חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
טאי צ'י צ'ואן - היכרות טאי צ'י צ'ואן הנה אמנות עתיקה שמקורה בסין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חברה לתרגום תרגום לשפות תרגום מאנגלית לעברית תרגום מעברית לאנגלית

נושא המאמר: מרשם לתרגום רפואי
מאת: מילה טובה   שמור מאמר למועדפים

מאחר והבריאות היא נכס יקר ערך עבור כל אחד מאיתנו, יש צורך בשיתוף פעולה בין-לאומי גם בפיתוח דרכי טיפול חדשות וגם בהפצת דרכי הטיפול הקיימות.
ועדיין, "בין-לאומי" משמעו: בין מדינות, דבר המרמז על כך שיש להתגבר על גבולות השפה.
לכן מסמכים רפואיים מחייבים בעת "חציית הגבולות" תרגום מדויק ובדיקה בשבע עיניים ע"י מתרגמים רפואיים. תרגום רפואי מבוצע היטב כאשר הוא נעשה ע"י רופא מוסמך, או ע"י אנשים בעלי השכלה רפואית נרחבת.
טעות בתרגום רפואי עלולה לגרום להשלכות דרמטיות, ולכן תמיד כדאי שלפחות שני מתרגמים רפואיים יעבדו על אותו התרגום – האחד מתרגם והשני עורך את התרגום ומוודא את דיוקו.
הבריאות שלנו הינה יקרה מדי מכדי להפקידה במתרגם אוטומטי. כאשר מתרגם אנושי מבצע תרגומים רפואיים, ללא שימוש במכונת תרגום, הוא מוריד באופן משמעותי את הסיכון לפספוס ניואנסים היכולים להציל חיים. לנושא זה משמעות גדולה בעיקר, כאשר מדובר בתרגום משפה לטינית לשפה לא-לטינית, כמו עברית. ההבדלים הניכרים בין שתי השפות, בלוגיקה ובמבנה השפה, כמו שהצגנו בעבר במאמר "אל תלך לאיבוד 'בין המלים'", מגבירים את הסיכון באופן משמעותי בשימוש במכונת תרגום לתרגום רפואי.
תרגומים רפואיים חשובים במיוחד עבור מסמכים המגיעים אל מספר אנשים גדול, כמו תוויות לתרופות(medications notices) וכו', הליכי תרגום מחדש והשוואות בין תרגומים מסייעים בבדיקת דיוקו של הטקסט המתורגם מול הטקסט המקורי.רק תרגום רפואי מקצועי יכול להבטיח שבריאותך לא תסוכן ע"י משהו תמים לכאורה כמו בחירה מוטעית של מלים.

www.milatova.com/he/%d7%9e%d7%a8%d7%a9%d7%9d+%d7%9c%d7%aa%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%9d+%d7%a8%d7%a4%d7%95%d7%90%d7%99


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מילה טובה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]