חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אקווריום לדגי נוי - הקמה ואחזקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מכירות יוזמה שיווקית

נושא המאמר: היוזמה השיווקית
מאת: מיכאל בן יוסף   שמור מאמר למועדפים

ה"יוזמה השיווקית"


מנהל מכירות של חברה ליצור נעליים שלח שני סוכני מכירות לאפריקה במטרה לבדוק את פוטנציאל השוק ביבשת. לאחר שבוע חוזרים השניים ומדווחים על ביקורם, הראשון אומר: " חבל על הזמן כולם שם יחפים אין לנו מה לחפש כאן"! לעומת זאת אומר השני: " כולם כאן הולכים יחפים השוק בתול אפשר להרוויח מיליונים".

את אותותיו של המיתון הנוכחי ניתן לראות, בין היתר, על המוכרים והמוכרות במרכזי הקניות בערים השונות ועל תהליך המכירה בו הם נוטלים חלק. עודף השעות המתות שבהן רגלו של קונה פוטנציאלי אינה דורכת בחנות מביא לידי חוסר מעש ושעמום מצד המוכרים ועלול להביא להורדת המוטיבציה אצלם. ברי כי כך אין המוכרים עומדים ביעדים שהוצבו בפניהם. לאחרונה, כאשר ניגשתי לאחת החנויות ושאלתי את העובדים איך לדעתם ניתן לשנות את המצב, קיבלתי מספר תשובות זהות בתוכנן, אך בנוסח שונה :
" אין אנשים בקניון" "חבל על הזמן" , "כל אחד מחפש רק דילים ומבצעים" "אין מה לעשות"

האומנם???

פיטר דרוקר אמר, " הדרך הטובה לגלות את העתיד היא לעצב אותו" אני מאד מאמין בזה.
דווקא בעקבות המצב קיימים פתרונות יצירתיים רבים יותר. על הדרג הניהולי ברשתות ובחנויות מוטלת כרגע אחריות גדולה ובפניהם ניצב אתגר משמעותי לגלות "יוזמה שיווקית" ולתת דוגמא אישית לשאר העובדים.

נחזור לסיפור בפתח דברי - כל אחד מהסוכנים הביט באופן שונה על הפוטנציאל הטמון במקום אליו הגיע. האחד זיהה פוטנציאל ואילו השני הזדהה עם המצב ונכנע לו.
כך גם בעניינו, אין להיכנע למצב הקיים ויש לעשות שימוש ב"יוזמה שיווקית". דהיינו, יש לחשוב מה עוד ניתן ליזום ולבצע כדי להביא עוד לקוחות לחנות ולמכור יותר מפריט אחד ללקוח,כגון: מבצעים מיוחדים. ככל שנשריש את המושג "יוזמה שיווקית" בקרב העובדים, כך גם ניתן יהיה לראות באופן ברור את התוצאות בפדיון היומי. ויודגש, לא מדובר בסיסמת מכירות אלא להפך. עסקינן בשלב חשוב בתהליך המכירה של כל מוכר/ת ומנהל/ת בכל אחד מחנויות הרשת, אשר יכול להוות הקלף המנצח עבורם.

לסיכום, אם כל מנהל ועובד ייקח על עצמו את האתגר לבצע יוזמה שיווקית, להרים טלפון ללקוח שהרבה זמן לא ביקר בחנות ,לספר לחברים הקרובים והמשפחה על מבצע מיוחד, להציב מטרה לפיה יש למכור יותר מפריט אחד ללקוח ולעמוד בה כך התוצאות יהיו הרבה יותר אפקטיביות עבורו ועבור החברה בה הוא עובד.


ב ה צ ל ח ה


מיכאל בן יוסף- מאמן ויועץ עסקי.www.michaelby.com 054-5491491

www.michaelby.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיכאל בן יוסף שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]