חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם בהסכם יחסי ממון ניתן לכלול סעיף לפיו אם אחד מבני הזוג בוגד הוא ינושל מהרכוש המשותף? - הסכם יחסי ממון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מחסנים להשכרה איחסון

נושא המאמר: בר רפאלי משלמת על מחסן פרטי - ואתה ?
מאת: מיכל   שמור מאמר למועדפים

לאחרונה עברה הדוגמנית בר רפאלי להתגורר במגדלי YOUהיוקרתיים. בר תשתמש במחסן הפרטי שלה ותשלם עבור שטח האיחסון כחלק מהשכירות בכל חודש.
כמובן שהמחיר היחסי של המחסן, עלות האחזקה החודשית והמיסים על שטח המחסן במקומות יוקרתיים אלו ובמקומות נוספים ע"פ חישוב פשוט עלו לא מעט, לא כל אחד יכול להרשות לעצמו מחסן פרטי בבנין, אבל כל אחד צריך מחסן !
אל דאגה, כמו שהולכים לקאנטרי במקום להשתכשך בבריכה פרטית: מאחסנים במחסנים פרטיים בחברת איחסון !!
מי צריך בכלל מחסן פרטי ומה אפשר לאחסן בחברה להשכרת מחסנים ? אלו חלק מהשאלות שנתקלים בהם יום יום בחברת איחסון כל למעשה להרבה אנשים יש חפצים בבית שאינם בשימוש יומי אשר תופסים הרבה מקום בבית "ומחכים" ליום שיצטרכו אותם: לדוגמא: ציוד דיג או מחנאות, מוטות של סוכה מתקפלת וסכך נצח עד לפסח הבא, רדיאטור ותנור חימום עד החורף, אופניים עד שהילד יגדל, אוספים שונים וירושות, מכונת כביסה ששומרים לילדה שעוד מעט מתחתנת וכו'..
בדרך כלל אין מספיק מקום בבית, החפצים מפריעים וצוברים אבק מה שמצריך ניקוי מתמיד, המחסן מלא בדברים, אין סדר ואין מקום לדברים נוספים, ושטח המחסן מונע מאיתנו להשתמש במקום למטרות אחרות.
רק שמוציאים את כל החפצים המיותרים מבינים כמה פתאום יש מקום וכמה מקום הם תפסו לנו.
במחסני איחסון כל למשל אחת החברות הותיקות בארץ הלקוח מקבל חדר אישי שבו הוא מאחסן את כל חפציו במקום שמור ונקי ומקבל לידיו מפתחות ורק לו יש גישה לחדרו.
בחברה להשכרת מחסנים תמצאו מגוון לקוחות: בעלי עסקים קטנים שמאחסנים את המלאי שלהם, אנשים שנוסעים לחו"ל לצורך טיול או עבודה ומשאירים במחסן את מטלטליהם, משפחות שעוברות דירה ויש מרווח זמן בין מסירת הדירה הישנה ובין קבלת הדירה החדשה ועוד...
בחברת איחסון יש גישה יומיומית למחסנים ומחסן פרטי ודיסקרטי לכל לקוח, המחסנים מוגנים ע"י מערכות גילוי אש ונפח עם התראה מוקדמת למרכזי השמירה והביטחון כך שלאדם המאחסן את חפציו יהיה ראש שקט. חברות האיחסון דואגות להדברה, לנקיון ולתחזוקה שוטפת והלקוח יכל לשים את דבריו במחסן אישי בביטחה.
ישנה סיטואציה בעיקר בקרב צעירים של אנשים שעוזבים את ביתם ומעתיקים את מגוריהם באופן זמני ל שנתיים או שלושה בעקבות לימודים עד לקבלת תואר אקדמי או עבודה בעיר אחרת עד להתבססות כלכלית, בזמן זה אותו הסטודנט למשל, לא רוצה להשאיר את חפציו בבית הוריו כי זה יפריע להם אבל לא יכול לקחת איתו כי אין לו מספיק מקום בדירה קטנה או עם שותפים, וכאן מגיע הפתרון לשים את כל החפצים שאינם בשימוש יום יומי כמו גלשן רוח, אלבומי תמונות מהטיול בחו"ל, המדים של המילואים או מערכת התופים ולאחסן אותם במחסן פרטי בדיוק בגודל שהוא צריך.
כיום יש מודעות רבה לאפשרויות האיחסון לצורך בהם ולמענה שרות השכרת מחסנים פרטיים ללקוח ובעקבות הדרישה גם חברות האיחסון מציעות ארסנל גדול של חדרים לאיחסון חפצים ופתרונות רבים ומגוונים לכל מצב,
יש לבחור במחסן שקרוב אליכים ומספק שעות ביקור נוחות,
כמו כן הביקור במחסן והמפגש עם אנשי שרות הלקוות במקום גם ישרה אוירה נינוחה ומהימנה וגם תוכלו להעזר בידע המקצועי ובנסיון על מנת לקבל מחסן מתאים.
מחסן להשכרה תמצאו באיחסון כל.

www.ichsun.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]