חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קידום אתרים באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרמת פנים מתיחת פנים הצערת פנים ניתוח פלסטי

נושא המאמר: הרמת פנים
מאת: ליאת רהב   שמור מאמר למועדפים


ניתוח פנים: הרמה במקום מתיחה למראה טבעי וצעיר

מאת ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, ובעלים של מרכז טיפולים פלסטיים ואסתטיים מקצועי וחדשני בתחום הרפואה הפרטית.

לכולנו הזדמן לראות שנים או גברים אשר עברו ניתוח מתיחת פנים. הפנים נראות חלקות יותר וללא קמטים, אולם האם הם נראות טוב יותר או צעירות יותר? לצערי, פעמים רבות הפנים נראות שונות ולעיתים אף מוזרות לאחר הניתוח.

מדוע הפנים שנראות חלקות יותר וללא קמטים, לא נראות טוב יותר ?!

בפנים הצעירות אין אזורים וקווים ישרים אלא רק קוים מעוגלים ומשטחים קמורים וקעורים. הלחי העליונה, באזור עצמות הלחיים היא קמורה בעוד שהלחי התחתונה, בצידי הפה, היא קעורה. גם לסנטר מבנה עגול ולפנים במבט מקדימה יש מראה אובאלי. (תמונה)

עם השנים, כתוצאה מהשפעת כוח הכובד, יש צניחה של הלחיים כלפי מטה. בנוסף יש איבוד של שומן מהלחיים הגורם לשקיעתן. (תמונה) כתוצאה משני שינויים חשובים אלו, הפנים מאבדות את הקווים העגולים שלהן והמשטחים הקמורים נהפכים לישרים. הלחי נהפכת לשטוחה, הסנטר למרובע והפנים כולן מקבלות מראה מרובע בגלל צניחה של החלק התחתון של הלחי משני צידי הסנטר. הקמטים העוברים מצדי הנחיריים ועד לזוויות הפה נהפכים עמוקים יותר ככל שצניחת הלחיים ושקיעתן מתקדמת. האישה או הגבר, המתבוננים בפניהם במראה, סבורים כי קמטים אלו הם אשר משווים לפניהם מראה מבוגר.

נשים וגברים הבאים אלי לייעוץ מבקשים להעלים את הקמטים בצידי הפה וכך להראות צעירים יותר. הם מותחים את עור הפנים כלפי מעלה ואחורה ואומרים "ד"ר ככה אני רוצה להראות".

גישה זו, של מתיחה חזקה של העור כלפי מעלה ואחורה הייתה מקובלת במשך שנים רבות, בתחום של כירורגיה פלסטית אסתטית, מכיוון שנדמה היה כי היא מספקת את המענה המבוקש לבעיית ההזדקנות. בניתוח היה הרופא מפריד את עור הפנים ומותח אותו חזק ככל שניתן כלפי מעלה ובעיקר אחורה. העור היה נתפר מחדש תחת מתח רב. התוצאה שהתקבלה מניתוחים בסגנון של פעם הזכירה פנים במראה של קלף, לא גמיש, לא טבעי ובוודאי לא צעיר. המנותחת נפתרה מקמטים אבל הזכירה לעיתים מוצג בין אלפי שנים ששומר היטב במוזיאון של תרבות מצרים העתיקה.

כתוצאה ממתיחה חזקה שכזו, הקמטים היו נעלמים אבל הפה והחיוך היו משתנים והפנים היו נהפכות לשטוחות עוד יותר. לעיתים קרובות גם האוזניים היו משנות צורתן. בגלל המתח הרב שהופעל על העור היו נותרות לעיתים צלקות לא אסתטיות בפנים ובעיקר מאחור האוזן.
המראה הלא טבעי היה מחמיר עם השנים בגלל התרופפות לא טבעית של העור המתוח.

מדוע שיטת הניתוח ההגיונית והמתבקשת, של מתיחה חזקה של העור שהתרופף, לא סיפקה את התוצאה המקווה?

הרי ראינו קודם שפנים צעירות מאופיינות בקווים עגולים בעוד שאת הפנים המבוגרות מאפיינים קווים ישרים. האם אפשרי לקחת משטח ישר ובאמצעות מתיחתו להפוך אותו לקמור או קעור? כמובן שלא. מתיחה חזקה של משטח ישר תסתיים במשטח ישר עוד יותר.
מתיחה חזקה של העור תעלים את הקמטים אולם לא תשיב לפנים את המראה הרענן והצעיר שבו אנו חפצים.

מה היא אם כן, הדרך הנכונה להשיג מראה פנים טבעי וצעיר?
מניתוח תהליכי ההזדקנות למדנו כי הקמטים הם משניים לצניחת הרקמה הרכה של הפנים, השומן והשרירים. הטיפול הנכון, לכן, בפנים המתבגרות הוא הרמת הרקמה שצנחה והחזרתה למקומה. יש להשיב את כרית השומן של הלחי חזרה למקומה הטבעי, סמוך לעצמות הלחיים, ולקצר את שרירי המימיקה שהתרופפו. אין צורך ואין זה נכון למתוח חזק את העור אלא רק להתאימו למבנה הפנים החדש.

הניתוח הנכון להצערת (מהמילה צעיר) הפנים אינו עוד מתיחת פנים אלא הרמת פנים. בניתוח אני מרים את הרקמות שצנחו ומשיבם למקומם הטבעי. לאחר שהרקמות הוחזרו למקומם אני מתאים שוב את עור הפנים כך שיעטפו ללא מתח את מבנה הפנים החדש – ישן.

הגישה החדשנית בה אני משתמש לניתוח הפנים מאפשרת להשיג מראה צעיר וטבעי הרבה יותר. אולם בזאת לא מסתיימים יתרונותיה: מאחר והצלחת הניתוח לא תלויה במתיחת העור, ניתן לבצע את הניתוח דרך צלקות קצרות יותר והתוצאה היא לכן – פחות צלקות. ריפוי הצלקת הוא טוב יותר והסימן שנותר הוא מינימאלי בגלל שאין מתח על העור אשר פוגע בתהליך הריפוי. התוצאה הטבעית נשמרת לאורך זמן והמשך תהליך ההזדקנות הוא טבעי ללא יצירת עיוותים כפי שקורה בשיטה הישנה.

ניתוח הרמת פנים בטכניקה החדשה מתאים גם לנשים צעירות בגיל 40+ . היתרון הגדול בניתוח בגיל זה הוא שמירה על מראה צעיר ורענן כל הזמן והוא חוסך מהאישה את עוגמת הנפש של מראה עייף וצנוח במשך שנים עד לניתוח הגואל. מאחר והתוצאה היא טבעית, המנותחת זוכה למחמאות על המראה החדש מבלי שאיש יודע כי היא עברה ניתוח הרמת פנים.

ד"ר נמרוד פרידמן מנהל מרפאה פרטית ומבצע ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים לעיצוב החזה, הפנים והגוף לנשים ולגברים, כולל הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי. מרפאתו של ד"ר פרידמן הנה מרכז חדשני בתחום הרפואה הפרטית החל מהאווירה הנינוחה, דרך חדרי טיפול והמתנה פרטיים ועד לקשר אישי ישיר עם ד"ר נמרוד פרידמן.

לקביעת פגישת ייעוץ: 03-5626464
רחוב האומנים 7, תל אביב
www.DrFriedman.co.il






www.drfriedman.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליאת רהב שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]