חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פירות אקזוטיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ג'קוזי בריכות ספא מערכות ספא בריכות עיסוי

נושא המאמר: ג`קוזי ובריכות ספא – מה הם ההבדלים?
מאת: טל תגר   שמור מאמר למועדפים

ג`קוזי נייד , הינה אמבטיה חמה , ג`קוזי – נראה כי במילים האלה משתמשים לסירוגין .
בעלי בריכות ספא או ג`קוזי נייד בוודאי תוהים מה ההבדל בינהם .

בשנות ה-70 , בריכת ספא וג`קוזי נייד היו מילים בעלי משמעויות שונות לחלוטין , מרחצאות ספא היו אגני מים מחוממים , עם ג`טים העשויים מאקריל או מסוג אחר של טרמופלסטיקה . מכל אלו ועוד התפתח הג`קוזי הנייד ( עליו עוד נפרט בהמשך ) . אמבט חם מתייחס לאמבטיות הגדולות העשויות מעץ סקויה או ארז גם כן עם ג`טים, אותם אמבטיות מעץ שהיו מוכרות עוד מהטלויזיה בשנות ה-80 . בסופו של דבר הג`קוזי העשוי מאקריל הפך להיות הפופולרי ביותר והמועדף ביותר הן מבחינת העיצוב והן מבחינת התכונות החזקות והתחזוקה המעולה .



הכל טוב ויפה אבל מה ההבדל בעצם בין בריכות ספא לג`קוזי נייד ?



בגדול , אם תלך לאולמות תצוגה אצל סוחרי ג`קוזי – בטח תראה שם ג`קוזי נייד , הספא היחידי שהוא אינו נייד ,הוא ספא שבנוי לפי רצונו של הלקוח – הן מבחינת הגודל והעיצוב והן מבחינת כמות הג`טים, כמו כן הן מושקעות בתוך האדמה באופן שלא ניתן לנייד אותם לשום מקום. ג`קוזי נייד המפואר הפך עם השנים להיות מותרות כך שבעיות התחזוקה כמעט ולא זקוקות להתמודדות .



אבל , האם ג`קוזי נייד באמת ניתן לניוד??



התשובה לכך היא כן ולא . ג`קוזי נייד עדיין שוקל כמה מאות קילוגרמים והוא גדול מספיק בשביל שמשאית תסיע אותו . מבחינה טכנית כל מה שצריך לעשות הוא לחבר את החשמל במקום הרצוי באופן שניתן לנתק בקלות ,בשביל שבריכת הספא לא יהיה בהכרח מקובע למקום אחד בלבד . למרות זאת הרבה אנשים מעדיפים לבנות דק מסביב לג`קוזי או אפילו גזיבו להצללה , ובכך מקשה להסיר אותם בסופו של דבר . למרות שהג`קוזי קשה להזזה ,נמצא כי אנשים רבים מעדיפים להשאיר אותו במקומו בזמן מעבר דירה ובכך מגדילים את ערך הבית שלהם במיוחד שמדובר ב- HotSpring .

www.hotspring.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טל תגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]