חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אזהרה: הצלחה עסקית עשויה להיות מסוכנת לבריאותך!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עופרה ויינגרטן נומרולוגיה מפת לידה קבלה

נושא המאמר: עופרה ויינגרטן – המלכה והנומרולוגיה ומה שביניהם ...
מאת: ציונה אבירם   שמור מאמר למועדפים

בזכות עופרה ויינגרטן אני על הבמה. כשם שהיא לא ויתרה לעצמה- לא וויתרה היא לנו.
תלמידיה הנאמנים בסדנא למשחק, היכל התרבות נתניה. היא לא ויתרה כי היא אדם שורשי וארצי, עם שתי רגליים על הקרקע. מסודרת ומאורגנת להפליא. ניחנה היא במודעות מקצועית גבוהה ובכוח עבודה מופלא. משיגה את מטרותיה באמצעות השקעת מאמץ איטי וסבלני. היא דייקנית, עקשנית, בעלת קור רוח ורצינית. אפשר לסמוך עליה במלוא מובן המילה ולוקחת אחריות שנוטלת על עצמה. יש בה מחשבה מעמיקה וכושר ריכוז , פיקחית עם יכולת לקלוט את המציאות המנותבת לצרכים חומריים. פרשנות השם עפ"י הקבלה מצביע על עופרה ויינגרטן כאדם חם, רגישה, נדיבה ואוהבת. היא מעניינת ומצחיקה, אוהבת להרשים אנשים שכן, היא משתוקקת להכרה חברתית.

עופרה ויינגרטן נולדה בתאריך 10.11.1952. מתוך תאריך הלידה והשם המלא שלה, רואים אנו את הכריזמה של עופרה. ולמה הכוונה? מספר היום הוא אחד( עשר), מספר גורל הוא אחד עשרה והשאיפה הפנימית היא אחד. מספר זה מצביע על עצמאות, מרכזיות, כריזמה, כושר מנהיגות, ואינטואיציה גבוהה. עופרה מלאת אנרגיה ומבטאה את האני שלה במלוא עוצמתה. אולם, מספר זה עלול להיות בעוכריה. עלולה היא להיכנס למאבקי כוח עם רגישות מאד גבוהה לאגו. לעיתים להיות במרכז, גורם לה להרגיש בדידות מסוימת והרגשה שלא מבינים אותה. כמו כן, עלולה לחוש כעס מודחק וחוסר ביטחון.

הגלגול הקודם של עופרה מחזק ומעצים את הכריזמה שלה. עופרה ויינגרטן הייתה מלכה בגלגול קודם. כוכבת עם תהילה. החוש הדרמתי טבוע בדמה מאז ועד היום. גם העקשנות והרגשת הפריבילגיה מלווים אותה מגלגול קודם. התיקון שלה בגלגול הזה הוא להשתחרר מהתשוקות והעקשנות שדברים ייקרו לפי הדרך שלה. עליה ללמוד לאהוב את עצמה ולוותר על הרצון לקבל חיזוקים ואישורים מהסביבה. בגלגול זה עליה לעשות למען האחרים. להוביל מטרות הומניטאריות ולהבין שכל אחד הוא מיוחד. ע"י הבאת רעיונות חדשים לקהילה, עוזרת היא לזולת ומקלה על עצמה להעביר את כישרונותיה הלאה על הבמה. יש לה קרמה קבוצתית, והתכונות הטובות שלה יוצאות כאשר היא פועלת למען הקהילה. ולראייה היא בימאית ומורה לדרמה בקבוצה של נכים, משוקמי צה"ל.

דרך החיים של עופרה מסייעת לה להגשים את ייעודה למען הקהילה באמצעות תקשורת טובה. היא אשת שיחה נעימה, מצחיקה וסקרנית. היא זקוקה לחופש ולגיוון אינטלקטואלי. חשוב שתבין שהחופש נמצא אצלה בראש ואף אחד לא מגביל אותה. יחד עם זאת עלולה עופרה להיות מרדנית. תכונה זו מחזקת במעט את הרגשת הפריבילגיה כמלכה שהייתה לה בגלגול קודם. כמו כן, מערכת העצבים שלה מאד רגישה ועלולה לגרום לה לחוסר מנוחה.

מבחינה קבלית, הכוכב השולט בחייה של עופרה ויינגרטן הוא כוכב שבתאי. כוכב זה מחזק את תכונותיה החיוביות של עופרה. הוא מקנה לה שליטה עצמית ואחריות. היא מאמינה בעבודה קשה ויודעת שהתמדה תעזור לה להגיע לייעוד שלה בחיים. לעיתים עלולה היא לגלות חוסר התחשבות, אולם דרך המגבלות והקשיים מבינה היא את תכלית החיים. בדרך הבנה זו פועלת היא למען הקהילה וכאן מצליחה היא להגשים את הייעוד שלה בחיים.

ועתידות? החל מיום הולדתה ב-11.2009 ועד 11.2010 עופרה ויינגרטן עוברת שינוי גישה בחיים. זה תחילתו של תהליך חדש עבורה. בשנה זו היא מביאה גיוון חיובי בחייה. תקופה זו טובה לפגוש אנשים חדשים ולהתנסות במצבים שונים ומגוונים. בשנה זו נפתחות לה דלתות, הרבה תנועה ואף פרסום בתחום הקריירה. מטרת שנה זו היא להוביל את עופרה ליצור שינוי תוך שימת דגש על הסתגלויות ומצבים משתנים. סוד ההצלחה של שנה זו טמון ביכולת שלה להניע תהליכים תוך כדי התכוננות ולקיחת אחריות.
ומבחינה זו, סומכת אני על עופרה שכל יום שעובר, יודעת היא להתחבר לעוצמות שבה, ומצד שני להתגבר על הקשיים. האמונה ביכולות שלה, הכריזמה, האחריות והרצינות, כל אלה ועוד יעזרו לה בשנה זו להגיע לפרסום המיוחל.

מה מאחלים אנו לעופרה היקרה?
כולנו פה התלמידים שלה מאמינים בהצלחה של עופרה, המורה שלנו למשחק. היא, בזכות העקשנות, המקצועיות וההתמדה, הצליחה להעלות ביחד איתנו לאחר שנה של לימודים, ערב מונולוגים מדהים. התהילה ומחיאות הכפיים לה זכינו, שוות כל רגע של השקעה ולמידה. ועל כך, מוקירים אנו לך תודה מורתנו היקרה.

בהצלחה מכל הלב ובאהבה,

ציונה אבירם – נומרולוגית
מאמנת ויועצת בתחום הנישואין והזוגיות
www.roga2002.com

מוזמנים לצפות בקטע שלי: השדכנית רוזה מתוך "הקמצן" של מולייר

http://www.youtube.com/user/roga2002#p/u/0/8h0-QQ0-A0s





www.roga2002.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ציונה אבירם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]