חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד לעשות עסקים כדרכה של ה"מאפיה" ???





    קישורי טקסט (לפרטים)




קידום אתרים באינטרנט

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קידום אתרים שיווק באינטרנט קידום עסק קידום אתר

נושא המאמר: תמונות וקידום אתרים
מאת: אור הלל   שמור מאמר למועדפים

הזחלנים שנכנסים לנו לאתר והגולשים בשר ודם שנכנסים לנו לאתר מתסכלים עליו בדרכים שונות. הגולשים אוהבים לראות אתר מעוצב, עם תמונות וגראפיקה נחמדה לעומת זאת הזחלנים אוהבים הרבה טקסט והדגשת מטרת האתר באמצעות הטקסט. הזחלנים אינם יכולים להבחין אם התמונה יפה או לא לעומת הגולש בשר ודם.

החלפת טקסט לתמונות
אחת הדרכים לפתרון היא להפוך טקסט לא נחוץ לתמונות. לדוגמא: פתיח לאתר בסגנון "ברוכים הבאים למשה גרפיק" אינו נחוץ לזחלנים ולכן רצוי לעשות את הטקסט כתמונה ולעצב אותו כמו שצריך. בדוגמא שציינתי נובעת עוד בעיה, כידוע חשוב שמילות המפתח של האתר יופיעו ב20-25 המילים הראשונות ולכן אין צורך להתחיל את הטקסט באתר עם "ברוכים הבאים למשה גרפיק" כאשר מילות המפתח אינן מופיעות בשורה.

יצירת באר (חלק עליון של אתר) כטקסט היא בעיה עבור הגולשים בשר ודם, הדבר אינו מראה על מקצועיות וגורם לגולשים לברוח מהאתר. רצוי מאד לשים את כותרת האתר כתמונה ולא כטקסט, כמה בעיות נפוצות עם טקסט:

- העיצוב מוגבל בצבעים, גודל, סוג

- לא בכל המחשבים ישנם את כל הפונטים, כתב שאתה רואה במחשבך אדם אחר במחשב אחר רואה אחרת.

החלפת טקסט בתמונות
כידוע טקסט עדיף על תמונות מבחינת מנועי החיפוש לכן חשוב שמילות המפתח לא יופיעו בדרך גרפית אלא דרך הטקסט, כאשר ישנם כותרות עם מילות המפתח יש להפוך אותם לטקסט ואף רצוי להשתמש בתגיות הכותרת H1 H2 ו H3.

תג ALT עבור תמונות
אם כבר בחרנו בדרך הגרפית אז אין לשכוח את תג הALT שזהו בעצם תיאור התמונה, התיאור באה להסביר לרובוט/זחלן מהי התמונה בטקסט. התיאור עוזר גם שהתמונה אינה עובדת מסיבה כלשהי והתיאור שהגולש רואה הוא התיאור שנמצא תחת תג הALT.

כמה חוקי בסיס עבור תג הALT:

- אין לרשום יותר מ4-5 מילים בתוך התג, הדבר יחשב כאופטימיזצית יתר של האתר.

- הטקסט חייב להיות הגיוני, נסו לקרוא את הטקסט לפני הפרסום כדי לראות אם הגולש יוכל לקרוא ולהבין על מה מדברת התמונה.

- חשוב שהתג יכיל את מילות המפתח של האתר.

- הוסף בסוף או בתחילת התיאור את המילים: "תמונה" "צילום" "עיצוב" "גראפיקה" כדי שהתיאור לא יחשב כספאם עבור הרובוטים / זחלנים.

קידום אתרים שיווק באינטרנט קידום אתר קידום עסק מאמרים אקדמאיים - מאמרים באנגלית - מאמרים מתורגמים - מאמרים מדעיים - מאמרים רפואיים - מאמרים משפטיים - מאמרים פסיכולוגיה - מאמרים אקדמים - מאמרים בעברית - מאמרים בקרימינוגוליה - מאגר מאמרים - סיכומי מאמרים - מאמרים קולנוע - מאמרים בתקשורת - כתיבת מאמרים - פרסום מאמרים חינם - חיפוש מאמרים פרסום מאמר באינטרנט פרסום מאמר מקצועי פירסום מאמרים מקצועיים מאמרים באתר מאמרים article.co.il




www.pilpell.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אור הלל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]