חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהי קצ'קסיה (cachexia) וכיצד נלחמים בה?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דיאטה תזונה נכונה הרזיה מאמן כושר אישי

נושא המאמר: תזונה נכונה
מאת: יונתן רבינוביץ ריסט   שמור מאמר למועדפים


תזונה נכונה יונתן רבינוביץ
תזונה נכונה לפני ואחרי אימון כושר אישי
אחרי שהתחלנו להתאמן עם מאמן כושר אישי יש לזכור כי תזונה נכונה חשובה לצורך בניית מסת שריר. דיאטנים ממליצים לאכול כל שעתיים. מומלץ לבדוק כי שהמזון שאתם קונים הינו דל שומן ובעל ערך קלורי נמוך.מומלץ לבדוק מה מכיל המזון - סוכרים, פחמימות פשוטות, פחמימות מורכבות (על מה הוא מדבר פשוט מורכב זה אוכל לא מתמטיקה?) יוסבר בהמשך. אין לדלג על ארוחת בוקר. אחרי השינה הגוף בגירעון קלורי, משמע, הגוף צם כל הלילה, ויש לחדש כוחות. כל ארוחה צריכה לכלול את כל מרכיבי המזון: פחמימות, חלבונים, ושומנים.מה לאכול לפני אימון ומה לאכול אחריו? ארוחת לילה בשעות מאוחרות אין בה כל פסול וזהו רק מיתוס. במילים אחרות תאכלו בריא מתי שבה לכם אך הקפידו על הכמויות.יש לאכול את כל אבות המזון, בחלוקה כללית של 65 אחוז פחמימות, 15 אחוז חלבונים ו-20 אחוז שומן.פחמימות מחולקות לפחמימות פשוטות ופחמימות מורכבות. הפשוטות מומלצות לאכילה לפני אימון, כי הן זמינות או במילים אחרות מתפרקות מהר בגוף ונכנסות לדם תוך זמן קצר. הן מורכבות מסוכרים.מזונות המכילים פחמימות פשוטות הם: פירות-בננות, אגסים, תפוחים ופירות הדר. קורנפלקס, דבש וממתקים שכמובן פחות מומלצים.הפחמימות המורכבות מתפרקות לאט, ומתאימות לאכילה אחרי האימון. מזונות המכילים פחמימות מורכבות: תפוחי אדמה, לחם, פסטה, אורז ושיבולת שועל. רוב הפחמימות המורכבות מכילות עמילן כדי שהעמילן שאנו אוכלים יוכל להתעכל, צריך הגוף לפרק אותו לסוכרים פשוטים. עיכול העמילן הוא תהליך ממושך, לכן, כאשר אנו אוכלים את המזונות העמילניים, אנו חשים שובע רב יותר מאשר אם נאכל מנה שוות ערך קלורי של סוכרים. אין להפריז גם באכילת פחמימות מורכבות. עודף של פחמימות מורכבות יהפוך לסוכרים ולשומן.לחלבונים יש חלק חיוני בבניית השריר. כמות החלבון הדרושה לאנשים שמתאמנים היא בין 1.1 ל-2 גרם על כל קילוגרם של משקל הגוף. לדוגמה, גבר השוקל 80 קילוגרם ומתאמן לפיתוח השרירים, זקוק ל-88 עד 120 גרם חלבון ביום.

מאמן כושר אישי, אימון כושר אישי, דיאטה, תזונה נכונה, אימון גופני, כושר גופני.
לשם השוואה, אנשים שלא מתאמנים זקוקים רק ל-0.8 עד 1 גרם חלבון, על כל קילוגרם של משקל גוף. חלבונים נמצאים במוצרי חלב. מומלץ לצרוך גבינות רזות. בדקו את כמות השומן והחלבונים בגבינות שאתם קונים. חלבון מצוי בביצים, ודגים (גם טונה וסרדינים בקופסאות). חלבונים יש בשר עוף ותתפלאו יש גם בשר בקר דל שומן תשאלו את הקצב שלכם. טופו וסויה הם חלבונים צמחיים ופחות מומלצים.שומנים מחולקים לשומנים בריאים ומזיקים. הגוף חייב שומנים ולא יכול להתקיים בלעדיהם. עלינו להקפיד ולצרוך שומנים בריאים.שומנים רעים נקראים בשפה המקצועית שומני טרנס: הם מהווים גורם משמעותי לסתימת העורקים. שומני הטרנס נמצאים במזונות מטוגנים רבים, מוצרי מאפה קנויים, מרגרינות וממתקים כגון שוקולד ועוגיות. שומני טרנס מעלים את רמות הכולסטרול "הרע" ומורידים את רמות הכולסטרול "הטוב" ומחלישים את ההגנה הטבעית של הגוף נגד מחלות לב. בארצות הברית נאסר השימוש בשומני טראנס במספר רב של מוצרים.
שומן רווי: למרות שאינו הרסני כמו שומני הטרנס, שומן רווי עשיר הרבה יותר. השומן הרווי מצוי בבשר ובמוצרי החלב ומעודד את היווצרות הפלאק בעורקים על-ידי כך שהוא מעלה את רמות כולסטרול ה"רע" בדם.
מאמן כושר אישי | תזונה נכונה | דיאטה | רפואה משלימה

שומנים טובים נקראים בשפה המקצועית שומנים לא רוויים: סוגי השומן הנמצאים בשמן הזית, שמן הקנולה, האגוזים, האבוקדו והדגים יכולים למעשה לנקות את ה-כולסטרול "הרע" ולעודד את העלייה ברמות ה-כולסטרול "הטוב". אני מאחל לכולכם בתאבון ומקווה כי השילוב של תזונה נכונה ופעילות גופנית יתחיל להראות סימנים בגוף כל אחד ואחת מכם.
מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה.
יונתן רבינוביץ מאמן כושר אישי Reset







www.reset123.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יונתן רבינוביץ ריסט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]