חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תהליך הקמת עסק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אולם אירועים אולמות אירועים מסעדה לאירועים מרכז כנסים

נושא המאמר: בחירת אולם אירועים
מאת: שי ברקוביץ   שמור מאמר למועדפים

החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם?
אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

פרמטרים לבחירת אולם אירועים מושלם
? הדבר הראשון שיש לתת עליו את הדעת הוא מקום האירוע. בהחלטה זו חשוב לקחת בחשבון את איזור המגורים של האורחים ושל בעלי השמחה. מומלץ לקיים אירועים באזור המרכז שיש אליו נגישות גדולה יחסית במידת האפשר, אך כמובן שכל מקרה לגופו. במידה והחלטתם על אולם אירועים מרוחק יותר, יש לדאוג להסעות במידת הצורך. כמובן שיש לבחור אולם אירועים עם הסדרי חניה נוחים.

? דבר נוסף שיש להתחשב בו בבחירת אולם אירועים הוא כמות המוזמנים. למספר המוזמנים יש חשיבות מכרעת בבחירת המקום. ישנם אולמות המיועדים לאירועים קטנים ואינטימיים יותר של עד 150 מוזמנים בעוד שיש גם אולמות שבתקופות השיא לא יסכימו לארגן אירועים של מתחת ל- 400 מוזמנים.
שימו לב שככל שמספר המוזמנים גדול יותר, אמור המחיר לאדם לרדת – התעקשו על כך. כדאי תמיד להעמיד מספר שולחנות רזרביים במידה ויהיו כמה אורחים ש"יפתיעו" ברגע האחרון.
אירועים בימים חמישי ובעונת הקיץ יהיו יקרים יותר בצורה משמעותית מאירועים בתקופת החורף או בימים ראשון ושני.
אם אתם מחפשים אולם אירועים לטווח הקרוב יחסית, בהנחה שתמצאו מקום פנוי, ישנה אפשרות לקבל הנחות משמעותיות.

? הדבר השלישי, ויש שיטענו שהוא הפרמטר החשוב ביותר הוא – האוכל כמובן. כיום רוב אולמות האירועים עובדים עם חברות קייטרינג קבועות, אך ישנה אפשרות להזמין קייטרינג בנפרד מהאולם.
השלב הראשון הוא בחירת התפריט. האם אתם מעוניינים בתפריט בשרי או חלבי? האם חשובה לכם השמירה על כשרות? וודאו כי המבחר שמציע הקייטרינג תואם את הציפיות שלכם ומתאים לאופי קהל המוזמנים. לאחר מכן בחרו את אופן ההגשה, הגשה לשולחנות או בופה בו כל אחד לוקח לעצמו או הגשה לשולחנות על ידי מלצרים - או אולי איזשהו שילוב?. כמו כן, שימו לב שישנה אפשרות למנה צמחונית.
ואל תוותרו על טעימות! במקרה הזה, יש טוב ממראה עיניים.

פרטים טכניים אך חשובים בבחירת אולם אירועים
• רישיון - בקשו לראות את הרישיון של האולם ובדקו את תוקפו. קיימים כיום אולמות וגני אירועים הפועלים ללא רישיון וללא ביטוח - וזאת בניגוד לחוק!
• אקוסטיקה – חיסרון בולט באולמות אירועים נובע מהרעש והאקוסטיקה דבר שכול להקשות על ניהול שיחות בין האורחים. חשוב לשים לב שמערכת ההגברה תהייה איכותית ובווליום סביר.
• הגבלת זמן – ישנם אולמות אירועים הממוקמים באזורי מגורים ולכן נתונים תחת הגבלות של רעש סביבתי ושעת סגירה.


www.fc-bruno.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שי ברקוביץ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]