חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
רכישת דירה מקבלן





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עיצוב אתר עיצוב אתרים עיצוב פשוט תבנית עיצוב

נושא המאמר: היתרון שבעיצוב אתר פשוט
מאת: בן עמי ירמיהו   שמור מאמר למועדפים

קונספט עיצובי לאתרים
עיצוב גרפי לאתרי אינטרנט לא דומה במהותו מעיצוב גרפי למוצרי דפוס. כמו בנושאים אחרים. גם כאן צריך לקבוע את צורכי האתר, מטרותיו, קהל הגולשים הפוטנציאלי ועוד. אם זהו אתר שמטרתו מצגת ובנוי בפורמט פלאש או שזהו אתר עם מסחר אלקטרוני שמטרתו היא למכור מוצרים וכו. במאמר זה אני אכוון יותר לעיצוב אתר שמטרתו שווקיות ומסחריות ופחות לאתרי מצגת או אתרים שמטרותיהם לשמש כפרזנטצייה ובנויים בפלאש. זאת אומרת, אתר בפורמט HTML או אתר המנוהל על ידי מערכת ניהול תוכן כמו גומלה, וורדפרס, אדממה ודרופל. אך לפני כן, כדאי להזכיר שתחום העיצוב הינו עניין של גישה וזווית ראיה. הדברים הנאמרים במאמר זה מייצגים את גישתי גם כמעצב גרפי בעבר וגם כמעצב אתרים כיום. ואין זה אומר שגישות אחרות אינם טובים או נכונים.

בעיות ופתרונות בעיצוב אתרי אינטרנט:
עובדה ידועה היא שרוב הגולשים מגיעים מתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש העיקריים. חשוב לדעת שמשתמש המגיע לאתר מאפשר פרק זמן של שניות ספורות לעניין אותו ולמשוך את תשומת ליבו. אם הגולש אינו מוצא את מה שחיפש הוא סוגר את האתר ועובר לאתר הבא ברשימת התוצאות של מנוע החיפוש. לכן, בתכנון העיצוב, האתגר הוא לעצב ולמתג את האתר כך שיעביר את הרעיון והמסר השיווקי בצורה ידידותית, מהירה וקלה להבנה. אם הגולש יתעניין ותשומת ליבו תיתפס, הוא כבר ימשיך ויגלוש באתר ושם הוא יוכל לקבל פרוט יתר.

עיצוב המתאים לכל המשתמשים
יפה, אז הכנסנו ועוררנו עניין במשתמש שהגיע לאתר. ועכשיו, חשוב שהגולש ימצא באתר סביבה ברורה וקלה לניווט והפעלה. אסור לשכוח שאתר אינטרנט זה אפליקצייה לכל דבר בה יש כפתורים ופקודות. וכמו בכל אפליקצייה אחרת, יש סטנדרט מסויים של מבנה המקל על הגולש להבין בבקלות רבה וביעילות כיצד להפעיל ולפעול בכדי להגיע לאן שהוא רוצה ולאן שאתם רוצים שיגיע. כפתורי האתר וצורת הניווט והגלישה בו הם אובייקטים שיש לעצב ולתכנן בצורה פשוטה וקלה להעלה. לכן, עיצוב נכון וקל להבנה הוא נושא בעל חשיבות גבוהה להשארת הגולש באתר ולגרימת עניין. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שיש להבין ולהתחשב בכלל הגולשים. לא לכולם יש מסכים עם רזולוציות גבוהות. אז אולי עדיף שנתכנן ונעצב את האתר ברוחב של רזולוצייה קצת יותר קטנה בכדי להתאים את האתר לציוד מחשבים ומסכים גדול יותר. לכן, כדאי לעצב את האתר כך שיתאים לכלל המשתמשים הפוטנציאלי ולא רק שיתאים לכם.

צבעים, פונטים ואלמנטים קבועים.
סגנון העיצוב משתנה לפי סגנון האתר וסוג הקהלים הפוטנצייאלים המיועדים להיכנס לאתר זה. יש אתרים בהם נשתמש בצבעים ובסגנונות יותר עליזים וחזקים, יש נושאים בהם נעדיף את סגנון הצבעים הסולידי ולהשתמש בגוונים רכים ופסטליים יותר ויש מקרים בהם שילוב של צבע אחד ברמות גוון שונה על רקע לבן הוא הבחירה הפשוטה והטובה. בדרך כלל כדאי לבחור שילוב של 3 עד 4 צבעי בסיס ולעבוד רק איתם לאורך כל תהליך העיצוב. כמובן שניתן לשלב גוונים שונים של צבעים עיקריים אלו שבחרתם. אם אתם מתקשים לבחור את שילוב הצבעים המתאים לכם, באתר הבא תמצאו מערכת המיועדת למטרה זו עם מאגר של שילובי צבעים לשימושכם. http://www.colorcombos.com/combolibrary.html

ובנושא המלל, גדלים וסגנונות הפונט. גלשתי באתרים בהם היה שימוש מוגזם עם סוגי גופנים שונים, צבעי מלל, גדלים ומה לא. אתר כזה נראה לא קריא ולא רציני. אני מציע להשתמש בסגנון עיצוב אחיד לאורך כל דפי האתר פחות או יותר לכל אורך האתר. לקבוע עיצוב אחיד לאלמנטים קבועים כמו תגי הכותרת וכותרת משנית, מלל מובלט, קישורים ומלל נטוי שעדיף להשתמש בעיצוב אחיד לכל אורך האתר. ועוד, עדיף לעשות שימוש בסוג גופן שהינו סטנדרטי ונמצא בכל המחשבים ולא משהו ייחודי שיש לכם במחשב. משום שגם אם זה יראה מדהים ומתאים על המסך שלכם אין זה אומר שזה יראה טוב גם על מחשבים של משתמשים אחרים שלהם אין את סוג הפונט הזה.

מבנה האתר והקונספט הגרפי
זוהי עבודת העיצוב העיקרית בה נקבעים מיקומי האלמנטים השונים באתר. בנושא זה יש רק חוק אחד חשוב. לשמור על ידידותיות וקריאת התוכן בצורה נעימה, קלה וברורה. עבודת התכנון והחלוקה של המבנה העיצובי צריכה להיעשות בהתאם לסוגי התכנים ולכמות. למשל. אם נעיצוב תבנית אתר עם ארבע עמודות אנכיות וזהו אתר קטן, לא יהיה לנו מה לשים בארבעה עמודות. לכן, במקרה כזה כדאי להשתמש בתבנית המעוצבת עם עמודה צדדית צרה בה נעמד את סרגל הכפתורים, תוכן נגלל ואולי בנר פרסומי קטן או נוסיף בו את מבצע החודש וכדו. ואילו בעמודה הראשית נשלב את תכני ודפי האתר. בדרך כלל, בבסיס העיצוב כדאי לכלול מודול תפריט הכפתורים, מודול סרגל כפתורים תחתון, בלוק לראש האתר, עמודה צדדית ועמודה ראשית, ובחלק התחתון, מודול נוסף. בו בדרך כלל שמים כתובת, קרדיטים, סרגל כפתורים תחתון, תפריט תחתון, קישורים חשובים וכדו.

לסיכום: המטרה היא לעצב אתר בעל מראה ידידותי בו הגולש ירגיש בסביבה נעימה וקלה לניווט. המעביר את המסר השיווקי בצורה ברורה ומידית. ההמלצה שלי לכם, השתדלו לעצב פשוט, חישבו פשוט. ואחרי שסיימתם, הסתכלו על העבודה וחישבו כיצד לשפר ולעצב אותו אפילו פשוט עוד יותר.
בהצלחה: ירמיהו בן עמי אדממה תוכנה לבניית אתרים. בומבה-סייט שרותי ניהול, קידום ובניית אתרים

ademama.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בן עמי ירמיהו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]