חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מסלקת שפכים GRUNDFOS SOLOLIFT





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דרושים חיפוש עבודה

נושא המאמר: חיפוש עבודה באשדוד
מאת: שרון קליין   שמור מאמר למועדפים

אתר "ג'ובנט" מכיל משרות רבות בכל המקצועות שיאפשרו לך במסגרת חיפוש עבודה באשדוד, להשתלב בצמיחה המואצת שעוברת העיר בשנים האחרונות. לאחר הרשמה מהירה ל"ג'ובנט" תוכל לעיין במשרות המוצעות ולבחור בזו המתאימה לך.

אשדוד מונה כ-220,000 תושבים והיא העיר החמישית בגודלה בישראל. מאז הקמתה קלטה אשדוד יהודים מכל התפוצות כך שכל אדם יכול לחוש בה כבביתו. גם כיום היא העיר המובילה בישראל בקליטת עלייה. יחד עם זאת, אשדוד מתאפיינת בחברה סובלנית ופתוחה החיה בהרמוניה וביחסים יפים בין כל קהילותיה. אשדוד מחולקת ל-17 רובעי מגורים, רובע הקריה (הסיטי) והרובע המיוחד ו-3 אזורי תעשייה מהחשובים בישראל.

היא שוכנת על רצועת חוף יפה (כ-11 ק"מ) של הים התיכון ואקלימה נוח בכל ימות השנה. אשדוד נמצאת במרחק נסיעה קצר מגוש דן (30 דקות מתל אביב), כ-70 ק"מ מירושלים וכ-70 ק"מ מבאר שבע . שטחי מסחר רבים מפוזרים ברחבי העיר ומנקזים אליהם פעילות מסחרית וכלכלית ענפה ברובע הקריה ובמתחם הטופ סנטר נבנים עוד מאות מ"ר נוספים למסחר ולפעילות כלכלית ומציעים מקומות עבודה רבים.

הודות למיקומה הגיאוגרפי, הפכה העיר לאחת מערי התעשייה החשובות והמרכזיות בארץ. נמל ומערכת כבישים משוכללת, מסילת רכבת ותשתיות חשמל ומים, אנרגיה ומתכות, שטחי תעשיה נרחבים, סיוע והכוונה למפעלים קיימים מספקים עבודה לעובדים רבים.

מפעלים כמו חברת החשמל, מסוף הפחם ובתי הזיקוק, קבעו את אשדוד כמוקד אנרגיה לאומי. נמל אשדוד הוא הנמל החשוב בישראל ומהגדולים בים התיכון. בשל הגידול במטענים העוברים דרכו החלו בבניית נמל צפון (נמל "היובל") אשר יכפיל את תפוקת הנמל ויאפשר התמודדות עם היקף המטענים ברמת שירות גבוהה ובציוד מודרני. עם השלמת הפרויקט יהיה נמל אשדוד לנמל הגדול ביותר בים התיכון. איזור התעשייה הגדול כולל מפעלי תעשיה כבדה, תעשייה הקלה ותעשיה זעירה. ועם הגידול בתשתיות מתפתחת בעיר גם תעשיית ההיי-טק. כיום מתוכננים אזורים חדשים לפיתוח תעשיות בינלאומיות ומרכז לסחר עולמי.

לוח דרושים אשדוד של אתר "ג'ובנט" המתעדכן מידי יום במשרות חדשות , מכיל אלפי משרות מגוונות לכוח עבודה מיומן ומקצועי בתחומי המסחר, התעשיה וההיי- טק.
לכן, כל מי מבקש איכות חיים, רמת שירותים עירוניים נאותים, מערכת חינוך מפותחת, מקום מגורים נוח ונעים ובעלויות כספיות סבירות והגיוניות, חוף ים נקי וצלול, רשת תחבורה מפותחת ומודרנית, אפשרויות תעסוקה מגוונות ופוטנציאל מצויין להמשיך ולהתפתח - חיפוש עבודה באשדוד מעולם לא היה קל יותר.

www.jobnet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שרון קליין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]