חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תביעה ייצוגית, מהי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מיסוי חברות שיטת המס בבולגריה

נושא המאמר: מיסוי בין לאומי: נתונים כלליים לעניין שיטת המס בבולגריה
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח)    שמור מאמר למועדפים

מיסוי חברות
המס המוטל על חברות בבולגריה עומד על שיעור של 10%. חברות תושבות בולגריה ממוסות על הכנסותיהם מכל מקור שהוא. חברות זרות ממוסות על הכנסות שמקורן בבולגריה בלבד.
חברות נחשבות לצורכי מס כתושבות בולגריה אם נתאגדו בבולגריה.
ככלל, דיבידנדים המחולקים לחברות תושבות בולגריה ע"י חברות אחרות תושבות בולגריה פטורים ממס.
דיבידנדים המחולקים לחברות תושבות בולגריה ע"י חברות תושבות אחת ממדינות ה – EU פטורים ממס בבולגריה, בתנאי שהחברה תושבת בולגריה מחזיקה לפחות ב – 15% מהון המניות של החברה תושבת אחת ממדינות ה - EU תקופה מתמשכת של לפחות שנתיים המסתיימת בתאריך תשלום הדיבידנד.
דיבידנדים המחולקים לחברה בולגרית, אשר שאינם נהנים מפטור ממס כאמור לעיל, כפופים למס חברות (מס בשיעור 10%).
רווחי הון המופקים ע"י חברות תושבות בולגריה כפופים למס חברות (מס בשיעור 10%).
חברה בולגרית המשלמת דיבידנד לתושב חוץ, חייבת בניכוי מס במקור בשיעור 5%, אלא אם קיימת אמנה למניעת כפל מס הקובעת שיעור ניכוי מס במקור שונה.
יחד עם זאת, בהתאם לדרקטיבה האירופאית לעניין חברת אם – חברת בת, דיבידנדים המשולמים על ידי חברה תושבת בולגריה לחברה תושבת אחת ממדינות האיחוד האירופאי אינם כפופים לניכוי מס במקור בבולגריה, בתנאי שהחברה הבולגרית מחזיקה לפחות ב – 15% מהון המניות של החברה הזרה תקופה מתמשכת של לפחות שנתיים המסתיימת בתאריך תשלום הדיבידנד.
באופן כללי, חברה בולגרית המשלמת ריבית או תמלוגים לתושב זר חייבת בניכוי מס במקור בשיעור 10%. יחד עם זאת, בעניינן של חברות תושבות בולגריה חלה הדרקטיבה האירופית לעניין ריבית ותמלוגים, המעניקה פטור מניכוי מס במקור מתשלומים כאמור לחברה תושבת אחת ממדינות האיחוד האירופאי. לשם יישום הוראות הדרקטיבה במלואן נקבעה לבולגריה תקופת מעבר עד סוף שנת 2014. במהלך תקופת המעבר רשאית בולגריה עד סוף שנת 2010 לנכות מס במקור בשיעור של 10% ולאחר מכן 5% (עד סוף שנת 2014) מתשלומי ריבית ותמלוגים שמשלמת חברה בולגרית לחברה זרה תושבת האיחוד האירופאי. לצורך החלת הפטור יש צורך כי החברה הבולגרית תחזיק לפחות ב - 25% ממניות החברה הזרה תקופה מתמשכת של לפחות שנתיים המסתיימת בתאריך תשלום הריבית או התמלוגים.
מע"מ
לפי חוק המע"מ החדש שנכנס לתוקף ביום 1.1.07 שיעור המע"מ על מרבית העסקאות בבולגריה הנו 20%.
אמנות למניעת כפל מס
מי שאינו תושב בולגריה זכאי ליהנות מהוראות אמנה למניעת כפל מס בתנאי שתוענק לו מראש תעודה במסגרתה מאשרות רשויות המס בבולגריה את ההטבות בהתאם לפרוצדורה ספציפית.

סקירה זו אינה תחליף לייעוץ עם רו"ח/יועץ מס בולגרי !!!

רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
רומניה: רח' סטפאן פרוטופופסקו 6 בוקרסט
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
www.taxlawyers.co.il
[email protected]

www.taxlawyers.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]