חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מתי דירות גג יחויבו בהטל השבחה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מציאת צימר צימרים צימר

נושא המאמר: צימרים - לכל בעיה יש פתרון
מאת: Travelife   שמור מאמר למועדפים

צימרים - לכל בעיה יש פתרון
צימרים. לכל בעיה ישנו פתרון. במאמר זו נביא לפניכם את הכתובת אליה יש עליכם לפנות במקרה של בעיה שחוויתם בנופש שהזמנתם.
תתאר לכם מצב שהזמנתם מקום לצימרים דרך האינטרנט, אתם מעבירים את השבועיים עד אותו רגע בעבודה בחלום על הנופש האגדתי שהזמנתם ו..

הגיע הרגע. אנחנו אורזים את עצמנו. מתדלקים. פותחים את גלגל"צ וצווחים את השירים הטובים של פעם בכל הריאות. במהלך הנסיעה הנופים של ארצנו מתחלפים בהדרגה ואנו מתפעלים איך במדינה כה קטנה הנוף המדברי הצהבהב צחיח מתחלף תוך כמה שעות לנוף ירוק קסום. הנה השלט המיוחל: "הגעתם לצימרים הרומנטיים של מווו", אתם מחנים ודופקים בדלת של בעל הצימר.

צימרים- אופס.. ישנה בעיה
ברגע שדפקתם בדלת בפעם השנייה התחלתם להרגיש שמשהו כאן לא בסדר, בפעם השלישית נפתחה הדלת ובעל הבית- בעל הצימרים הרומנטיים פתח לכם את הדלת בפרצוף מופתע ושאל אתכם "איך אני יכול לעזור?", גם אתם הייתם מופתעים מהשאלה ועדכנתם אותו שהזמנתם מקום בצימר הרומנטי. בעל הבית השתהה קמעה, ביקש שתמתינו על ספסל העץ בחוץ ותוך דקה הגיע עם אותו המפתח המיוחל, מדריך אתכם בשביל האספלט לאותו הצימר הרומנטי המיוחל..
הצימר היה מאבן ולא מעץ כפי שהובטח, אך החלטתם לבלוע את הרוק שכן חופשה זו הייתה מתוכננת זמן רב.
סיפור ההמשך נעשה יותר ויותר גרוע: מסתבר שהצימר היה בסמוך לצימרים אחרים.
בתוך הצימר לא היה אח כפי או ג'קוזי כפי שהובטח, האורחים של הצימר הרומנטי האחר, היו משפחה עם ארבעה ילדים בגילאי העשרה שעשתה על האש בליווי מוזיקה רמה לכל אורך הלילה וכשחזרתם מאותו הצימר, הרגשתם יותר מאוכזבים מאי פעם. מה עושים?

צימר- מה עושים?
סיפור זה הוא סיפור אחד בשרשרת של סיפורי סיוט על נופשים הזמינו צימרים מסוג מסוים וקיבלו צימרים מסוג אחר. נופשים רבים אשר חוו אי התאמה בין הדברים שסוכמו בעת הזמנת הצימר לבין מה שקרה בפועל. חשוב לדעת שישנה כתובת לתלונות שלכם.
אתר האינטרנט של 'ארגון בעלי הצימרים בישראל' הוקם במיוחד בשביל הנופשים, בעלי הצימרים ו-ענף האירוח הכפרי של ישראל.
ארגון בעלי הצימרים בישראל הוא למעשה עמותה שמטרתה לשמוע, לעזור ולפרוש לפניכם את האפשרות לעדכן נופשים ובעלי צימרים אחרים בבעיות שגרמו לאי שביעות רצונכם.
באתר אינטרנט זה תוכלו למצוא פורום שזו מפורסמות חוויות מנופשים ובעלי צימרים אחרים ושירות לקוחות שמטרתו לעזור לכם בענף זה בכל דרך אפשרית.
גם תיירים יכולים להיעזר באתר זה, שכן הוא מובא לכם בשפות: עברית, אנגלית, ספרדית, ערבית, צרפתית וגרמנית.
האתר מספק שירותים רבים, הן לבעלי צימרים והן לנופשים, דוגמאות לחלק מהשירותים:
שירותי גישור ובוררות במקרה זו קיימים חילוקי דעות בין נופש לבעל צימר וכולי.
באם יצאתם עם הרגשה של קבס בבטן כפי שיצא הזוג שתואר בתחילת המאמר, רצוי להיכנס לאתר ולהיעזר בשירותי ארגון בעלי הצימרים בישראל.

צימרים- יש בעיה? יש פתרון!

מאוד חשוב לנו התגובות שלכם
תודה,
צוות TRAVELIFE
WWW.TRAVELIFE.CO.IL

www.travelife.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י Travelife שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]