חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קייטרינג כשר לברית





    קישורי טקסט (לפרטים)




רוצה אתר רווחי כעסק עצמאי באינטרנט?

 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסחר אלקטרוני בניית אתרים אחסון אתרים עיצוב אתרים

נושא המאמר: הכל אודות מסחר אלקטרוני
מאת: gosimple - פתרונות תקשורת   שמור מאמר למועדפים

מסחר אלקטרוני

בואו נחזור מאות שנים אחורה. דמיינו לעצמכם סוחר אשר סוחב עמו עגלה מלאה תבלינים ובדים, הולך במדבריות אלפי קילומטרים, בתנאי מזג אוויר קשים רק בכדי למכור סחורה מאפריקה באירופה. וכאשר היה מגיע הסוחר לאירופה היה פורס את מרכולתו בשוק המקומי וכל מי שהיה נוכח באותו רגע בעיר הגיע כדי לראות ולקנות את הסחורה. תושבי העיר היו שמחים בחלקם על כך שסוחר מאפריקה הגיע עד לביתם וסיפק להם את מבוקשם.

ועכשיו, נחזור לזמננו.

כיום אם ברצוננו לקנות משהו, כל שעלינו לעשות זה להיכנס לאתר האינטרנט המתאים ובלחיצת כפתור החפץ בדרכו אלינו. בלי סוחרים, בלי סוסים, ובלי המתנה של חודשים! זהו המסחר האלקטרוני.

מסחר אלקטרוני (באנגלית E-commerce ) הינו כינוי למסחר וביצוע עסקאות הנעשות בין מספר מחשבים. עם התפתחות האינטרנט, נולד עולם חדש ובו מנצלים את הדרך החדשה להעברת מסרים לצרכי מסחר. האינטרנט יצר תשתית מידע עולמית אשר גישרה על הפער הבין-יבשתי ועזרה לסוחרים להציע ולמכור את מרכולתם מבלי לזוז מהחנות. התפתחות המסחר האלקטרוני גרמה למהפכה כלכלית-חברתית אמיתית, אשר עזרה לסוחרים להגדיל משמעותית את קהל הלקוחות שלהם ולנו הצרכנים היא נתנה את האפשרות לקנות מוצרים, מעבר לים מבלי לזוז מהבית.


עם התפתחות המסחר האלקטרוני גדלה גם התחרות בין העסקים באינטרנט. מאות אתרים המשמשים להשוואות מחירים החלו לפרוח והכלכלה האלקטרונית פרחה. בנוסף פורטלים רבים פתחו חנויות מקוונות אשר מציעות שלל מוצרים במרחק "קליק".


אחד האתרים הגדולים ביותר בעולם למסחר אלקטרוני הוא ebay . האתר ebay התחיל את דרכו בארצות הברית אולם מהר מאוד גדל גם לארצות שמעבר לים. הצורך לפתוח סניפים מעבר לים נבע בעיקר מהבדלי תרבויות והבדלים בתחומי העניין בין הקהלים השונים. לדוגמא הקהל הספרדי לאו דווקא מעוניין לקנות דברים שהקהל האמריקאי מתעניין בהם. בנוסף לכל מקום יש מוצרים מקומיים מיוחדים אשר קשה מאוד למצוא מעבר לים והפופולאריות שלהם גדולה, לכן סניף מקומי של ebay ענה על צרכים אלו, ומספק לקהל המקומי את אשר חפץ בו.


ייחודו של ebay הוא במתן אפשרות לכל אחד בעולם להפוך לסוחר בעצמו ולמכור את כל שעולה על רוחו. שעונים, בולים, מחשבים, רמקולים – הכל הולך!


התפתחות המסחר האלקטרוני נתנה קפיצה גם לשוק המכירות הפומביות. המהפכה הגלובלית גרמה לכך שהקהל שמשתתף במכירה הוא כבר לא תושבי העיר אלא תושבי כדור הארץ כולו אשר נאבקים ביניהם על המחיר הטוב ביותר עבור החפץ אותו הם רוצים. אתרים רבים פיתחו שיטות שונות למכירות הפומביות. לדוגמא, כיום ניתן לראות מוצרים שנמכרים כביכול בשקל אחד ובתנאי שמספיק אנשים שילמו לאתר הבית כדי לתת הצעה עבור אותו חפץ, ההצעה אשר הייתה הכי קרובה למחיר (שקל אחד) ואשר הייתה גם ההצעה היחידה, זכתה.


לסיכום:

המסחר האלקטרוני, אשר פרץ לתודעתנו עם התפתחות האינטרנט גרם למהפכה כלכלית חברתית של ממש. לא עוד דיוטיפרי, לא עוד נסיעות רחוקות לחו"ל במטרה לקנות מחשב זול, הכול נמצא במרחק לחיצה. התפתחות המסחר האלקטרוני גרמה לבניית אתרים שכל התמחותם היא מכירה מקוונת ועריכת מכירות פומביות און-ליין, במטרה להביא אלינו את המוצר במחיר הנמוך ביותר ובזמן הקצר ביותר, עם אפס מאמץ מצידנו.

אין ספק שהרגלי הקנייה שלנו השתנו לחלוטין.


למידע אודות בניית אתרים ושירותים נוספים
נשמח לייעץ ולתת עבורכם שירות. לקבלת הצעת מחיר לחץ כאן.

בברכה.
צוות GoSimple- פתרונות תקשורת צור קשר

GoSimple פתרונות תקשורת

רחוב שבדיה 56, חיפה
טלפון: 078-8187111
פקס: 078-8187682

www.gosimple.co.il

www.gosimple.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י gosimple - פתרונות תקשורת שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]