הטיפולים האסתטיים, וגם רופאים ופלסטיקאים מנוסים שכבר שלחו ידם בטכניקות החדשות ביותר, עדיין מכירים בחשיבותו הרבה של ניתוח זה בשינוי מראה הפנים. לאף מקום מרכזי באמצע הפנים, ועל כן יש לו נוכחות רבה בין אם מסתכלים על הפנים מלפנים ובין אם בפרופיל – מהצד. כיוון שאף לא נחשב לאיבר יפה במיוחד – שלא כמו עיניים או שפתיים – הפנים האידיאליות מורכבות מאף שאיננו מתבלט, בין אם הוא קטן ולא מושך תשומת לב ובין אם הוא משתלב היטב בהרמוניה הכללית של הפנים. ניתוח אף יכול לפיכך לשנות לא רק את צורתו של האף אלא להשפיע על מראה הפנים כולו – במבט מהצד ובמבט מלפנים. פלסטיקאים רבים נוטים כיום לשלב ניתוח אף בניתוחים אחרים, על מנת למקסם את אפקט הניתוח ולהשיג תוצאות מירביות בשינוי מראה הפנים – למשל בשילוב עם מתיחת פנים או כהצעה למספר ניתוחי הצערת פנים משולבים.

אולם ניתוח אף לא מתאים רק למי שמחפש להיראות צעיר יותר. זהו אחד משלל ניתוחים פלסטיים, שנפוץ בקרב כל הגילאים, שומר על פופולאריות יציבה לאורך שנים, ולא מושפע מטרנדים. אמנם קיימים טרנדים חולפים כחלק מאופנות של ניתוחי אף, אבל כיום רוב הפלסטיקאים נוטים להתעלם מהרעיון של 'אף אידיאלי' ומשתדלים לשלב, במהלך ניתוח אף, בין המטרה לעצב אף יפה כשלעצמו, לבין המטרה שהאף יתאים לפנים המקיפות אותו. האידיאל לפני עשור ושני עשורים היה 'אף כמו של קלאודיה שיפר' – היום ברור, שלא לכל אחת מתאים אף כפתורי וקטן. כיוון שלאף יש יכולת להשפיע על מראה הפנים, רצוי גם לפלסטיקאים וגם למטופליהם להימנע מחיקוי נתונים פיזיים של מפורסם או מפורסמת כאלה ואחרים, ולהשתמש בהם כהשראה בלבד. ניתן לראות תוצאות של הדמיה של ניתוח אף אבל בדרך כלל תוצאות ההדמיה לא משקפות במדויק את התוצאות האמיתיות, ולכן פלסטיקאים נמנעים מלהשתמש בתוכנת ההדמיה ככלי ניבוי ולצורך הפרחת הבטחות.

היופי הוא בעיקר עניין של סימטריה, והסימטריה של הפנים היא דבר מורכב מאוד. קיימים מספר כללים בסיסיים שמשותפים לכלל בני האדם: בין עין לעין מפריד מרחק של עין אחת, קצות השפתיים מגיעים עד לאמצע של כל עין – ועוד. בדרך כלל פנים ייחשבו יפות יותר, כל עוד הפרופורציות נשמרות. ניתוח אף פלסטי לא יכול להשפיע על מרחק בין העיניים או רוחב הפה, אבל הקטנה של גשר האף למשל בהחלט יכולה ליצור אשליה של מרחק רב יותר בין העיניים, והרמת זווית הסלידה של קצה האף, לדוגמא, בהחלט יכולה להרחיק את האף מהפה. כך שאין ספק, שכל סוג של ניתוח אף משפיע השפעה ישירה על מראה הפנים כולו. במקרים בהם הדבר רצוי, בדרך כלל האף הוא לא רק גבנוני אלא גם רחב מדי, בעל נחיריים קטנים או להיפך, רחבים מדי. כאשר קיימת רק בעיה של גבנון – מעין גבעה בולטת שמורגשת בעיקר בפרופיל – ניתוח אף שכולל טיפול בגבנון בלבד יכול לפתור את הבעיה כך שבמבט מלפנים השינוי יראה רק בקושי ובמבט מהצד (פרופיל) השינוי יהיה בולט. על מנת להשיג את מידת השינוי הדרושה בפנים, יש צורך להגדיר יחד עם הרופא המנתח את הציפיות מתוצאות ניתוח פלסטי באף, הטיפול הדרוש ואת ההתערבויות הרצויות במהלך ניתוח אף.

www.estetica.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניתוחים פלסטיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]