חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
חבר מביא חבר





    קישורי טקסט (לפרטים)




מיון עובדים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דרושים הצעות עבודה עבודה מהבית קורות חיים

נושא המאמר: תחזית אופטימית לגיוס עובדים בשנת 2010
מאת: ספילו קידום אתרים בע"מ    שמור מאמר למועדפים

אתר הדרושים JobMaster חושף: 3 מתוך 4 מעסיקים צופים עליה במספר המועסקים בחברתם בשנת 2010

ברבעון האחרון של שנת 2009 הסתמנה תפנית במשק הישראלי שהשתקפה בעליה בפעילות המשק ובסימני התאוששות מהמיתון. בין היתר הדבר בא לידי ביטוי גם בתחום הגיוס והעסקת עובדים.

74% מהמעסיקים ומנהלי הגיוס צופים מגמת עליה בגיוס עובדים בשנת 2010 בניגוד לכ- 8% שעדיין צופים ירידה במספר המועסקים. כך עולה מסקר שערך אתר דרושים JobMaster בקרב כ- 700 חברות ומעסיקים מתחומי פעילות שונים. תוצאות הסקר מצביעות עוד כי 12% מכלל המעסיקים דיווחו כי מספר הגיוסים לא ישתנה ו- 6% טרם החליטו אודות היקפי גיוס בשנה הבאה.
החברות והמעסיקים שנבדקו חולקו לפי תחומי פעילות. התוצאות מצביעות כי בחברות מתחומי: הייטק ומחשבים, כספים וכלכלה, פרסום ושיווק ובתחום התעשייה והייצור צופים לעליות בהקיפי גיוס.
בניגוד אליהם, בחברות מתחומי ה: ביטוח, חוק ומשפט, טקסטיל ואופנה צופים לירידות בהיקפי הגיוס.
שי חן, מנהל שיווק ופיתוח אסטרטגי באתר הדרושים JobMaster, אומר: "ברבעון האחרון של 2009 חברות רבות שינו את מטרותיהן מקיצוצים וצמצומים ליעדי פיתוח וצמיחה, דבר שגרם להן לחזור ולגייס עובדים חדשים. בתקופה האחרונה אנו עדים לחברות רבות שבמהלך 2009 הפסיקו גיוסים באופן מוחלט וכאלה שצמצמו משמעותית את הגיוסים וכיום חברות אלה חוזרות לפרסם משרות ומחפשות עובדים. יחד עם זאת, עדיין יש חברות שנוקטות באסטרטגיית "נחכה ונראה", הן נוטות להיות ספקנים ונוהגות בזהירות מבלי לבצע שינויים דרמטיים בכל הנוגע לגיוס עובדים גם במהלך 2010“.

אתר ג'וב מאסטר www.jobmaster.co.il הינו לוח דרושים המאגד תחתיו אלפי משרות מגוונות, אמיתיות ומקוריות ישירות מהמעסיקים וכל השירות בו למחפשי עבודה ניתן ללא תשלום.
המעסיקים מקבלים קורות חיים של מחפשי העבודה ובמקביל יכולים לבצע חיפוש של מועמדים המתאימים להם במאגר קורות חיים המוצג באתר ומפולח לפי כל תחומי התעסוקה בישראל.
ב- JobMaster.co.il מבקרים מעל 1.4 מיליון גולשים מידי חודש.

הערה: הסקר התבצע בקרב כ- 700 מעסיקים וחברות ממגוון תחומים בארץ המהווים מדגם מייצג של המגזר העסקי בישראל.

www.jobmaster.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ספילו קידום אתרים בע"מ שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]