חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סקירת סוגי פרגולות חשמליות לבית





    קישורי טקסט (לפרטים)




משרדים להשכרה בתל אביב
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ נדל"ן משרדים להשכרה

נושא המאמר: משרדים בתל אביב ומשרדים בהרצליה – מחירי ארנונה
מאת: אופיר אליאס   שמור מאמר למועדפים

כשבודקים את מחיר הארנונה של משרד, יש מספר פרמטרים שצריך לקחת בחשבון: • אזור המשרד • סוג המשרד • שטח המשרד כשמחפשים משרד בהרצליה או בתל אביב (ערים לא זולות בכלל), הפרמטרים האלה יכולים לסייע למצוא משרד עם ארנונה זולה במידת האפשר. אזור תל אביב מחולקת לשלושה אזורים. אזור 1 כולל כמעט את כל חוף הים, את מרכז תל אביב ואת צפון מזרח העיר. אזור 2 כולל אזורים בצפון העיר כגון קק"ל וחלק מנתיבי איילון דרום, וגם אזורים בדרום העיר (חלק מקיבוץ גלויות וחלק מלה גארדיה). אזור 3 כולל בעיקר את דרום תל אביב ויפו. הארנונה מחושבת לפי האזור אליו שייך הבניין. באזור 1 למשל, הארנונה היא 304.67 ₪ למ"ר בשנה, בעוד שבאזור 2 המחיר הוא 254.06 ₪ למ"ר, ובאזור 3 הארנונה היא 208.46 ₪ למ"ר (לשנה). סוג המשרד הארנונה של חברות ביטוח, משרדי בנקים וחברות הייטק (בתי תוכנה) שונה מהארנונה של משרדים רגילים. הארנונה בחברות ביטוח ומשרדי בנקים יקרה יותר. בתל אביב הארנונה של חברות ביטוח בכל האזורים היא אחידה: 463.29 ₪. בהרצליה, מחיר הארנונה לחברת ביטוח עומד על 393.13. במקרה של משרדי בנקים, הארנונה משתנה בהתאם לסוג המשרד וסוג השירות הניתן בו. עיריות נוהגות לתת לבתי תוכנה הנחה בארנונה. מחיר הארנונה לבתי תוכנה אינו תלוי באזור או בשטח המשרד. בתל אביב מחיר הארנונה למ"ר בכל האזורים הוא 139.18 ₪. בהרצליה מחיר הארנונה למ"ר הוא 111 ₪, בלי קשר לגודל המשרד. גודל המשרד עיריית הרצליה נותנת הנחות בארנונה למשרדים עם שטחים גדולים. הארנונה של משרד הקטן מ 5000 מ"ר עולה 278.28 ₪ למ"ר. הארנונה של משרד שהוא בין 5000 ל10,000 מ"ר היא 267.22 ₪ למ"ר. הארנונה של משרד שהוא 10,000 מ"ר ומעלה היא 214.64 ₪ למ"ר. אז איך מוצאים משרדים להשכרה עם ארנונה זולה? אם מדובר בחברת ביטוח, הארנונה הזולה ביותר תהיה בהרצליה. אם מדובר במשרד רגיל, בגודל של עד 10,000 מ"ר, הארנונה הזולה ביותר תהיה בתל אביב, באזורים 2 ו3 (דרום העיר ואזורים בצפון העיר). אם מדובר במשרד רגיל בגודל של 10,000 מ"ר ומעלה, הארנונה הזולה ביותר תהיה בהרצליה. אם מדובר במשרד הייטק, גם כאן, מחיר הארנונה בהרצליה יהיה זול יותר.

www.tower-land.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אופיר אליאס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]