חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מנעולן בתל אביב





    קישורי טקסט (לפרטים)




נופש באיטליה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חופשת סקי חופשות סקי חופשת סקי באיטליה חופשות סקי באיטליה

נושא המאמר: חופשת סקי באיטליה
מאת: אנדרליין   שמור מאמר למועדפים

המאמר פורסם במקור באתר עולם העסקים: חופשות סקי באיטליה
מדרונות השלג והמסלולים האיכותיים של אתרי הסקי באיטליה מספקים עבור כול גולש חוויה בלתי נשכחת בנוסף לאירוח האיטלקי החם והאוכל האיטלקי הידוע באיכויותיו,המכניסים ערך מוסף לחופשה. אתרי סקי באיטליה מרהיבים ביופיים, מאתגרים כל גולש ומתוחזקים היטב. אין ספק כי חופשת סקי באיטליה כובשת את לבם של כלל המבקרים בה ומספר התיירים החוזרים לאתרי הסקי עולה בכל שנה; אם לחופשה זוגית רומנטית, למטרת ספורט אתגרי ומשפחות עם ילדים, בהתאם לתקציב החופשה.
באיטליה קיימים אתרי סקי רבים המתאימים לכל תקציב
דוגמה לשלושה אתרי סקי פופולאריים באיטליה:
אתר הסקי סאלבה גרדנה Selvo Gardena
האתר נמצא במרכז הרי הדולמיטים ונחשב לאחד מהאתרים הגדולים בעולם ורבים גם יאמרו היפה שבהם. באתר קיימים מסלולי גלישה רבים לפי רמות קושי משתנות ומתאים גם לחופשה עבור משפחות.
אתר הסקי פאסו טונלה passo tonale
אתר הנמצא בגובה רב, באזור הנקרא עמק השמש, בהרים הדולומיטים. האתר בעל מסלולים לכל הגילאים ולכל הרמות. אתר זה נהנה מימיי שמש רבים, עובדה ההופכת אותו לאחד האתרים הפופולאריים ביותר במדינה. באתר מוקמו בתי מלון, מסעדות ומגוון אטרקציות נוספות למבקרים.
אתר הסקי סרוויניה Cervinia
האתר נחשב לאתר הסקי הגבוה ביותר באיטליה ואחד מהמפורסמים במדינה. מסלולי הגלישה שלו מגיעים עד לגבול עם שוויץ ומשטחי השלג נחשבים למשובחים ביותר בעולם. המסלולים משתרעים על פני משטחי ענק ומתאימים ומשתנים לפי רמות הגלישה. באתר אטרקציות תיירותיות רבות ומסעדות איטלקיות משובחות.
לסיכום, חופשות סקי באיטליה טומנות בחובן הנאה מאיטליה הקלאסית וחופשת סקי באתרי הסקי מהמשובחים בעולם. בשל מגוון האתרים ניתן למצוא אתרים המתאימים לכל תקציב. יתכן שבגלל סיבות אלה מספר תיירי הסקי המגיעים לאיטליה לא גולש אלא רק עולה עם השנים.
סקי ביד - פורטל חופשות סקי


www.skibid.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אנדרליין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]