חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גשטאלט - על קצה המזלג





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ריהוט משרדי כסאות מחשב אורטופדיים כסאות משרדיים רהיטי משרד

נושא המאמר: ריהוט משרדי ייבוא או תוצרת מקומית - הזול עולה ביוקר
מאת: קובי נאמן   שמור מאמר למועדפים

חיים כמו בחיים הרבה פעמים אנו מגלים שהזול עולה ביוקר ושאין מתנות חינם.
נכון, יש יגידו זו קלישאה, אך הנסיון שלי כצרכן וכייצרן מלמד הקלישאה נכונה.
כחברה המייצרת ריהוט משרדי – כורסאות מנהלים, כסאות מזכירה, פינות המתנה, שולחנות ושאר פריטים הנחוצים לריהוט המשרד.
תוצרתנו הינה תוצרת ישראלית כחול לבן. חומרי הגלם כמו הבדים, הספוגים, הברגים, שלדי המתכת ועוד מיוצרים בארץ. אנו יודעים את טיב החומרים , כיצד וממה הם מיוצרים וכמובן אנו מקפידים על בקרת איכות המבטיחה איכות בלתי מתפשרת.
בשנים האחרונות הוצף שוק רהיטי המשרד ביבוא זול שרובו המכריע מגיע מסין או תורכיה.
ריהוט הזהה כמעט לריהוט המיוצר בארץ. אך עין מקצועית יכולה להבחין בשינויים ובהבדלי החומר ממנו מיוצר הריהוט המיובא.
אין אני מדבר כאן על כל הריהוט המיובא- הכל שאלה של מה מייבאים, אך לצערי המייבא הישראלי הרוצה להרוויח עוד כמה עשרות שקלים "מזייף" את המוצר האיכותי וחוסך בעלויות הייצור, אביא כמה דוגמאות ואח"כ אסביר את משמעותם.
אצלנו במפעל כל הכסאות והכורסאות מרופדים בספוג איכותי ותקני – ספוג כחול בעגה המקצועית – בייבוא הרבה פעמים אנו מגלים כי הספוג אינו איכותי ואורך החיים שלו קצר ביותר.
דוגמא נוספת- שלדי המתכת לכסאות אורח והמתנה המיוצרים בארץ הינם בעלי צינורות מתכת בעובי וקוטר אותם התקן הבנלאומי מחייב, היבואן הרוצה לחסוך כמה שקלים מבקש מהייצרן בחו"ל לעשות את אותם שלדים רק מצינורות מתכת דקים יותר.
לעיתים אנו קונים כסא מחשב או כסא מזכירה והידיות שלו נראות זהות לידיות לכסאות אחרים, אך עין בלתי מקצועית שוב לא תוכל להבחין כי ידיות אלא מיוצרות מפלסטיק בעוד שידיות איכותיות מיוצרות מניילון או פוליארוטן....
כך גם קורה עם בסיס הכסא – בסיס ניילון או אלומיניום הינם הבסיסים החזקים והיציבים ביותר.
אז היבואן חסך עשרות שקלים בייצור – הוא מביא את הכסא ומוכר אותו במחיר זול במיוחד.... ומסתבר שאחרי חודשים מועטים מתחילות הצרות.....
ידיות הפלסטיק נשברות או נופלות – דבר הנובע מחסכון בברגים במקום הרכבה חזקה המתבססת על מספר ברגים לידית הייבואן שחסך שקל נוסף על כל נורג שם רק בורג אחד.
בסיס הכסא נשבר – בסיס הכסא באופן טבעי מקבל מכות מבלי משים, אנו מזיזים את הכסא הוא נתקל בשולחן או בקיר והבסיס שאינו חזק דיו נסדק ונשבר.
אחת הדוגמאות העצובות ביותר היא נושא הספוג. כל כסא משמש אותנו לישיבה וכסא משרדי מיועד לישיבה ממושכת. כשהספוג אינו איכותי ותקני מהר מאד נגלה שהוא שוקע ומאבד את צורתו המקורית ובנוסף מהר מאד נרגיש שאנו יושבים על הפלסטיק הוא העץ.
הדבר אינו רק לא נעים אלא גם אינו בריא. כאבי גב נגרמים מישיבה לא נכונה – וספוג איכותי יגרום לנו לשבת נכון. הוא לא ישקע, הוא לא יאבד את צורתו.
דבר אחרון- לאחרונה התחילו להשתמש במושג עור תעשייתי – בולשיט!!! הרי עור תעשייתי איננו עור כלל וכלל זהו דמוי עור. היבואנים מרשים לעצמם פעמים רבות להגדיר כסא כמרופד בעור – הצרכן רוכש כסא מעור במחיר מגוחך ומגלה אחרי כחצי שנה שהעור מתפורר ומתקלף.
לסיכום: כשאנו באים לרכוש כסא משרדי למחשב, למזכירה, למנהל או לאורח המחיר הזול עולה בסופו של דבר ביוקר.
כשאתם קונים כסא איכותי לא תצטרכו להחליפו כל כחצי שנה. כסא איכותי יכול להחזיק שנים רבות.

www.azbenita.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קובי נאמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]