חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נגישות המידע וקלות הדיווח





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: Cubase קיובייס יצירת מוסיקה סאונד

נושא המאמר: מהי תוכנת Cubase?
מאת: דני בלוך   שמור מאמר למועדפים

Cubase היא תוכנה ליצירת מוסיקה, הקלטה ועריכת אודיו מבית היוצר של חברת Steinberg. קיובייס נחשבת כיום התוכנה המובילה בתחום יצירת מוסיקה לסוגיה השונים.

Cubase מאפשרת שילוב עוצמתי של הקלטת ועריכת אודיו עם פונקציות מתקדמות ויישומי מידי, וקורצת הן ליוצרי המוסיקה והן לאנשי סאונד.

אז מה בעצם כוללת התוכנה? תוכנת Cubase מאפשרת עריכות אודיו מתקדמות, אופציות של הקלטה רב ערוצית, אפקטים מובנים איכותיים, מגוון רחב של כלי נגינה וירטואליים ועוד. Cubase בעצם מכילה את כל מה שהיה קיים בעבר באולפן הקלאסי בצורה חומרתית (או ברזלית, בלשון אנשי הסאונד)- באופן וירטואלי בתוך המחשב. סינטיסייזרים משוכללים, סמפלרים עמוסים בג'יגות של סימפולים, אקולייזרים, פילטרים, מיקסר מובנה, אפקטים (כמו רוורב, דיליי, פלנג'ר, קורוס, דיסטורשן), מדמה של מגברי גיטרה, מבחר מעבדים דינמיים (כמו קומפרסור גייט ולימיטר) - הכל מחכה לכם בתוך התוכנה. כלים מסורתיים אלה ביחד עם כלי העריכה והפונקציות המתקדמות של המאה ה-21 הופכים את תוכנת Cubase ותחנת עבודה אולטימטיבית ליצירת מוסיקה!

בגדול ובאופן גס ניתן לחלק את תוכנת קיובייס לשני חלקים. החלק הראשון הוא התחום של האודיו: התוכנה מסוגלת להקליט מספר רב של ערוצי אודיו, ומאפשרת כמובן לערוך אותם, תוך שימוש באפקטים VST EFFECTS, ויישומים נוספים של אודיו כגון מתיחת קבצי אודיו, שינוי Pitch ועוד. התוכנה מאפשרת עבודה יצירתית עם לופים של תופים, ופותחת מגוון אינסופי של מניפולציות מעניינות וחדשניות על קבצי אודיו בזמן אמת (Real Time) או לאחר מעשה (Offline Process). החלק השני הוא תחום המידי (MIDI) שמאפשר הקלטת פקודות מידי, עריכת פקודות מידי, ביצוע מניפולציות שונות ומשונות על מידי ושימוש באפקטים שהופכים את השימוש במידי ליצירתי במיוחד. כמו כן ניתן לשלוט באמצעות פקודות מידי בסינטיסייזרים הוירטואליים VST Instruments, אפקטים וירטואליים ובפונקציות נוספות של התוכנה.

בנוסף למכשירים המובנים של קיובייס, ניתן לעבוד ב-Cubase עם מבחר VST Plugins של חברות צד שלישי עם התוכנה, ועל כך ישנו מאמר נפרד.

השילוב המושלם בין מידי ואודיו הופך את תוכנת Cubase למצויינת לעבודה הן ליוצרי מוסיקה והן לאנשי סאונד. מגוון המשימות שניתן לבצע עם תוכנת Cubase הוא רב: מיצירת טרקים אלקטרוניים חדשניים, דרך הקלטות אודיו רבות ערוצים, בניית פסקולים לסרטים וקליפים בסיוע ערוצי הוידאו המובנים של קיובייס, יצירת קבצי מידי לרינגטונים, עריכות אודיו וניקוי רעשים, תיקוני זיופים על ערוצי שירה ועוד.

הגירסה החדשה של סטיינברג, Cubase 5 מציגה מגוון אופציות מתקדמות וחדשות כגון Export למספר רב של ערוצי אודיו במקביל, אפקטים חדשים ומשופרים, רוורב מסוג Convolution, ועוד אופציות נוספות שהופכות את חייו של המשתמש המוסיקאי ואיש הסאונד לקלים בהרבה ממה שהיו קודם.

השימוש בתוכנה מקצועית כמו Cubase לצורך יצירת מוסיקה עשוי להיות מורכב, בשל שפע הפונקציות שהקיובייס מציעה, ובגלל הידע בסאונד בו יש צורך לשם שימוש נכון בתוכנה. על מנת להגיע לתוצאות מקצועיות בשימוש בתוכנה מומלץ להעזר בקורס, כמו קורס קיובייס שמוצע על ידי המרכז ללימודי האולפן הביתי LFO.

עלות תוכנת קיובייס היא כ-3000 שקלים, כאשר ללומדים בקורס קיובייס של LFO מובטחת התוכנה המלאה קיובייס 5 בחצי המחיר.

www.edu.lfo.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דני בלוך שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]