חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מחשבות בעקבות יום האישה הבינלאומי, קצת היסטוריה והרבה מסקנות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עבודה בגובה עבודות בגובה קורס עבודה בגובה

נושא המאמר: עבודה בגובה
מאת: ליאור חלבה   שמור מאמר למועדפים

חשוב מאד להבין כי בכל שנה קורות תאונות עבודה הנובעות כתוצאה מנפילה מגובה, במהלך עבודה בגובה , המהוות חלק מרכזי ועיקרי מתאונות העבודה במשק הישראלי. בעשר השנים האחרונות, בכל שנה מתרחשות בממוצע כ-7,700 תאונות עבודה של נפילה מגובה בשל עבודה בגובה. 35% מתאונות העבודה הקטלניות ביותר נגרמות מנפילות מגובה. במהלך שנת 2006, נהרגו 24 עובדים מנפילה מגובה, ובשנת 2007, נהרגו 19 עובדים מנפילה מגובה. עבודה בגובה, ובעיקר עבודה על חבלים, כרוכה בסיכון רב, לכן, יש לעמוד בכל החוקים והתקנות אותם קבע משרד התעסוקה, המסחר והתעשייה.

התקנות אותם קבע משרד התמ"ת הינן מהמחמירות ביותר. בין היתר, קבע משרד התמ"ת כי על כל מי שעובד בעבודה בקובה, יש לעבור קורס בהתאם לסוג העבודה אותה הוא מבצע, חידוש ההדרכה לגבי אותה עבודה בגובה בכל שנתיים לפחות, וכן רענון לעובדי בניין אחת לשלוש שנים. בנוסף התקנות קובעות במפורש כי עבודה בגובה חייבת להתבצע ע"י שני אנשים מינימום, ועל כל עובד להצטייד בצמ"א (ציוד מגן אישי) בעת עבודתו בעבודה בגובה.

ישנם סוגים שונים של עבודה בגובה, ביניהם :

איטום בגובה, צביעה בגובה, בדיקות ליקויי בנייה, מיגון, הרחקה ומניעה של ציפורים, ניקיון חלונות בגובה, פעבודות בניין בגובה (פיגומים, מנוף, מעלית הרמה וכו'), ועוד.

ניתן למצוא מקומות רבים המתמחים בעבודה בגובה. מקומות אלו לרוב מתמחים בסוגי עבודות כאלה והן מצויידות בציוד מתאים ובעובדים אשר בעלי ניסיון בעבודה בגובה ואשר עבור קורסים והדרכות בנושא.

בנוסף, אפשר למצוא גם חברות המתמחות בהדרכת עובדים לעבודה בגובה, ומפעילות גם ימי רענון קורס עבודה בגובה והשתלמויות.

עבודה בגובה עלולה להיות מסכנת חיים ועל כן יש להקפיד לעמוד בתקנים אשר קבע משרד התמ"ת. ישנן חברות המספקות שירותי עבודה בגובה אשר מחמירות אף יותר מתקנים אלו בשביל לשמור על בטיחות עובדיה ומקצוענותה. עבדוה בגובה היא חשובה, אך חשובים עוד יותר חייהם של העוסקים בה. אי לכך, אין לזלזל, וכל חברה המעניקה שירותי עבודה בגובה מחוייבת לדאוג לבטיחות עובדיה, הן באספקת ציוד הולם והן בהכשרת העובדים.

www.workatheight.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאור חלבה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]