חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Affiliate Programs – Your 10 Point Check List





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מעצב גרפי עיצוב גרפי סטודיו לעיצוב מיתוג

נושא המאמר: בחירת המעצב הגרפי לעסק שלך
מאת: סטודיו בן עמי   שמור מאמר למועדפים

בשוק העיסקי והשיווקי קיימת תחרות בלתי פוסקת ותחכום רב לכן חשוב מאוד לבחור את המעצב הגרפי הטוב ביותר עבורך. פקטור זה הינו חלק חשוב מהשיווק והתדמית של המוצר או השרות ועבודת העיצוב הגרפי הינה בעלת חשיבות גדולה ביותר בתוצאה הסופית של הצלחת עסק. בסופו של דבר, עיצוב גרפי בא לשרת את המטרות השיווקיות ולשמש כלי לפרסום, לתדמית ולשיווק. חברה אשר משווקת שרותי גרפיקה בעלת נסיון וכוללת פתרונות נלווים לעיצוב, כגון הפקות דפוס, צילום, קופרייט וכו'. מסוגלת לעזור בצורה משמעותית בהצלחת שיווק המוצרים או השרות של בית העסק ובשורה התחתונה בהגדלת מחזור המכירות.

מה זה עיצוב גרפי?

ובכן, אם אם ברצונכם עבודה אומנותית יפה, אני יכול לצייר לכם ציור מיוחד או לצלם תמונה מרשימה שתוכלו לתלות לכם בסלון בבית ולהנות להביט בה. זאת אומנות אבל עדיין זה לא גרפיקה. למעשה גרפיקה היא "רתימת האומנות למטרת השיווק". הגרפיקאי הוא אומן שמשתמש בכישרון שלו למטרות פרסומיות, תדמיתיות ושיווק. אומן כשרוני ככל שיהיה ללא גישה לתחום הפרסום והשיווק, יהיה אומן אבל לא גרפיקאי. שימו לב! היעד הסופי הוא למכור יותר ושבית העסק ירוויח.

זהות תאגיד או מותג.
מעצבים מקצועיים ידעו להשתמש בכשרון שלהם כאומנות ויצירתיים בכדי לבנות תדמית נכונה. עיצוב תדמית נכונה וזהות המותג יכול לקבוע אם המוצר ייכשל או יצליח. אין כאן חוקיות קבועה. מה שמתאים לתחום מסויים או לקהל מסוים לא בהכרח מתאים לתחום אחר ולקהל ההמתאים שלו. תוכלו לייצר את תרופת הפלא לחיי נצח, באריזה המעוצבת בצורה לא נכונה, אף אחד לא יתייחס אליה או שהתדמית שהיא תשדר תהיה תדמית של תרופה לא אמינה ולא בטוחה ואז, השורה התחתונה היא כשלון.

סיפור מהחיים
בתחילת דרכי כמעצב גרפי. קיבלתי לקוח שרצה למתג מוצר חדשני שנראה יוקרתי מאוד והוא הצליח למצוא תהליך שאפשר לו לייצר את המוצר בזול מאוד. אני מרוב התלהבות ניגשתי למלאכה ועשיתי כל מה שיכולתי בכדי לעצב את המוצר בצורה כזו שהוא ישווק ויקודם בצורה הטובה ביותר. פרוספקט, כרזה וכמובן אריזה. העיצוב יצא מוצלח ויוקרתי מאוד. הלקוח התלהב ויאלה לדפוס. לאחר כשבועיים ימים בהם המוצר יצא למדפים, הסתבר שהמכירות היו חלשות ביותר. ניסינו להבין ביחד עם הלקוח למה זה קרה ומה הסיבה לכך ודי התקשנו. שהרי המוצר מדהים. המחיר זול מאוד. אז מה? ובכן, לא התעצלתי וביקשתי מהלקוח שיאפשר לי לבקר במספר נקודות מכירה כדי שאוכל לראות את תגובות הצרכנים. עמדתי באחת החנויות במשך יום שלם ובחנתי את תגובות האנשים למוצר. בשלב מסויים התקרבו 2 נשים למוצר, הסתכלו, התפעלו, לקחו את המוצר ובחנו אותו מקרוב ואז החזירו את המוצר למדף והמשיכו לטייל בחנות. ניגשתי ובנימוס ביקשתי לשאול אותן מספר שאלות. כשהסכימו שאלתי את דעתן על המוצר וקיבלתי תגובות נלהבות וחמות. אז מדוע לא לקחתן את המוצר לקופה שאלתי. תשובתן היתה, שהמוצר יותר מדי יקר. ושאין להן תקציב למוצרים יוקרתיים שכאלו. תשובתן של 2 הנשים האלו מייצגת תשובות דומות שקיבלתי גם מאנשים אחרים. וכשאמרתי להם את המחיר, הם מייד חזרו למדף ולקחו איתם את המוצר לקופה. ובכן, הטעות הייתה שהעיצוב שידר יותר מידי יוקרתיות .כמובן שחזרתי מייד לשולחן האור שלי והתחלתי את עבודת העיצוב מחדש מבלי לחייב את הלקוח. עיצבנו תדמית למוצר ששידרה יוקרתיות יותר עממית והדגשנו את המחיר וההצלחה הייתה גדולה מאוד.

דוגמה זו מלמדת ומראה את החשיבות בנסיון ובהבנה הכוללת של הגרפיקאי שלכם במכלול תחומי השיווק והפרסום. מעצב טוב ומקצועי הוא מי שיש לו נסיון ואת מכלול הידע המקיף של התחום. כולל הפקות דפוס, שיווק, ייחסי ציבור, צילום ועוד.

אחריות כוללת של הגרפיקאי
חברת עיצוב גרפי מקצועית מעצבת במחשבה שיווקית. משילוב תמונות או אלמנטים גרפיים, קביעה מתאימה של גופנים והגדרות טיפוגרפייה ועיצוב אשר מותאם לתחום הרלוונטי ולקהל הפוטנציאלי שלו. מומלץ מאוד שהמעצב הגרפי שתבחר יהיה אחראי גם על שאר האלמנטים בהפקה. כמו הדפוס, הצילום וכדו'. הסיבה היא למנוע אי הבנות ושגורם אחד יהיה אחראי על כל הדברים. כמובן שבוחרים בחברה המתאימה, יש לבדוק גם את אפשרויות התקציב של בית העסק שלך ואת הכימייה האישית בינך ובין המעצבים.

לסיכום: זיהוי ובחירה נכונים של מעצבים גרפיים שמתאימים לחברה שלך, יכולה להיות משימה קשה שיכולה לקחת זמן. אבל ברגע שמצא את המעצב הגרפי או החברה למתן שירותי גרפיקה הנכונים לך, יש ברשותך כלי בעל חשיבות גדולה להשגת מטרות העסק שלך. יש לך עם מי להתייעץ ולהריץ רעיונות וסיורי מוחות. לכן, כדאי לבחון את האפשרויות ולהשקיע בכך חשיבה ועבודה רבה. מאחר וההתקשרות עם מעצבים גרפיים הוא בדרך כלל לאורך זמן . ועבודת עיצוב נכונה ומקצועית משתלמת לטווח הארוך.

www.sba.co.i


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י סטודיו בן עמי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]