חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כשלון תמורה באמצעות כרטיס אשראי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניתוח לפסטי גברים ניתוח חזה המסת שומן אוזניים בלטות

נושא המאמר: הכל על ניתוחים וטיפולים אסתטיים לגברים
מאת: ליאת רהב   שמור מאמר למועדפים

קוביות בבטן - לא רק במכון כושר !

האדם הוא המין היחיד בטבע שבו האישה יותר יפה ומתגנדרת מהגבר. בדרך כלל, אנו רואים שהמין הגברי, האחראי לצוד נשים ולמשוך את תשומת לבם, הוא שנראה מרשים ויפה יותר, כדוגמת יען, טווס ואריה לעומת הלביאה. במין האנושי המצב הוא הפוך, משחר ההיסטוריה, נשים טיפחו את המראה החיצוני שלהם יותר מאשר גברים וכבר בגיל הנעורים למדו כי בשביל להיות יפה צריך לסבול.

מה גורם לגברים בעידן המודרני לפנות לטיפולים פלסטיים ואסתטיים? ומדוע לקח להם כל הרבה זמן?

בשנים האחרונות וכחלק מהמגמה לשיווין בין המינים, יותר ויותר גברים מודעים למראה החיצוני שלהם. אין מדובר רק בהליכה למכון כושר והקפדה על ביגוד, אלא גם על פנייה לקוסמטיקה ולכירורגיה פלסטית.

הניצנים הראשונים להיקף התופעה נראו בטיפולי הסרת שיער בלייזר. עזרתם של "סלבס" רבים בהעלאת המודעות תרמה אף היא (שלומי סרנגה, איציק זוהר ועוד) ומשם הדרך לטיפולים וניתוחים פלסטיים היתה קצרה, אך כואבת...

נשים לעומת גברים

נשים רגילות כבר מגיל הנעורים לבצע טיפולים הכרוכים בכאב כגון: מריטת שיער בגבות, בבית השחי ובשפם. הן מפנימות את המשפט "בשביל להיות יפה צריך לסבול" ולכן על מנת לשפר את המראה שלהן, הן מוכנות לבצע טיפולים וניתוחים שיש בהם מידה של כאב ואי נוחות. גברים לעומת זאת, לא ידועים כגיבורים גדולים ובעלי עמידות גבוהה לסבל ולכן הפחד מכאב היה אחת מהסיבות שהרתיע אותם מלבצע טיפולים אסתטיים כאלה ואחרים.
המודעות הגוברת למראה החיצוני מצד, והטכנולוגיות החדשניות המפחיתות באופן משמעותי את הכאב מנגד, הביאו יותר ויותר גברים לנסות את העולם החדש של הכירורגיה הפלסטית והאסתטית. "בהחלט ניתן לומר כי בשנים האחרונות קיימת מגמה של עלייה באחוז הגברים המגיעים למרפאה, כאשר השינוי בא לידי ביטוי גם בקבוצת הגילאים הצעירה היותר, שם מדברים על ניתוח עיצוב חזה כבר בסוף גיל הנעורים. לגבי יתר הטיפולים הפנייה שכיחה יותר בגילאי 30 פלוס" מעיד ד"ר נמרוד פרידמן מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית.

קלינט אסטווד או בראד פיט?

המראה הקשוח, חרוש הקמטים והמסוקס של קלינט אסטווד הוחלף במראה מודרני, מעודן. אנו רואים כי יותר ויותר גברים מבקשים להחליק ולרכך את הקמטים בפניהם. רשימת הטיפולים רחבה וכוללת: טיפולים חדשניים בלייזר ואור לשיפור מרקם העור, הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי לטיפול בקמטים וצניחה קלה של הרקמות וניתוחים פלסטיים לטיפול בצניחת עפעפיים והרמת פנים. "ניתוח עפעפיים הוא דוגמה לניתוח פשוט יחסית ובעל שכיחות גבוהה בקרב נשים וגברים. צניחה של עפעפיים עליונים והיווצרות שקיות שומן בעפעפיים התחתונים גורמים למראה עייף, מבוגר ועצוב. בניתוח זה, אני מטפל בצניחה, מסיר את עודפי העור והשומן ומעניק מראה צעיר ורענן יותר, ללא צלקות נראות. הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית או כללית, לרב מספיקה מנוחה של מספר שעות כך שתהליך ההתאוששות קל יחסית" מסביר ד"ר נמרוד פרידמן.

אז מה מעניין גברים בעידן המודרני?

- ניתוח צוואר והרמת פנים:
גברים רבים הנמצאים במלוא אונם ותפקודם טוענים כי הם חשים צעירים יותר ממה שהם נראים ורוצים ליצור התאמה בין תחושתם למראה החיצוני. הצוואר לדוגמה, הוא אזור המסגיר את הגיל באופן משמעותי ולכן גברים רבים מבקשים לטפל בצוואר נפול ע"י ניתוח פלסטי. בניתוח זה מרימים את הרקמה שצנחה, שואבים שומן מיותר ובכך מעניקים מראה צעיר יותר המטשטש את סימני הגיל. הצלקות אינן בולטות מאחר ונמצאות בידי האוזניים או אחריהם, סימני הניתוח בדרך כלל חולפים כעבור כ- 10 ימים.

- עיצוב חזה:
לאחר שהסרנו את שערות החזה, השלב הבא הוא לעצב אותו. מסתבר שגברים רבים מוטרדים ממראה החזה שלהם והיקף התופעה הוא עצום (30-60%). כיום, ניתן בניתוח פשוט יחסית של שאיבה והמסת שומן לעצב את החזה ולהקנות לו מראה גברי יותר. בעיה אסתטית שכיחה בהקשר של ניתוחי חזה היא שד בולט. כן, זה נשמע קצת הזוי, אבל גברים רבים סובלים תופעה זו, הנקראת "גניקוסמטיה", מסביר ד"ר נמרוד פרידמן "מדובר בבעיה אסתטית המגבילה את הגבר הן בפעילות פנאי, הן בסגנון הלבוש וכמובן ברמת דימוי הגוף שלהם. הטיפול בבעיה פשוט יחסית וכולל שאיבת שומן והסרת עודפי רקמה. הצלקת שלאחר הניתוח כמעט ואינה נראית וההחלמה קלה. גברים רבים שעברו ניתוח זה מעידים על תחושה טובה ונינוחה יותר בנוגע לדימוי הגוף".

-אוזניים בולטות:
בגיל צעיר ניתן להסתיר אוזניים בולטות בעזרת השיער, אך כאשר השיער מתדלדל לא ניתן להסתירן ולעיתים הן מהוות מקור למבוכה. ניתוחים פלסטיים לתיקון האוזניים מתבצעים בהרדמה מקומית, הצלקת מוסתרת בקפל שאחרי האוזן והשינוי מתקבל באהדה רבה בקרב המנותחים.

עיצוב קוביות בבטן ולא רק במכון כושר
"מקומות נוספים בהם הגבר רוצה לעצב את גופו הם אזור הבטן והמותניים. גם כאן, בשילוב של שאיבה והמסת שומן, ניתן להסיר את העודפים שהצטברו להם עם השנים" מסביר ד"ר נמרוד פרידמן. גולת הכותרת בניתוח זה היא היכולת לעצב קוביות בבטן ובכך ליהנות ממראה של בטן מחוטבת עם קוביות גם מבלי להשקיע מאמץ באימון כושר יומיומי במשך שנים.

הכתבה גובשה בעזרתו המקצועית של ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית,מנהל מרפאה ברח' האומנים 7, ת"א. טל. 03-5626464.

לפרטים: www.drfriedman.co.il



www.drfriedman.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאת רהב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]