חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כיצד ליצור זוגיות שנכונה עבורנו?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אנטי אייגינג תוספי מזון תהליכי הזקנה

נושא המאמר: תוכנית אימונים של ארנולד שוורצנגר
מאת: יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140   שמור מאמר למועדפים

תוכנית אימונים של ארנולד שוורצנגר תוכנית אימונים של ארנולד שוורצנגר: תוכנית האימונים של ארנולד שוורצנגר פורסמה באוקטובר 1991, תוכנית זו היא אחת מבין תוכניות רבות שארנולד השתמש, הוא נהג להחליף תוכנית לעיתים קרובות, חלק מהזמן הוא נהג להתאמן פעם ביום וחלק פעמיים, לעתים ארנולד השתמש בטכניקה של סטים מאולצים ופעמים אחרות הוא השתמש בסופר סטים. ארנולד נהג לנוח מעט מאוד (שניות מעטות) בין סטים ולעלות במשקל מסט לסט. הוא התאמן בריכוז מוחלט וחשב אך ורק.על הסט הנוכחי, מבחינתו שום דבר לא היה קיים חוץ ממנו... שלישי, חמישי, שבת שני, רביעי, שישי Biceps: סטים וחזרות :דו-ראשי Chest: סטים וחזרות :חזה Barbell curls 6 X 6-10 כפיפת מרפק בעמידה עם מוט Bench Press 5 X 6-10 לחיצת חזה Seated Dumbbell curls 6 X 6-10 כפיפת מרפק בישיבה עם משקולות Flat Dumbbell Flys 5 X 6-10 פרפר משקולות Concentration curls 6 X 6-10 כפיפת מרפק יד אחת על הברך Incline Barbell Bench Press 6 X 6-10 לחיצת חזה שיפוע עליון מוט Cable Crossovers 6 X 10-12 הצלבת כבלים Triceps: :תלת-ראשי Dips (Body weight) 5 X Max. מקבילים משקל גוף Close Grip Bench press 6 X 6-10 לחיצת חזה ידיים צמודות Dumbbell Pullovers 5 X 10-12 פול-אובר עם משקולת Cable Pushdowns 6 X 6-10 דחיפת כבל למטה Lying Tricep ext. 6 X 6-10 מתיחת תלת-ראשי בשכיבה Back: :גב Dumbbell Overhed ext. 6 X 6-10 מתיחת משקולת מעל הראש Wide grip Pull-downs 6 X Max. מתח ידיים רחבות Cable Rows 5 X 6-10 משיכת כבל בישיבה Shoulders: :כתפיים Lat Pull-downs 6 X 6-10 פולי קדמי Seated Barbell Press 6 X 6-10 דחיקת מוט בישיבה Dumbbell rows 5 X 6-10 משיכת משקולת בכיפוף Lateral Raises 6 X 6-10 הרמת משקולות לצדדים Deadlifts 6 X 15 דאד-ליפט Rear Delt lateral raises 5 X 6-10 הרמת משקולות לצדדים בכיפוף Cable lateral raises 5 X 10-12 הרמות לצדדים עם כבלים Legs: :רגליים Squats 6 X 8-12 סקווט Leg press 6 X 8-12 לחיצת רגליים Leg extensions 6 X 12-15 פושטי ברכיים Leg Curls 6 X 10-12 כפיפות רגליים Barbell lunges 5 X 15 דחיפת רגליים קדימה Calvs: :תאומים Calvs: :תאומים Same as other days כמו בימים שני רביעי ושישי Standing calf raises 10 X 10 הרמת תאומים בעמידה Seated calf raises 8 X 15 הרמת תאומים בישיבה Forarms: :אמות Forarms: :אמות Same as other days כמו בימים שני רביעי ושישי Barbell Wrist curls 4 X 10 כפיפות פרקים עם מוט Reverse wrist curls 4 X 8 כפיפות פרקים הפוכות Abs: :בטן Abs: :בטן Same as other days כמו בימים שני רביעי ושישי Half hour of variaity of different execises, done nonstop. חצי שעה של תרגילים שונים לבטן כמעט בלי הפסקות יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה). לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140 www.HealthNFit.org www.DietMe.co.il www.2all.co.il/Web/Sites/diet-kobi

www.2all.co.il/web/sites/diet-kobi


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא, מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר – 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]