חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יום גיבוש לעובדים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: צמחים ופוריות פוריות נשים

נושא המאמר: צמחים ופוריות נשים - קובי עזרא
מאת: יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית ותזונאי   שמור מאמר למועדפים

צמחים ופוריות נשים - קובי עזרא


העבודה בצמחים לטיפול בפוריות נעשית, לעיתים, גם בלי ידיעה ברורה של הגורם הספציפי של אי הפוריות באותה אישה ולאחר עבודה כזו, במשך מספר שנים, מספרת נטורפטית מארה"ב, היא יכולה להצביע על תוצאות לא רעות כלל.
הרבה פעמים חוסר איזון גניקולוגי מתקשר לסרקולציה בעייתית באזור אגן הירכיים, שפוגעת בתפקודו האופטימאלי של האגן. הרבה פורמולות בוטניות עוזרות בעידוד סירקולציה זו.

הפורמולה הנפוצה ביותר היא הדונג-קוואי (ANGELICA SINENSIS), (אנג'ליקה סינית), LIGUSTICUM, REHMANNIA ו- WHITE PEONY.
זו תרכובת סינית קלאסית המוכרת כרביעיית הדונג קוואי, יש לה מספר וריאציות המוכרות גם בשמות EIGHT PRECIOUS PILLS ו- WOMENWS PRECIOUS.
בפורמולות אלו אסור להשתמש בזמן דימומים, וסת או הריון.
בצרוף לפורמולות הדונג קוואי אפשר להשתמש ב- CHASTE BERRY , (VITEX ANGUS-CASTUE), UNICORN FALSE, CRAMP BARK , PARTRIGE BERRY.
הויטקס הוא אגוניסט של הפרוגסטרון והוא יכול לצמצם את רמת הסיכון של הפלות וכן לעודד ולזרז ביוץ.
הוא עובד באופן ספציפי על ידי הגדלת פעילות ותפקוד בלוטת המוח ועל ידי כך משתפר תפקוד השחלות.
צמחים נוספים שנוכל לצרף לפורמולות לאחר שווידאנו שהאישה אינה אנמית גבולית הם צמחים שעובדים על בלוטת התירואיד.

הפרוטוקול הבסיסי הוא להשתמש בפורמולה ולנצלה לאורך כל החודש, פרט לימי הוסת. אפשר לתת את רביעיית הדונג קוואי לשלב האסטרוגני של המחזור ואת ה- CHASTE BERRY לשלב הפרוגסטרוני של המחזור, אך לרוב אין בכך צורך, מה שכן חשוב הוא לשים לב שרכשנו מוצר איכותי, שכן מוצרים שונים, שאינם עשויים היטב, מכילים חומרים באיכות נמוכה ואפילו מוצרים שמכילים, למשל, 85% דוחן.


המלצה נוספת היא לא להחפז, להביא שזהו תהליך ולנסות לתת לצמחים להשפיע למשך שלושה מחזורים לפחות, כשהאידיאלי יהיה המתנה של שישה חודשים ללא נסיון להרות.
מומלץ כי הגבר יצרוך צמחים המגבירים את ספירת הזרע ואיכותו, (ASHWAGANDHA, ASTRAGALUS), ימנע מפעילות מינית מוגזמת, אמבטיות חמות ובגדים צמודים.


האישה, מומלץ כי תתעמל בקביעות, עם התמקדות על שיפור טונוס הבטן.
כאמור, לאחר כניסה להריון, אין להמשיך ולצרוך את הדונג קוואי כיוון שהיא מגבירה את זרימת הדם בצורה שלא נרצה לגרום לה בזמן הריון.




יעקב עזרא הינו מרצה במכון מור (לאוסטאופורוזיס) ובבית הספר להסמכות מאמנים - באוניברסיטת ת"א (אימונים לפיתוח הגוף ותזונה). לפגישת יעוץ בקליניקה: 0528567140 www.HealthNFit.org www.DietMe.co.il www.2all.co.il/Web/Sites/diet-kobi

www.dietme.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית ותזונאי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]