חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חובת מעסיק לתת תלושי שכר מפורטים לעובד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פוליש חברת פוליש חברות פוליש ליטוש אבן

נושא המאמר: ליטוש אבן.
מאת: כהן חיים   שמור מאמר למועדפים


ליטוש אבן כמה שזה נשמע יהלומים אה? אבל לא ליטוש אבן זה לא רק ליטוש יהלומים אלא בעיקר ליטוש וחידוש מרצפות ושיש וביהלומים ניגע בהמשך המאמר.כשאנו רוכשים שיש חדש ומרצפים אותו בביתינו, השאיפה שלנו היא לשוות לביתינו בד"כ מראה עשיר וזוהר ולשם כך אנו מוציאים סכום כסף רב המגיע לפעמים לכמה מאות שקלים.ופה הנקודה החשובה להסביר שליטוש השיש הוא קרדינלי לפיניש הסופי והחשוב ביותר למראה מושלם של הרצפה בביתינו.והתהליך הוא כדלהלן , חריצת המרווחים שבין אריח לאריח[הפוגות] בדיסק ברוחב של מ"מ עד 2 מ"מ ,שאיבה של החריצים ולאחר מכן מילוי בדבק שיש בגוון תואם. לאחר שהדבק מתייבש מיישרים את המשטח ע"י מכונות אבן מיוחדות [כאן המקום להדגיש שאיכות המכונה משקלה ועוד כמה פרמטרים נוספים כמו הצלחות מתחת ועוד שחברת אור הברק היא אחת מהחברות המקפידות מאד בזה]ויוצרים משטח אחיד .אתם זוכרים שהבטחנו לכם לחזור ליהלומים בהמשך, ובכן יהלומים היא הצעקה האחרונה של ענף ליטושי האבן והיא נכנסה רק בשנים האחרונות שכן לפנים היו מלטשים אך ורק באבן.לאחר ישור המשטח משתמשים ביהלומים על מנת להסיר את השריטות העמוקות שנוצרו בשלב הישור, ו
כ
מובן שמדובר בכמה סוגים של סטים שונים ביהלומים כלומר דרגות שונות וכל דרגה מעלימה את השריטות של קודמתה עד לשימוש ביהלום העדין ביותר ולהברקה טיבעית של השיש, לאחר מכן מגיעים לשלב ההברקה הקריסטלית ופה חשוב לציין שצריך להמתין מספר ימים עד שהשיש יתייבש שכן בזמן תהליך הליטוש הוא ספג הרבה מים ואם לא נמתין יעלו כתמי רטיבות על פני השטח ולא יוכלו להתאדות מפני שהקריסטל אוטם את השיש לחלוטין. גם בהברקה הקריסטלית החומרים והמקצועיות שבתהליך הם קרייטים [מיותר לציין שאור הברק משקיעה בעובדייה ממיטב זמנה לשיפור איכות העבודה ולשם כך מעסיקה מנהלי שטח הבודקים כל הזמן את טיב העבודה]והעיבוד חייב להיות אחיד והחדרת החומר לתוך האריח יוצרת מראה מהמם והמראה הוא כמו בלובים של בתי המלון הנחשבים ביותר. אז למה שנמנע מאיתנו את הדובדבן שבקצפת!!!
ליטוש אבן אינו מתבצע אך ורק על שיש אלא גם על מרצפות טראצו ישנות או חדשות וגם כאן המראה הוא מהמם ונותן תחושה כאילו שהרצפה הרגילה והפשוטה שלנו הפכה לשיש, כמו כן ליטוש אבן מתבצע גם על משטחי בטון להחלקתם במידה ותהליך ההחלקה בהליקופטר[לא מדובר במסוק אלא בכלי מסויים להחלקת בטון ]לא צלח.

הכותב הוא בעל חברת אור הברק חיים כהן.


www.or-habarak.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י כהן חיים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]