חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המיתון בפתח? המיזוגים בין משרדי מייצגים בשטח - מיזוג מייצגים - רואי חשבון - בניית תוכנית עסקית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מאמן כושר אישי מאמנת כושר אישית כושר גופני אימון כושר אישי

נושא המאמר: איך לבחור מאמן כושר אישי
מאת: יונתן רבינוביץ ריסט   שמור מאמר למועדפים

יונתן רבינוביץ מאמן כושר אישי Reset
איך לבחור מאמן כושר אישי
בשנים האחרונות אנו עדים לעליה משמעותית במודעות לחשיבות הפעילות הגופנית שמירה על תזונה נכונה שעות שינה מסודרות, ואורח חיים בריא.חדרי כושר נפתחים ברחבי הארץ כפטריות אחרי הגשם. מנהלי חדרי הכושר טוענים כי חדרי הכושר החדשים לא פוגעים בפרנסתם אלא מגייסים מתאמנים חדשים, או ותיקים שפרשו מעוניינים לחזור ולהתאמן.יש מתאמנים רבים הזקוקים למאמן צמוד שילווה אותם במהלך האימון וידריך אותם לביצוע נכון ומדויק וכמובן יוביל אותם להישגים ולתוצאות הרצויות. הסיבות לאימון צמוד הינן מגובנות וחשוב לציין את המרכזיות שבניהן:
1. תוצאות- מאמן אישי מסוגל להביא את המתאמן לתוצאות הרצויות בזמן קצר יחסית לאימון עצמאי.
2. ידע- מאמן אישי מסוגל לסייע למתאמן להפיק מאימון בן שעה תוצאות גבוהות יותר מאשר אימון עצמאי.
3. גיוון- כנגזרת מהידע של המאמן האימון האישי יהיה שונה אחד ממשנהו וכך יצור עניין אצל המתאמן.
4. יחס אישי- מאמן מקפיד על תרגול נכון, מעודד ומהווה אוזן קשבת.
5. מניעת פציעות ספורט- אימון עם מאמן כושר אישי יצמצם את הסיכוי כי המתאמן יפגע במהלך האימון.
6. התמדה- העידוד של מאמן אישי יגדיל באופן משמעותי את הסיכוי כי המתאמן יתמיד בביצוע האימונים האישיים בפרט והפעילות הגופנית בכלל.בעת בחירת מאמן האישי, יש לברר מספר נקודות בסיסיות:תעודות ואישורים: על מאמן אישי להיות בוגר קורס מדריכי חדר כושר. בנוסף יש לברר אם יש למאמן הכשרה נוספת דוגמת מדריך פילאטיס מומחה ביציבה נכונה, מדריך אומנויות לחימה וכיו"ב. חשוב לברר אם למאמן יש תעודת מגיש עזרה ראשונה בתוקף. בהמשך לדרישות הבסיסיות ניתן לברר בנוסף מהו הוותק של המאמן בתחום, וכמו בכל תחום אחר האם למאמן יש ממליצים. שיחת הכירות, תאום ציפיות ושיעור ניסיון, יכולים להיות משמעותיים בקבלת ההחלטה.מחיר- כמו בכל מקצוע חופשי, המחירים מגוונים. מאמן טוב לא בהכרח יקר כמו שמאמן לא טוב, לא בהכרח זול – יש לבדק לגופו של עניין. לסיכום חשוב שתשקיעו מאמץ בבחירת המאמן העונה על דרישותיכם האישיות וכזה שיש איתו כימיה. בחירה נכונה של מאמן תחסוך לכם עוגמת נפש ותסייע לכם להגיע לתוצאות המבוקשות.
צאו לדרך ובהצלחה.
מאמן כושר אישי אימון כושר אישי , כושר גופני
איתור מגבלות הגוף ותיקונן
שיטת האימונים המתבצעת בריסט המרכז לשינוי אורח חיים מאתרת את המגבלות הללו בזמן הפעילות באימון.המדריך מתקן ומסייע באמצעות עבודה ממוקדת והדרגתית ליישר את האיבר או המפרק אשר מבצע את התנועה, גורם למפרק לעבוד בדרך הטבעית האנטומית, ועל-ידי כך מחייב את השרירים המסייעים החלשים יותר להתכווץ ולהתחזק.
חוסר איזון במפרקים ובשרירים המקיפים את מפרק הברך גורם לבעיות בברכיים (בדרך כלל בין הפיקה ועצם הירך) שמהן סובלים מרבית האוכלוסייה ובעיקר העוסקים בספורט בצורה מוגזמת או ללא הדרכה של איש מקצוע מוסמך. בדרך כלל, לאחר תקופה של כאב שנבע מבעיות בגב התחתון, בצוואר, בכתפיים, בברכיים או בקרסוליים, הגוף יחלים, יתגבר על הכאבים וילמד לתפקד מחדש וללא כאבים, אך אם לא מבצעים את התרגילים בצורה נכונה והדרגתית, ודרך תבנית התנועה הפיזיולוגית הנכונה, אנו נגרום ל"פיצוי" ולשימוש בלתי נכון של השרירים אשר גורמים לנו ל"עקוף" את האזור הכואב.
מאמן כושר אישי אימון כושר אישי , כושר גופני

חזרה לאיזון
שיטת האימונים האישיים המתבצעת בריסט המרכז לשינוי אורח חיים "מכריחה" את הגוף להחזיר לפעולה את השרירים הבעייתיים והמייצבים בכדי שלא יגרמו בעתיד לפתולוגיות ולבעיות נוספות או לחזרתם של הסימפטומים מהפציעה הקודמת.
אגן אשר אינו סימטרי ואינו מאוזן שצדו האחד גבוה מצדו השני יוצר לחץ אשר אינו שווה על חוליות הגב. עקב פעילות לא נכונה או גנטיקה תורשתית יגרום לבעיות גב, כאבים, ולחץ באזור הגב כולו ולסכנה לפריצת דיסק. המתח הנוצר באזור עלול להשפיע גם על רקמות רכות המקיפות את עמוד השידרה או הקשורות לעמוד השידרה.
חוסר איזון נוצר גם בפעילות השרירים העובדים במהלך היומיום או בביצוע פעילות גופנית. שרירים ארוכים יותר בצד אחד מתכווצים בתנועה מוקדם יותר מאשר השרירים שבצד השני, שהם קצרים יותר ונכנסים לפעולה מאוחר יותר בזמן הכיווץ. פגיעות רבות נוצרות בגלל חזרה על תנועה אחת פעמים רבות או עבודה לא נכונה ובלתי מאוזנת כגון: טניס, סקווש ושימוש ביד או רגל דומיננטית באופן קבוע. שיטת האימונים המתבצעת בריסט המרכז לשינוי אורח חיים, נותנת דגש על יכולת איתור השריר החלש ודואגת לחזקו, ובכך ולשמור על איזון השרירים הפעילים ומפרקי הגוף.
טיפול בהתקפי כאב חוזרים
מאמן כושר אישי אימון כושר אישי , כושר גופני
תופעה נפוצה נוספת היא הישנותם של התקפי כאב באופן קבוע אך לא בתדירות גבוהה, בדרך כלל לאחר מאמץ חריג או עם חילופי מזג האוויר. הטיפול בשיטת ריסט שובר את המעגל הזה. במהלך אימוני הכושר האישיים מפעילים את שרירי המיצבים והשרירים שאינם פעילים בדרך כלל, מחזקים את השרירים החלשים ומגדילים את טווחי התנועה במפרקים המוגבלים.
מאמן כושר אישי אימון כושר אישי , כושר גופני

בשיטת ריסט עובדים תחילה על השרירים הגדולים ובמקביל על השרירים המיצבים אשר תורמים לשיפור היציבה ולחיזוק וייצוב מפרקי הגוף. באופן זה אפשר לטפל בכל השרירים, בעיקר בשרירים הנמצאים סביב אזור הפגיעה מבלי לגרום לכאבים מיותרים ולבעיות נוספות.

מניעת פציעות
בזמן האימון כושר האישי, המאמן האישי שלך דורש ריכוז מקסימאלי, מכיוון שכל תנועה של הגוף חייבת להיעשות בשליטה ובמודעות מלאה לאופן ביצוע התרגיל.
חוסר מודעות מוביל ל"רישול" בתנועות היומיומיות ועוד יותר בשעת אימון, ותנועה ללא שליטה היא גורם מרכזי לפציעות.
מאמן כושר אישי אימון כושר אישי , כושר גופני
במרכז ריסט אין צגי טלוויזיה , האימונים מתבצעים בריכוז מלא תוך כדי הדרכה אישית צמודה.
עבודתם הגופנית האינטנסיבית של ספורטאים, גורמת לבעיות של חוסר איזון שרירי, שחיקה של מפרקים הגוף, דלקות ובעיות גופניות נוספות.
בשיטת ריסט עובדים על כל הגוף לשם החזרת האיזון מבלי לגרום לעומס יתר על השרירים ומפרקי הגוף, ועל ידי כך שומרים על גוף חזק ועמיד יותר.
מאמן כושר אישי אימון כושר אישי , כושר גופני
הארכת השרירים בו זמנית עם חיזוקם מאפשרת את תנועת המפרקים תוך שמירה על גמישות וחוזק השרירים והרצועות שמסביבם, השרירים והמפרקים מתחזקים ועמידים יותר בפני שחיקה של המפרק, כאבים, דלקות ופציעות מיותרות.

להתאמן אימון גופני (גם) אחרי פציעה
אנשים רבים סובלים מפציעות ומבעיות פיזיות. הרופאים אוסרים עליהם בדרך כלל להתאמן ומורים להם על מנוחה וחוסר פעילות, וזאת מכוון שאינם רוצים לקחת אחריות על בריאותם ואופן תפקודם היומיומי (ובצדק), חוסר הפעילות מוריד את איכות החיים, גורם להרגשה כללית לא טובה, להשמנה ובמקרים רבים גם אין הקלה בסימפטומים שמהם סובלים.

שיטת ריסט דוגלת בהמשך הפעילות הגופנית גם אחרי פציעה (ללא כאב) אך בדרך הדרגתית, מבוקרת, מכוונת ומותאמת למצב הגופני וליכולת האישית.

מאמן כושר אישי | אימון כושר אישי | דיאטה | הורדת סוכר בדם | סוכרת | חדר כושר אישי | טיפול בסוכרת | דיאטנית קלינית | נטרופט | הכנה למרתון | הכנה לטריאתלון

www.reset123.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יונתן רבינוביץ ריסט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]