חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
העברת דירה בגירושין





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הלבשה תחתונה לבני נשים הלבשה סקסית חוטיני

נושא המאמר: הלבשה תחתונה - פריט החובה בכל מלתחה נשית
מאת: ניקיטה זינגר   שמור מאמר למועדפים

יותר ויותר נשים מפתחות מודעות עצמית כיום לא רק בנושא הקריירה אלה בכל תחום חיים אפשרי כגון משפחה, עבודה, בריאות ואף האישיות שלהן. מגמה זאת של שיפור עצמי מתמיד הפכה נשים לבררניות יותר בכל הנוגע לחיין החל מעיצוב הבית דרך המכונית שאותן הן רוכשות ועד למלתחה הפרטית שלהן. את בוודאי אוהבת את החליפות שאת לובשת לעבודה את שמלות הקוקטייל והערב שאת לובשת לאירועים ואת בגדי היום יום שאיתן את יוצאת לשופינג או למפגש עם חברות בבית קפה. הייתי מציעה לך לבחון מחדש פריט לבוש נוסף שנקרא הלבשה תחתונה. זהו בדרך כלל הפריט המוזנח ביותר במלתחה הנשית. יתכן ונוח לך להסתובב בביתך בטי שירט הגדול עלייך לפחות בשתי מידות, בטרנינג המהוה או בטייטס מלפני שנתיים אך האם פעם עברת כך מול המראה? האם כך באמת את מעוניינת להיראות כך בביתך, במקום הכי פרטי ואינטימי שלך? כיום קיימים סוגים רבים של הלבשה תחתונה שגם יהיו נוחים מאוד ללבישה ולשינה וגם יראו עלייך מצוין. מבחר הבדים שמהם עשויה כיום ההלבשה התחתונה הינם המפנקים והנעימים ביותר החל ממשי וסאטן ועד לתחרה. הקטגוריות העיקריות בתחום הלבשה זה הינן כותנות הלילה, הבייבי דולים, הסטים של תחתון וחזייה האווריריים ובגדי הגוף. כל אישה יכולה לבחור את הקטגוריות המתאימות לה יותר ואת הפריטים בתוך קטגוריה שיישבו על גזרתה בצורה המושלמת. לדוגמא אם הינך בעלת רגליים ארוכות ויפות בייבי דול קצרצר יכול להתאים לך ביותר. אם את בעלת נתונים שופעים הרי מחוך בייתי יכול להיות גם נוח וגם להראות סקסי ומדהים. רוב הנשים מתלוננות שאינן נראות במיטבן בביתן אך הכול תלוי רק בך. באם תרצי לשפר את מראיך ומכאן גם את הרגשתך בבית הרי אין כמו הלבשה תחתונה כדי לבצע את הצעד הגדול בכיוון הנכון. הלבשה תחתונה אינה רק קטגוריה של בגד אלא גם אפשרות להביע את עצמך ואת הסגנון שלך במקום הכי אינטימי שקיים – הבית. בפעם הבאה שאת יוצאת לשופינג אל תשכחי שהלבשה תחתונה הינה פריט חובה בכל מלתחה נשית שמכבדת את עצמה.

www.nikita.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניקיטה זינגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]