חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בואו נניח שכל האסכולות של הפאנג שואי מלמדות אותנו איך להגיע להרמוניה ולשיגשוג. שיטות אחדות יעילות יותר מאחרות. אסכולות מסוימות קלות יותר ללמידה ואחרות דורשות חוכמה ושנים של עבודה קשה. אם הנחה זאת נכונה, אזי אפשר להשוות בתי ספר שונים של פאנג שואי לרמות שונ





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיוור ישיר קריאייטיב קופירייטר פרסום

נושא המאמר: קריאייטיב ישיר
מאת: גלעד ורשבסקי   שמור מאמר למועדפים

דיוור ישיר הוא כבר מזמן לא רק מכתב, הוא יכול בקלות להפוך לקמפיין שלם, עם קריאייטיב חזק ויעיל.
דיוור ישיר הוא בעצם כל חומר פרסומי שנשלח בדואר ישירות לצרכן או ללקוח הפוטנציאלי שלך. החומר הפרסומי הזה יכול להסתכם בעמוד פשוט עם טקסט שיווקי או להיות חבילה יוקרתית עם חפץ ייחודי בתוכה, הוא יכול להישלח בתפוצה כלל עולמית ומנגד להגיע רק לעשרה אנשים שבחרת בקפידה. הכל על פי קהל היעד, התקציב ויותר מכל המטרה השיווקית. צוות קריאייטיב מנוסה ידע להתאים עבורך את הדיוור הנכון ולהפוך אותו לכלי שיווקי חזק ואפקטיבי.
אבל למה בכלל להשתמש בדיוור ישיר? בגלל המיקוד! ולא מדובר על חמש הספרות שמוסיפים לכתובת שעל המעטפה אלא על היכולת לכוון במדוייק את המסר השיווקי שלך. דיוור ישיר מאפשר לך להחליט לכמה אנשים לפנות ומתי.

דיוור ישיר הוא בעצם פרסומת אישית
גם היום בעידן של המדיה הדיגיטלית, תמיד כיף לקבל חבילה\מכתב בדואר עם השם שלך עליה. בניגוד לכלי פרסום אחרים כמו עיתונות ורדיו, כאן הפרסומת לא מופצת לקהל הרחב אלא מגיעה ישירות אל הלקוח הפוטנציאלי שלך. אפשר להגיד שהדיוור הישיר הוא סוג של "פרסומת פרטית".

קריאייטיב חכם יכול להיות ההבדל בין עוד מכתב משעמם לדיוור שרצים להראות לחברה'
זאת הסיבה שלקופירייטר יש תפקיד מרכזי בהצלחת הדיוור וקודם כל בצד של הכתיבה השיווקית. בגלל הפניה האישית, לטקסטים השיווקיים בדיוור יש משקל רב, הם צריכים להיות מספיק מעניינים, מסקרנים ואפילו מרגשים כדי להעביר את המסר השיווקי ולהפוך את הנמען לעוד לקוח מרוצה.
הקופירייטר הוא גם זה שמביא את הצד היצירתי והמפתיע של הדיוור.
לדוגמא, קמפיין שעשה בקנדה בית דפוס שמתמחה בהדפסות גדולות. במקום לשלוח מכתב שיספר על השירות שהוא מעניק הוא שלח למשרדים של לקוחות פוטנציאליים את כרטיסי הביקור שלו בגודל של בן אדם! רעיון נוסף לדיוור חכם מגיע דווקא מאקוודור, שם חברת תרופות שרצתה לשווק כדור לכאב ראש, שלחה לבתי המרקחת ולרופאים מטקה, כן, זאת לא טעות, מטקה שעליה מצוייר ראש של בחור מתפתל מכאבים ושאליו מחובר בחוט כדור. כל מי שקיבל את הדיוור יכל לשחק עם הכדור ולהקפיץ אותו על "הראש" של הבחור. אינטראקטיבי, מפתיע, גורם לחיוך ובעיקר יוצר שיחה על המוצר.
ולפני שגם לך יתחיל כאב ראש, נסכם במשפט אחד - שילוב חזק בין רעיון לטקסט יהפוך את הדיוור הישיר הבא שלך לפרסומת ממוקדת, בולטת ועוצמתית.

www.giladv.com/about


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י גלעד ורשבסקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]