חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תרגום טכני - מיומנות נדרשת וכלים לתרגום טכני





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בניית אתרים בניית אתר עיצוב אתרים ניהול תוכן

נושא המאמר: בניית אתרים - לפני שנתחיל
מאת: נועם רימון   שמור מאמר למועדפים

בניית אתרים - מקונספט לרשת

בעידן האינטרנט והתקשורת הדיגיטלית כולנו יודעים מה החשיבות של בניית אתרים כדי לקדם את העסק שלכם וליידע את הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם על השירותים והמוצרים שאתם מוכרים. אם אין לכם אתר באינטרנט חשוב עוד יותר שתקראו על ההכרח של בניית אתרים, כי אם אין לכם אתר אתם פשוט לא קיימים עבור עשרות אלפי הגולשים המחפשים אחרי מוצרים ונותני שירותים ברשת.
לאחר שהחלטתם על הקונספט שעליו יהיה בנוי האתר שלכם, עליכם לבחור בחברה המתמחה ב- בניית אתרים, מתן שירותי איחסון וקידום אתרים במנועי חיפוש. עבור אתרים ישראלים עדיף לבחור בחברה ישראלית שתבטיח ממשק הפעלה בעברית שהינו נוח וידידותי למשתמש, ועיצובים המתאימים לקהל ולאופי הצרכן הישראלי. רוב חברות בניית אתרים בארץ מאפשרות גם הקמת אתר באנגלית, אולם ממשק בניית אתרים עצמו הינו בעברית. ומו כן, כאשר תזדקקו לסיוע טכני או לתשובה על שאלות הקשורות בהקמת האתר שלכם תוכלו להיות בטוחים שנציג השירות יבין בדיוק מה אתם צריכים. בניית אתרים בעברית על ממשק המותאם לשפה לטינית כמו אנגלית (למשל בחברות כמו lycos , geocities ועוד) דורשת ידע בקידוד והשקעת זמן ועבודה מיותרים.

בניית אתרים - עיצוב מוקפד

בתהליך בניית אתרים חשוב מאוד להקפיד על העיצוב וההגשה של העמוד הראשי של האתר שלכם. זה העמוד אותו רואים הגולשים כאשר הם מגיעים לאתר והוא זה שלמעשה קובע האם הגולשים – שהם כמובן הלקוחות שלכם- יישארו באתר וימשיכו לקרוא הלאה, או שהם יעברו לאתר הבא. עיצוב אתרים הינו תורה שלמה המשלבת פסיכולוגיה, אמנות וגרפיקה יחד עם ניסיון מעשי ומחקרי שוק והבנת צרכי הגולש. חברות בניית אתרים מקצועיות ואמינות מציעות שני מסלולים בסיסים עבור בניית אתרים - בחירת סגנון עיצוב מוכן מראש הכולל צורה קבועה של רקע, צבעים ומבנה התפריטים והכפתורים באתר, או עיצוב אתר שייעשה על ידי המעצבים המקצועיים של חברת בניית אתרים ויותאם בדיוק למוצר שלכם ולקהל היעד שלכם. כמובן שההפרש הוא בעלות הקמת האתר אך לעיתים קרובות זהו גם ההבדל בין אתר מצליח בעל תנועת גולשים רבה לאתר כושל שרק גולשים מעטים נכנסים אליו. במאמרים הבאים נשווה את יתרונות כל אחת מהשיטות לאתר שלכם.

www.livecity.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י נועם רימון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]