חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יופיים הפנימי של הפרחים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מונולוג אודישן גו מנגמנט Go Management

נושא המאמר: איך לבחור מונולוג לאודישן?
מאת: גו מנג'מנט   שמור מאמר למועדפים

בחירת מונולוג לאודישן איננה משימה קלה, אך בהחלט אחת מהחשובות. איך לבחור את המונולוג שיביא אתכם להופעה הטובה ביותר?
- אין ספק שהדרך הקלה ביותר היא לקחת את המונולוג הראשון שאתם נתקלים בו – אצל חבר, או באינטרנט – אבל חשוב לזכור שלא כל מונולוג מתאים לכל אחד, ולכן עדיף להשקיע מזמנכם וללכת לספריה או למאגר מחזות (כן, יש דבר כזה!), לשבת שם כמה שעות ופשוט לבחור מונולוג שנוגע לכם ואתם מתחברים אליו.
- השקיעו את הזמן לבירור פרטים נוספים: מי הדמות, מי המחזאי וכמה פרטים חשובים על חייו, מתי הועלה המחזה בארץ, אם בכלל, ומיהן הדמויות הנוספות במחזה.
- אל תנסו להרשים את המלהקים על ידי מונולוגים יוונים או "שייקספיריים", העלולים לסבך אתכם בהבנת השפה. אם אתם בכל זאת מתעקשים לבחור במונולוג מסוג זה, כדאי לדאוג לפרש כל מילה ומילה ולרדת לעומק המשמעות במשפטים.
- קטע באודישן בדרך כלל לא יימשך יותר מדקה וחצי או שתיים. הבוחנים בדרך כלל קצרי רוח, והמועמדים עומדים בתור ארוך אחריכם, כך שככל הנראה יעצרו אתכם באמצע, ולכן חבל על המאמץ ללמוד 2 עמודים בעל פה - עדיף להשקיע בקטע קצר ולעניין.
- כדאי ורצוי לקרוא את כל המחזה, זה ייתן לכם פרספקטיבה אחרת על המונולוג ויאפשר לכם להבין באיזו סיטואציה הדמות שלכם נמצאת.
- לאחר שלמדתם את הטקסט בעל פה עימדו מול מראה והציגו את הקטע מספר פעמים לעצמכם. אם אתם יכולים להיעזר באיש מקצוע - עשו זאת! אם לא, הציגו את הקטע מול אנשים שאינם חלק ממעגל החברים הקרוב אליכם ובקשו את דעתם. היו מוכנים לביקורת אך זכרו לא להתייחס לכל הערה והערה של האנשים האחרים, אחרת תמצאו את עצמכם עם שלל הערות ובלבול אחד גדול.
- כדאי להביא לאודישן אביזרים ששייכים לדמות או לסיטואציה - דבר זה יעיד על השקעה בעיני הבוחנים. למשל, בגדים שיתאימו לדמות, פאה או משקפי שמש.
- דברו ברור, אל "תבלעו" מילים. דיקציה נכונה היא מפתח לאודישן מוצלח.

ולסיום, רגע לפני שאתם עולים אל הבמה ונעמדים מול עיניהם הבוחנות של צוות הליהוק – נשמו עמוק, היפרדו מהאני היומיומי שלכם, פתחו את הדלת ואמרו את ה"שלום" הראשון בדיוק כמו שהדמות שלכם הייתה אומרת אותו.

בהצלחה!



www.go-management.co.uk/israel/index.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גו מנג'מנט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]