חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קריוקי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טריכוטילומניה תוספות שיער הלחמה בקרטין חידוש תוספות שיער

נושא המאמר: טריכוטילומניה - תלישת שיער כרונית יש פתרון
מאת: מרכז הקליאופטרה | רוברט רביבו   שמור מאמר למועדפים

טריכוטילומניה | מרכז הקליאופטרה
מרכז הקליאופטרה הינו המרכז הגדול אליה מגיעות בנות עם מחלת הטריכוטילומניה ובקצרה טריכו' היא הפרעה נפשית שאין להן שליטה בדחפים חוסר היכולת להתגבר על הדחף למרוט את שיערן. התלישה מתבצעת לרוב בזמן שיעמום, חשיבה, ישיבה מול הטלוויזיה, קריאה, שיחה בטלפון, לפני שינה, לימודים, מבחנים, דכאון.
תלישת השיער הינה כרונית היא מתבצעת בשתי הידיים בדר"כ היד השולטת היא זאת שתולשת אבל כשהיד השולטת עסוקה בכתיבה או במשהו אחר. היד השניה נכנסת לפעולה וכך יש חוסר מודעות לחולה לדחף התלישה. מעט מאוד מהחולים טוענים שכואב להם בעת התלישה. החולה מנסה להסתיר את חוסר השיער שבראשה או בכל מקום אשר תלשה וכל פעם משנה תסרוקת או משתמשת באמצעות כובע, פיאה, מתפחת ועוד...על מנת להסתיר את הקרחות וכמובן מתחילה להתרחק מהחברה בה היא נמצאת שלא ישאלו שאלות. בעקבות מריטה חוזרת ונשנית של השיער נוצר קרחות קטנות/גדולות של אזורים חסרי שיער, במיוחד באיזור הקרקפת. ישנם אזורים אחרים כמו ריסים, גבות, שיער הבושת ,ידיים,רגלים ואיפה שיש שיער שניתן למרוט. ברוב המקרים לאחר מריטת השיער החולה מחזיקה את השיער ביד ומכניסה לפיה ואוכלת אותו. אירוע זה עלול לגרום "במקרה הטוב" לכאבי בטן, הקאות, ריח רע מהפה, חוסר תאבון, עצירות, אנמיה וכו' ... במקרה הרע אירוע זה עלול לגרום לחסימת מעיים דלקת בלבלב, דימום במערכת העיכול וצהבת חסימתית.
טריכוטילומניה היא מחלה אשר קשה מאוד לחולה להתנגד לדחף של תלישת שיער לכן גם פסיכולוגים ותרופות לא עוזרות ב100% יש מתח עצום לפני תלישת השיער ולאחר מעשה תחושת הקלה וכשהחולה מסתכלת על הרצפה ורואה את השיער מתחרטת ואומרת בבכי "מה עשיתי"? לפי הנסיון והמקצועיות של מרכז הקליאופטרה הלקוחות שלנו מאוד חכמות ומאוד יפות והן מטופלות אצל פסיכולוג והן מספרות שהן לא מרגישות הכי נח בזמן אמת! כשהן כבר בשיחה עם הפסיכולוג הכל בסדר אבל כשהן יוצאת מהפסיכולוג הכל חוזר להיות אותו הדבר. כאילו אף אחד לא דיבר איתן ואף אחד לא אמר להן שמה שהן עושות לא טוב. החולה לא מרגישה שינוי מכיוון שהפסיכולוג בעצם לא שינה לה דבר ולה חשוב קודם כל המראה. כשהיא מסתכלת במראה היא לא אוהבת את מה שהיא רואה. החולה צריכה קודם כל שינוי מיידי ורק אח"כ לקלף את הקליפות ולהבין מה גורם לתלישת השיער ואז לעשות את כל שנדרש : כגון פסיכולוג, תרופות, היפנוזה או פסיכיאטר כל מה שקשור לעבר איך ולמה הכל התחיל. ישנן אלף ואחד מקרים בהם התחילו בנות לתלוש את שיערן אחת התחילה מכיוון שאבא שלה עזב את הבית והיא נכנסה לחרדות , אחת ראתה את אחותה משחקת המון בשיערה ועוד... המחלה התפתחה במשך השנים לא נולדים עם זה.
מאות לקוחות אשר חולות במחלת הטריכוטילומניה שהחזרנו להם את החיוך לשפתיים יצאו ממרכז הקליאופטרה עם שיער ארוך ושופע והכי חשוב שהורידו את הכובע/פיאה/מתפחת שהסתובבו איתם שנים רבות שגם החברים הקרובים להם לא מכירים אותם בלי הכיסוי ראש.
מרכז הקליאופטרה הוא המרכז לפתרונות השיער גם את יכולה להגיע ולהתרשם סודיות מובטחת.

מאת רוברט רביבו אומן השיער



www.cleopatra-center.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרכז הקליאופטרה | רוברט רביבו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]