חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
עיצוב חדרי ילדים - כמה טיפים שימושיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חברות נקיון ניקיון חברות ניקיון פוליש

נושא המאמר: שאלות נפוצות של לקוחות המתעניינים בפוליש לביתם!
מאת: חיים כהן בעל חברת אור הברק!   שמור מאמר למועדפים

שאלה1.איך אנו יכולים לדעת איזה פוליש אנו אמורים להשתמש לרצפת הבית בו אנו מתגוררים?
תשובה:יש כ"כ הרבה סוגים של מרצפות שהרוב הדומיננטי שבהם שאלו מרצפות הטראצו הפשוטות אם זה מסוג פרלאטו, קררה או חברון הפשוטים, מתאימים לשימוש בווקס הכל כך מוכר לנו אם זה ווקסולין 100 של סנו חומרי הברקה של יעקובי או סנו סופר פוליש[יש לציין שהאחרון חייב בשימוש בסחבה נקייה לחלוטין ושטופה שמא תווצר שכבה שתשחיר עם הזמן והמראה יראה מכוער].
שאלה 2.איזה חברות נותנות את הטון והמענה ההולם בתחום ניקיון בתים ואו דירות לאחר שיפוץ או בנייה?
פה התשובה אמורה להיות מאד זהירה שכן חברות ניקיון יש המון אבל מעט מאד מהן מקצועיות ממש אם כי יש כאלו ,ואתם הלקוחות אמורים לשאול את השאלות והן אינן מעטות א. באיזה המלצות הם מתהדרים ב.באיזה מכונות הם משתמשים שכן ציוד חדש מצביע על אופי החברה. ג . כמה זמן הם קיימים בענף וותק מראה ברוב המיקרים [לא תמיד] על רצינות החברה. ד .האם העובדים המועסקים הם מתחת לגיל 25 או למעלה מ55 ועל זה אנני מרגיש צורך להרחיב.וכמובן הפוליש איזה סוג פוליש משתמשת החברה האם החומר תיקני[מאושר ע"י מכון התקנים]שכן יש חומרי פוליש המכילים בושם שתוקף סוג מסוים של רצפות כמו מרצפות סומסום וכיוב'.
שאלה3.מהי הברקה קריסטלית או פוליש קריסטל שרובנו שמענו עלייו?
פוליש קריסטל אינו פוליש כלל וכלל החומר מורכב מפולימר העשוי מקוורץ נוזלי והוא אינו מיועד למריחה אלא בהתזת החומר על פני האריחים בצורה שווה ובשטחים קטנים והעיבוד נעשה ע"י צמר אלומניום בשיטת המגנזיום לדחיסת החומר על פני האריחים לאורך זמן
המראה המתקבל לאחר מכן הוא מהמם.הברקה קריסטלית גם אינה משאירה סימנים בגרירת החפצים[לא מזנונים ודברים בעלי משקל כבד במיוחד] ואינה מחליקה בכלל. ופה אם יורשה לי לא להצטנע אנו בחברת אור הברק מגיעים לתוצאות שאין עוד הרבה חברות פוליש המגיעות לכך ותוצאות הנשארות לאורך זמן כשנים אחדות.
שאלה 4.האם קריסטל מתאים לכל סוגי המרצפות?
פוליש קריסטל אינו מתאים לכל המרצפות הוא אינו מתאים לקרמיקה,גרניט פורצלן שכן מרצפות אילו נעשות בתהליך של חום בתנור ויוצרות גלזורה ואינן יכולות לספוג פוליש כלל,ועוד מרצפות מצויירות [ערביות]רצפות צפחה ועוד.הברקה קריסטלית מתאימה בעיקר למרצפות טראצו ,ושיש.
שאלה5.פוליש אקרילי למה נוצר ומהן המקומות שהשימוש בחומר האקרילי הוא היעיל ביותר?
בראש ובראשונה פוליש אקרילי נוצר על מנת לקבל ברק עמוק ללא שימוש במכונת פוליש לתהליך ההברקה. כמו כן הפוליש האקרילי ברובו מכיל חומרים אנטי סטטים שאינם מולכים חשמל ולכן הוא יתאים מאד במוסדות מפעלים ליצור רכיבי חשמל ועוד.

כותב המאמר הוא חיים כהן בעל חברת הניקיון פוליש אור הברק......

www.or-habarak.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חיים כהן בעל חברת אור הברק! שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]