חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הצצה אל תוך הנשמה





    קישורי טקסט (לפרטים)




מיתוג באינטרנט
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: סטיילינג לגברים ייעוץ תדמית סטיילינג עסקי קוד לבוש

נושא המאמר: מיתוג חיצוני- התדמית שלך באינטרנט
מאת: ריקי כהן   שמור מאמר למועדפים

מיתוג אישי - זהו שם המשחק בימינו, ויריית הפתיחה היא התדמית- המראה החיצוני שלך. אבל איך התדמית באה לידי ביטוי ביצירת המיתוג, ואיך ניצור את התדמית הנכונה בכלי השיווק המרכזיים? מותג הנו צירוף של תכונות ותועלות פונקציונאליות ורגשיות אשר השילוב ביניהן מתחיל ליצור ערך בעיני הצרכן. מותג הוא ה"חוויה" שהאדם, המוצר או החברה מציגים, בעוד שהתדמית היא רק אספקט אחד של מיתוג- האספקט החיצוני שמציג את המותג והחשוב ביותר.
כאנשים מקצועיים, אנחנו מעוניינים בשליטה מסויימת על דעתם של אנשים עלינו ועל מה שאנו עושים. אנו רוצים שהרושם שיתקבל הוא שאנחנו ומה שאנו עוסקים בו אמינים ובעלי ייחוד. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים וחברות מראים הקבלה בין אישיותם לעסקם. הגבול שבין התדמית העסקית לאישית מיטשטש. ולבעלי עסק קטן, או אנשים שהם העסק- כדאי לקחת בחשבון את נושא המיתוג האישי במיוחד.
אנשים המתעסקים במיתוג מפתחים תדמית במטרה ליצור את הרושם שהמותג מתקשר למוצר או לשירות בעלי מאפיינים מיוחדים. לכן צריך להתייחס אל התדמית כאל הצגה, לפחות בתחילה.
בכל בוקר יש לקום וללבוש בגדים בהתאם למי שהולכים להציג להם, ולדאוג שהתדמית תהיה אמיתית ונאמנה למקור, נאמנות לאישיות ולעצמיות של האדם.

התדמית אמורה לשקף את אותם חלקים בעצמך שאתה רוצה לשדר לעולם ולכן אמינות בתדמית היא הכרחית. התדמית, בין אם אנו מציגים אותה בברושור, פרסום בעיתון, באינטרנט או בתקשורת הכתובה והלא כתובה היא בשליטתנו. אם אנו רוצים שהרושם שיתקבל הוא שאנחנו ומה שאנו עוסקים בו אמינים ובעלי ייחוד, עלינו לשים דגש על מראינו החיצוני בכל עת, ובמיוחד בצילום המופיע ליד שמנו. זכרו, תמונה מקצועית המצולמת על ידי צלם מקצועי שולחת את המסר הנכון ומשדרת מקצועיות יותר מכל תמונה שגזרתם לגודל פרופיל. הסוד הוא ברזולוציה ובליטוש. דברו עם הצלם על התדמית אותה תרצו להקרין, מאד חשוב שיהיה לכם מושג לגבי התמונה שתרצו.


בחירת הבגדים הנכונים היא חשובה ביותר. הבגדים יעידו יותר מכל (למעט הבעת הפנים) על כל תכונה שתרצו לשדר, בעצם: מקצועיות, סדר נקיון, מחשבה על פרטים, אמינות וכן, גם סטטוס. להלן מספר המלצות כלליות:

• יש לבוא עם בגדים העולים בקו אחד עם התדמית אותה אתה רוצה להקרין, התייעצו עם אנשי מקצוע והכינו 3 הופעות מראש.
• צבעים אחידים וכהים מומלצים יותר, המנעו מחולצות בהירות, הדפסים, נקודות ופסים, הם יקחו תשומת לב מהאלמנט המרכזי בתמונה- אתם.
• חולצה- התאמה מוחלטת צריכה להיות בכתפיים ובצוואר, החלק העליון של הגוף משמעותי ביותר בצילום. לגבי הצוואר, צורת V תאריך אותו וצורה עגולה תקצר אותו.
• שימו לב למידת הבגד והתאמתו למבנה הגוף כמו אל נקיונו וגיהוצו.
• גברים- אם מבנה גופכם אינו רחב מדיי, עניבה צרה יכולה להוות תחליף (אם חשבתם להצטלם ללא עניבה) היא משדרת אופנתיות וקלילות ובה בעת – המראה הוא מקצועי וקלאסי.
• תכשיטים בולטים ואופנתיים מדיי יצאו מהאופנה ויהפכו ללא רלוונטיים בזמן קצר, תכשטו עצמכם בעדינות.
• לנשים- איפור מוגזם יכול לשדר מסר צעקני ומוגזם, התאפרו בעדינות ובצבעים טבעיים, אודם בגווני וורוד או וורוד כהה, מקסימום. המנעו מאודם אדום וכתום.
• השתדלו להמנע ממחשופים מוגזמים, גופיות (וידיים חשופות בכלל) וחולצות החושפות את הבטן.

מספר טיפים לפני הצילומים:

• עור הפנים תמיד נראה במיטבו לאחר מנוחה ושתיית מספיק מים,
• קרם גרגירים ולחות לעור יעזרו למראה באופן משמעותי.
• גם לגברים מומלצת מעט פודרה למניעת מראה מבריק של הפנים.
• אל תחביאו נמשים או צלקות, זהו ייחודכם, ואנשים שמים לב וזוכרים את השונה.
• תספורת- לעולם לא ביום הצילום אלא שבוע לפני, לפחות.
• למי שצובעים- לצבוע לפני ולא לגלות שורשים.
• למי ששערם יבש וחסר חיים- מומלץ ללכת למספרה ולטפל.
• טיפוח- יום לפני כדאי לקצוץ שיערות באף ובאזניים, ולגלח את הפנים והעורף.


www.rickycohen.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ריקי כהן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]