חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נישואים פרק ב' עם אותו בן הזוג





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייצור שלטים שלטים מוארים

נושא המאמר: שלטים חיצוניים מוארים לבניין המסחרי שלכם
מאת: צביקה בושי   שמור מאמר למועדפים

שלטים חיצוניים מוארים לבניין המסחרי שלכם

במהלך השנים, השלטים המוארים הפופולריים ביותר היו שלטי ניאון שמטרתם הצגת לוגו החברה. למרות ששלטים אלה עדיין בשימוש, התפתחות הטכנולוגיה יצרה אלטרנטיבות חדשות ולא יקרות, המאפשרות חיסכון רב בהרבה באנרגיה.

למרות שקיימות דרכים נוספות להאיר שלטים על גבי בניינים, ללא תאורה פנימית בתוך השלט, מתקני שילוט עם תאורה פנימית הם האלטרנטיבה היותר פופולרית. נורות LED, דיודות מאירות וסיבים אופטיים מתחילים להחליף את הניאון המסורתי עקב העלות / תועלת המשופרת שלהם.

מתקני תאורה נפרדים המאירים את השלטים שלכם הם אלטרנטיבה פופולרית נוספת. באופציות אלה לתאורה קיימים יתרונות וחסרונות, ולכן השילוט המתאים לבניין שלכם תלוי בסוג האפקט שתרצו ליצור על מנת להבליט את העסק שלכם ואת המוצר שאתם מוכרים.

שלטי ניאון קיימים מזה שנים רבות מאד. היתרון בניאון נובע מכך שמדובר בתאורה חזקה שניתן לראות ללא קשר לכמות האור מסביב. יצירת שלטי ניאון נחשבת לצורת אמנות, ואינה רק בנייה של מתקני תאורה לשלטים. סוג כזה של תאורה ניתן לעצב לאינספור צורות, והוא פחות יקר מסיבים אופטיים.

תאורת LED מאפשרת אור חזק כמו בניאון, כאשר משתמשים בספקטרום האדום, אך זול יותר לרכוש אותה ולתפעל אותה. בנוסף, תאורת LED דורשת מתח חשמלי נמוך יותר מניאון מסורתי, כך שניתן להשתמש בה להרבה מאד שימושים. הביצועים של נורות LED טובים בהרבה בטמפרטורות נמוכות, ולכן הן מתאימות למזג אוויר חורפי קשה.

ישנם מצבים מסוימים בהם נדרשת תאורת שלטים מחוץ לבניין, שבהם: ניאון, LED או סיבים אופטיים אינם מתאימים. במצבים כאלה, כדאי לשקול תאורה שתאיר את השלט החיצוני שלכם באמצעות סדרה של התקנים. אביזרים אלה מעניקים לשלט אור אחיד ורך, והם מתאימים למצבים בהם השלט מוצב בגובה הקרקע או כאשר השלט גדול מאד.

זוהי דרך משתלמת מאד להגיע לתוצאות מבלי להוציא כמויות עצומות של כסף על ניאון או על סיבים אופטיים. תאורה בקטגוריה זאת מחוברת ישירות אל השלט או מוצבת על הקרקע. האפקט דומה לזה של מתקני תאורה המשמשים באדריכלות נוף.

כפי שניתן לדמיין, המראה מעט יותר מתוחכם ומעודן בהשוואה לניאון, LED או סיבים אופטיים.

ניתן למצוא מבחר מצוין של מתקני תאורה לשילוט חוץ, במיוחד מתקנים המבליטים את השלט מבלי לגרוע ממנו. מגוון מתקני תאורה בצורת "צוואר אווז" מיוצרים על מנת לאפשר לכם להאיר שלטי חוץ בצורה מתוחכמת.

ניתן גם להשתמש במתקני תאורה אלה בשילוב עם דקורציית הנכס שלכם על מנת להאיר את המבנה בעדינות עם תאורת up down (מלמעלה למטה). בנוסף למתקני "צוואר אווז", תאורת פלורסנט מתאימה לאזורים בהם אינכם רוצים כי מתקן התאורה ייראה לעין. את התאורה ניתן להשיג במגוון סגנונות וצבעים, כך שתוכלו למצוא את המוצר המתאים במיוחד לארכיטקטורת הבניין שלכם ולעיצוב הנוף מסביב.

כאשר אתם בוחרים באיזו אופציה אתם מעוניינים להשתמש כך שתענה על דרישותיכם בנוגע לתאורת שלטי החוץ שלכם, חשוב לבחון את כל העובדות. לתאורת ניאון, LED וסיבים אופטיים יש מקום, אך מגוון האפשרויות העומד לרשותכם אינו כולל את אלה בלבד. למרות שלסוגי התאורה הנ"ל יתרונות ספציפיים, ישנם מצבים בהם נדרשת תאורה מעודנת יותר.

הדבר החשוב ביותר הוא לבדוק את כל האלטרנטיבות לפני שמבצעים רכישה, ורק אז להחליט מהו הפתרון המתאים ביותר לדרישות העסק שלכם. מומחים לתאורה יכולים לסייע לכם במציאת תאורת שילוט החוץ המתאימה לכם ביותר. תאורת שילוט חוץ היא דרך חשובה לפרסם את העסק שלכם. האתגר הוא למצוא פשרה בין תאורה שתמשוך את העין לבין עיצוב שיהיה יפה באמת וגם יחסוך בהוצאות אנרגיה.

במהלך השנים, שיטת התאורה המועדפת לשילוט חוץ הייתה תאורת הניאון לצורך הצגת הלוגו של העסק. למרות ששיטה זאת עדיין נמצאת בשימוש, ההתקדמות בטכנולוגיה יצרה שיטות חדשות ולא יקרות המאופיינות בצריכת אנרגיה יעילה בהרבה.


www.pasoron.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י צביקה בושי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]