חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שידוך אינטואיטיבי - האם יש דבר כזה ...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בדיקת דירה בדיקת בית בדיקת דירה יד שניה בדיקת דירה חדשה

נושא המאמר: איך מבצעים בדיקת דירה?
מאת: הדס ביקורת מבנים - בדק בית   שמור מאמר למועדפים

איך מבצעים בדיקת דירה?
בדיקת דירה הינה תהליך חיוני ביותר בעת שאנו רוכשים דירה חדשה או יד שניה. אין כיום מישהו אשר לא יבצע בדיקת בית או דירה, ולו הבסיסית ביותר. בדיקת דירה יד שניה אשר תיערך בצורה הנכונה תוכל לעזור לנו למצוא ליקויים, אשר יש בדירה וייתכן שמנסים להסתיר אותם מעינינו הבוחנות.
אנשים רבים לא בטוחים או אינם יודעים כיצד יש לבצע בדיקת בית או דירה נכונה. רבים מתביישים אף לשאול או לברר את הנושא מהחשש שמא הם יחשבו כ"פראיירים", אשר הנושא של בדיקת בית אינו מובן להם מאליו.
האמת היא כי גם מי שנחשב ל"מבין גדול" בתחום, רצוי לו שיתייעץ ויבדוק מידע בנושא. בדיקת דירה יד שניה הינה נושא גדול ומורכב למדי, אך זה לא אומר שלא ניתן לבצע אותו. כאשר אנו פונים לבצע בדיקת דירה, הכי חשוב זה לבדוק מקומות קריטיים, ולחשוב בעצם מה יכול להפריע לנו בחיי היום יום. הפשטות היא מילת המפתח של בדיקת דירה לפני קניה.

בדיקת דירה - לא להיכנע למוכר
מתווך או קבלן יכול ללחוץ עלינו מאד חזק ולגרום לנו לוותר על בדיקת דירה חדשה. חשבו היטב! האינטרס של כל קבלן הוא שלא תנסו לבצע בדיקת דירה בנכס אותו רכשתם, על מנת שלא תמצאו ליקויי בניה אשר עלולים להוריד את ערך הדירה, או גרוע מכך – לגרום לכם לוותר בכלל על הקניה ולהפיץ הלאה את הבשורה. התעקשו על ביצוע בדיקת בית חדש לפני שאתם מבצעים את העסקה. אם המתווך או הקבלן מתעקשים שלא תבצעו בדיקת דירה מקצועית ומקיפה – סימן שאין לכם עם מי להמשיך את העסקה ומוטב לוותר עליה. זאת משום שתהליך של בדיקת בית או דירה הינו ה"אלף בית" בכל הנוגע לעולם הנדל"ן, וקבלן שמכבד את עצמו, ייתן לכם לבצע בדיקת דירה חדשה, גם אם תמצאו בה ליקויים שונים.
חשוב מאד שההליך של בדיקת דירה חדשה או בדיקת בית חדש יעשה ע"י מישהו שאתם סומכים עליו (או על ידכם אם אתם חשים מספיק מקצועיים בנושא). אל תתפתו להצעות שונות של אותו קבלן או בעל נכס, אשר "מכיר מישהו" אשר מבצע בדיקת דירה. לרוב יהיה זה מישהו עם אינטרסים מקורבים לבעל הנכס. בדיקת דירה חדשה רצוי שתיעשה ע"י מישהו אשר מבין בתחום, מישהו עם שם בתחום, אשר אתם סומכים עליו ואתם מכירים עבודות קודמות שהוא ביצע של בדיקת בית או בדיקת דירה בין אם חדשה ובין אם יד שניה לפני קניה.

בדיקת דירה - חיסכון בעתיד
בדיקת דירה אשר תיעשה בצורה מקיפה תוכל לחסוך לכם כאב ראש רב בעתיד. זאת משום שגילוי של ליקויים, אשר יתגלו בזמן בדיקת דירה הינם באחריות תיקון מלאה של חברת הבניה או בעל הנכס, כמובן בתנאי שאתם מדווחים עליהם מיד אחרי שגיליתם אותם באותה בדיקת דירה אשר מבוצעת בנכס. בדיקת בית יעילה תוכל לחסוך לכם כסף רב לשנים הבאות, לגלות ליקויים, ולגרום לכם לחיות באושר, נינוחות ותחושה טובה. בדיקת דירה היא המפתח לרכישה נכונה של מקום מגורים ואין ספק שלא תתחרטו עליה.

www.hadas-g.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י הדס ביקורת מבנים - בדק בית שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]